Ga naar inhoud

3 weken po, dual plane ervaringen


Gast Miss86

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 3 weken po dual plane

hadden jullie toen nog last van vocht in de borsten? 

Kan weer redelijk plat slapen en al een beetje op mijn zij. Maar in de ochtend zijn ze weer strak en boller (niet heel pijnlijk, meer gewoon strak gevoel) 

ik kan vrijwel alles alleen zijn mijn spieren al snel weer overbelast.!

 

wie heeft dit ook zo ervaren en na hoelang trok dit weg.?

 

verder kan ik gewoon aan mijn borsten zitten en wordt het gevoel erin steeds beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Miss86:

Hoi allemaal, 3 weken po dual plane

hadden jullie toen nog last van vocht in de borsten? 

Kan weer redelijk plat slapen en al een beetje op mijn zij. Maar in de ochtend zijn ze weer strak en boller (niet heel pijnlijk, meer gewoon strak gevoel) 

ik kan vrijwel alles alleen zijn mijn spieren al snel weer overbelast.!

 

wie heeft dit ook zo ervaren en na hoelang trok dit weg.?

 

verder kan ik gewoon aan mijn borsten zitten en wordt het gevoel erin steeds beter

Hoi Miss86,

 

Ik kan je geen antwoord geven, maar ben wel benieuwd hoe je de behandeling zelf hebt ervaren. Ik heb nu zelf 2 consulten gehad en het wordt sowieso duo plane. Heb je veel last gehad na de operatie en hoe lang ben je thuis geweest ervoor en bij welke kliniek heb je het laten doen?

Hoop dat je je ervaring met me wilt delen.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

Hoi Miss86,

 

Ik kan je geen antwoord geven, maar ben wel benieuwd hoe je de behandeling zelf hebt ervaren. Ik heb nu zelf 2 consulten gehad en het wordt sowieso duo plane. Heb je veel last gehad na de operatie en hoe lang ben je thuis geweest ervoor en bij welke kliniek heb je het laten doen?

Hoop dat je je ervaring met me wilt delen.

 

Groetjes!

Hoi Yvie,

 

spannend voor je.! 

Ik moet zeggen de eerste 3dagen gingen me super af, weinig echte pijn,, al werd het strakke wel steeds erger (wat normaal is vanwege vocht en het oprekken van je huid) ik voelde me te goed en daardoor was heel rustig doen wat lastig, heb een week me moeder hier thuis gehad vanwege 2 kinderen en huishouden/eten, vriendlief ook eerste paar dagen geholpen.

ik kan eigenlijk nog niet echt klagen, maar je doet zoveel met je armen wat al gauw je borstspieren weer overbelast. Na 2 weken begon school weer dus me kids na school brengen en halen op de fiets. 

Ben huismoeder dus niet aan werk gebonden,, maar de afwas, wasmachine en je eten maken vergt al behoorlijk veel van je.

 

na het slapen zijn je borsten ook strak (beetje pijnlijk) en zwaar van gevoel.

Ik ben bij Boerhaave in Amsterdam geweest. En heb 310cc laten zetten (had niet eens een echte Acup)

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miss86,

 

hier ook 3 weken po dual plane, 250 cc. Heb ook twee kleine kids en je doet toch meer dan je eigenlijk wil hè?

Als ik ‘s ochtends opsta zijn ze inderdaad ook vaak nog strak maar dat gevoel trekt wel weg. Verder heb ik in rust helemaal geen klachten meer. Alleen merk ik dat ik in de loop van de dag toch last krijg, soort overbelaste spierpijn, vooral rechts eigenlijk. Ook een soort steken als ik onverwachte bewegingen maak. Gister voor het eerst auto gereden en dat viel me nog tegen. 

Wat voel jij precies? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei bergje2018:

Hi Miss86,

 

hier ook 3 weken po dual plane, 250 cc. Heb ook twee kleine kids en je doet toch meer dan je eigenlijk wil hè?

Als ik ‘s ochtends opsta zijn ze inderdaad ook vaak nog strak maar dat gevoel trekt wel weg. Verder heb ik in rust helemaal geen klachten meer. Alleen merk ik dat ik in de loop van de dag toch last krijg, soort overbelaste spierpijn, vooral rechts eigenlijk. Ook een soort steken als ik onverwachte bewegingen maak. Gister voor het eerst auto gereden en dat viel me nog tegen. 

Wat voel jij precies? 

 

Groetjes 

Hoi bergje,

 

Redelijk zelfde situatie en herstel dus eigenlijk, echt steken heb ik niet, meer het overbelaste wat jij dus ook zegt “indd vooral rechts, wat me logisch lijkt want ik ben rechts” 

 

Ik voel me zo beperkt, ik kan niemand lekker knuffelen nu :24:

en ook nog niet echt op me zij draaien, 

En vind het wel lekker om ff half uurtje me bh los te doen, ding zit goed strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miss86:

Hoi Yvie,

 

spannend voor je.! 

Ik moet zeggen de eerste 3dagen gingen me super af, weinig echte pijn,, al werd het strakke wel steeds erger (wat normaal is vanwege vocht en het oprekken van je huid) ik voelde me te goed en daardoor was heel rustig doen wat lastig, heb een week me moeder hier thuis gehad vanwege 2 kinderen en huishouden/eten, vriendlief ook eerste paar dagen geholpen.

ik kan eigenlijk nog niet echt klagen, maar je doet zoveel met je armen wat al gauw je borstspieren weer overbelast. Na 2 weken begon school weer dus me kids na school brengen en halen op de fiets. 

Ben huismoeder dus niet aan werk gebonden,, maar de afwas, wasmachine en je eten maken vergt al behoorlijk veel van je.

 

na het slapen zijn je borsten ook strak (beetje pijnlijk) en zwaar van gevoel.

Ik ben bij Boerhaave in Amsterdam geweest. En heb 310cc laten zetten (had niet eens een echte Acup)

 

groetjes

Hier ook 2 kids, waarvan 1 nog niet naar school. Lijkt me idd lastig om niet lekker te kunnen knuffelen met ze.. Fijn dat je moeder je kon helpen in huis, die luxe heb ik helaas niet, maar vriendlief kan ook aardig vanuit huis werken indien nodig.

Ik zit nu al bij handelingen te kijken hoe hoog ik mn armen daarvoor op moet tillen haha!

 

Door wie ben je geopereerd bij Boerhaave? Ik ben 2 weken terug op consult geweest bij Dr. Bakker. En eergister bij Dr. Zaal van de Velthuis kliniek. 

Vanmiddag alle documentatie zitten lezen en ook wat je aan pijnstillers kan mag/moet slikken, maar ik ben dus echt geen pillenslikker. Dit doe ik altijd met wat eten, maar voor de operatie moet je 2 uur van te voren ook wat innemen maar verder moet je nuchter blijven,  hellup! 

Bij mij is het advies 245 of 295 cc. Twijfel nog. 295 leek al zo groot, maar men roept dan weer dat je bij twijfel het best de grootste kan doen...ik weet het niet.. Hier ook een soort van A-cup maar minimaal...

 

Bergje2018, bij jou dus verder eigenlijk ook wel positief allemaal? Waar heb jij het laten doen?

 

Succes meiden, vind het al super stoer dat jullie het gedaan hebben! Ik zit nog in de  ga-ik-dit-echt-doen-fase.  Zo eng allemaal.. en hoe ga ik het op mn werk vertellen en aan (schoon)familie.  Zie vooral ook veel beren op de weg.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Yvie:

Hier ook 2 kids, waarvan 1 nog niet naar school. Lijkt me idd lastig om niet lekker te kunnen knuffelen met ze.. Fijn dat je moeder je kon helpen in huis, die luxe heb ik helaas niet, maar vriendlief kan ook aardig vanuit huis werken indien nodig.

Ik zit nu al bij handelingen te kijken hoe hoog ik mn armen daarvoor op moet tillen haha!

 

Door wie ben je geopereerd bij Boerhaave? Ik ben 2 weken terug op consult geweest bij Dr. Bakker. En eergister bij Dr. Zaal van de Velthuis kliniek. 

Vanmiddag alle documentatie zitten lezen en ook wat je aan pijnstillers kan mag/moet slikken, maar ik ben dus echt geen pillenslikker. Dit doe ik altijd met wat eten, maar voor de operatie moet je 2 uur van te voren ook wat innemen maar verder moet je nuchter blijven,  hellup! 

Bij mij is het advies 245 of 295 cc. Twijfel nog. 295 leek al zo groot, maar men roept dan weer dat je bij twijfel het best de grootste kan doen...ik weet het niet.. Hier ook een soort van A-cup maar minimaal...

 

Bergje2018, bij jou dus verder eigenlijk ook wel positief allemaal? Waar heb jij het laten doen?

 

Succes meiden, vind het al super stoer dat jullie het gedaan hebben! Ik zit nog in de  ga-ik-dit-echt-doen-fase.  Zo eng allemaal.. en hoe ga ik het op mn werk vertellen en aan (schoon)familie.  Zie vooral ook veel beren op de weg.

 

Liefs!

Ja het is wel spannend de fase ervoor.! Ik ben door Dr Bakker geholpen Haha, ik zou voor 295 gaan. Ik heb 310 laten zetten en is nog gewoon bescheiden.

ja beste is alles wat je meest gebruikt op goede hoogte hebben en niet te hoog. 

 

Voor de rest hoef je niemand een verantwoording af te leggen als je dat niet wilt. Hun snappen niet waar jij al jaren mee struggeld.! 

Bij mij wisten me ouders het en 2 vriendinnen, na anderhalve week me broer en schoonzus verteld ivm dat ik me neefjes niet kon optillen.

 

heb ook gelezen dat sommige vrouwen op het werk zeggen “niet medische ingreep” 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door dr van Tetering geholpen, MC Bloemendaal. Inderdaad positief qua pijn, echt hele erge pijn heb ik niet gehad. De eerste week een zwaar gevoel op mn borst, maar de pijnstillers deden prima hun werk. Nu dus wel nog steeds "spierpijn en gevoelige tepels" 

Idd die beha zit zooo strak, heerlijk als ik hem even los doe. Hoop wel dat dat spierpijn en overbelaste gevoel snel minder wordt. Ik voel me nog zo beperkt. Het voelt gewoon nog strak en en niet als "van mij." Hobbels in de weg en zware deuren zijn momenteel mn grootste vijand haha.

 

En Yvie, inderdaad je bent aan niemand verantwoording schuldig hoor. Ik heb het uiteindelijk aan best wat mensen verteld en iedereen reageert positief. Het is echt prachtig geworden bij mij, nu al en dat is alles meer dan waard!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bergje2018 ik voel me indd precies zo, Haha ,, vooral ook met lekker op de bank hangen, het moet allemaal op bepaalde manier want anders trekken die spieren weer, of verdraai me net iets tever. 

En me borstbeen doet nu ook wel weer wat zeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo herkenbaar dit allemaal. Vandaag ook ik 3weken po. Heb langs één kant 400cc, andere kant 325cc dp. Ook ik 2 kleine kindjes, waarvan 1 18maand oud. Je doet idd gauw te veel. 

Huishouden, kids, etc...

Verlang wel naar een periode. Wat verder vooruit. Want nu voelen die boobies toch echt nog niet van mij... vaak nog gevoelig, enorm gevoelige tepels en de onderkant van de borst soms gevoelloos alsof verdoofd zoals bij de tandarts. Hier soms ook nog pijntjes...  maar nu wel duidelijk geworden dat dit door overbelasting komt ;.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te leZen dat ik niet de enigste ben :D, en het bij meerdere zo gaat.!

mijn kindjes zijn niet eens zo klein 6 en 8,, maar het naar school brengen enzo en de dagelijkse dingetjes zijn toch al gauw teveel :83::85:

ik kijk ook erg uit naar de periode met gewoon weer alles kunnen doen zonder die spierpijn en stijfheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.