Ga naar inhoud

Liss27 : 7 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik kon ook kiezen tussen 3 of 5 jaar.

Vandaag gebeld door Tanne, word 3 jaar nazorg en (voorlopige) operatie datum 7 November.:43:

Ik denk niet dat het me lukt om volledig te stoppen met roken heel eerlijk..

Dus ik ben wel bang voor Frans zijn reactie...:23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liss27

 

Hoi hoi, Ik heb eventjes de topics samengevoegd,en de titel aangepast, mocht de datum nog gaan veranderen, dan kun je ons dat laten weten, en passen we het aan.

 

Wat betreft het roken, waarom zou het je niet lukken om te stoppen? Je weet op voorhand dat als je niet gestopt bent, je niet word geholpen, die opmerking alleen al zou toch een stok achter de deur moeten zijn, en hij zegt het echt niet voor niets.

Je wilt graag mooie borsten, je ondergaat een behoorlijk operatie die je niet moet onderschatten, je legt er een hoop geld voor neer, waarom zou je dan bewust een risico nemen op eventuele complicaties ?

 

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om te stoppen, maar je krijgt er wel iets moois voor terug, en als je dat voor ogen houd, dan gaat het je echt lukken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2018 om 08:34 zei Blabla1980:

ow hier trouwens ook een roker, hier hetzelfde.

De keuze voor 1 jr heb ik trouwens niet eens gehad, was of 3 of 5 jr

Als ik me niet vergis hangt dit af van soort implantaat. Denk dat je bij ronde voor 1, 3 of 5 jaar kan kiezen en bij anatomische enkel voor 3 of 5 jaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kelly_E:

Als ik me niet vergis hangt dit af van soort implantaat. Denk dat je bij ronde voor 1, 3 of 5 jaar kan kiezen en bij anatomische enkel voor 3 of 5 jaar 

Ik krijg ronde.. en kon kiezen tussen 3 of 5 jaar :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 13-9-2018 om 08:34, Blabla1980 zei:

ow hier trouwens ook een roker, hier hetzelfde.

De keuze voor 1 jr heb ik trouwens niet eens gehad, was of 3 of 5 jr

Waarschijnlijk ben je hier al achter haha, maar bij cohesive I kan je kiezen voor 1 jaar, bij cohesive II heb je die optie niet, dan is het sowieso 3 of 5 jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, rtx zei:

En @Liss27 veel succes vandaag. Je bent in ieder geval in goede handen. Is het nog gelukt om te stoppen met roken?

Hee!

Ben gisteren geopereerd geweest. 

Alles goed gegaan.. iets meer CC's erin. Frans z'n keus haha.:1bouncingboobs:

 

Rook alleen nog een e-smoker, en dat vond de PC al veel beter dan gewone sigaretten. :44:

 

Voor operaties en narcoses ben ik niet bang. Vaker geopereerd geweest voor andere behandelingen.

Maar de pijn.. jeetje.. heb alleen ontzettende pijn aan de spieren.

Bij elke beweging, hoestje, en ademhaling. Hoop dat dat snel minder word want ondanks de medicatie blijft die pijn.<_<

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan! Ik had hetzelfde ja, niet bang voor de operatie of narcose, meer voor de pijn na de operatie. 

 

Ik ben zelf precies 1 week voor jou geopereerd door dr. Straten. Bij mij voelde het de eerste twee dagen ook als hele erge spierpijn, die zelfs bij diep ademhalen en dergelijke pijn deed. Vanaf de derde dag werd dat bij mij wat minder, meer een stijf gevoel dan echt pijn. Ik kreeg toen wel echt last van de bovenkant van mijn borsten, waarschijnlijk door het vocht. Voelde enorme druk, steken en brandend gevoel, met name 's nachts. Overdag nu bijna geen last meer, 's nachts nog wel dat brandende/stekende maar dan neem ik gewoon 2 paracetamol. Bij mij waren de eerste 4 dagen echt het ergst, daarna werd het beter.

Wat bij mij nog goed hielp was koelen. Met ice packs of maandverband natmaken en dan in de vriezer leggen. Die kan je dan op of in je bh doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 400cc en 450cc geworden ivm verschil in mijn borsten. 

Frans zei ik kan ook 300 en 350 cc kiezen, wat zou je willen?

En ik zei kijk maar wat het mooiste bij mijn lichaam past en wat mogelijk is met mijn huid.

En toen ik wakker werd zei hij ik heb gekozen voor de grootste maat kun je heel goed hebben!

En ik had van te vore een vrij lege D cup..:blush: Ben benieuwd naar het eindresultaat als alles hersteld is :1bouncingboobs:

Jij word over 6 weken geopereerd? :D

Zo spannend om naar toe te leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, rtx zei:

Fijn dat het goed is gegaan! Ik had hetzelfde ja, niet bang voor de operatie of narcose, meer voor de pijn na de operatie. 

 

Ik ben zelf precies 1 week voor jou geopereerd door dr. Straten. Bij mij voelde het de eerste twee dagen ook als hele erge spierpijn, die zelfs bij diep ademhalen en dergelijke pijn deed. Vanaf de derde dag werd dat bij mij wat minder, meer een stijf gevoel dan echt pijn. Ik kreeg toen wel echt last van de bovenkant van mijn borsten, waarschijnlijk door het vocht. Voelde enorme druk, steken en brandend gevoel, met name 's nachts. Overdag nu bijna geen last meer, 's nachts nog wel dat brandende/stekende maar dan neem ik gewoon 2 paracetamol. Bij mij waren de eerste 4 dagen echt het ergst, daarna werd het beter.

Wat bij mij nog goed hielp was koelen. Met ice packs of maandverband natmaken en dan in de vriezer leggen. Die kan je dan op of in je bh doen!

Icepacks inderdaad goede tip!

De bovenkant van mijn borsten doen ook zeer.. als ik het randje van de bh optil zie ik allemaal randen in mijn huid staan :4:

En die erge spierpijn ervaar ik ook.. met ademhalen en met (kleine) bewegingen. En s'ochtends voelt alles stijf.

Hoeveel cc's heb jij? Ook rond dual plane HP ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Liss27 zei:

Het is 400cc en 450cc geworden ivm verschil in mijn borsten. 

Frans zei ik kan ook 300 en 350 cc kiezen, wat zou je willen?

En ik zei kijk maar wat het mooiste bij mijn lichaam past en wat mogelijk is met mijn huid.

En toen ik wakker werd zei hij ik heb gekozen voor de grootste maat kun je heel goed hebben!

En ik had van te vore een vrij lege D cup..:blush: Ben benieuwd naar het eindresultaat als alles hersteld is :1bouncingboobs:

Jij word over 6 weken geopereerd? :D

Zo spannend om naar toe te leven!

 

Wauw dat wordt vast een heel mooi maatje! En fijn dat Frans op dat moment zelf nog heeft gekeken wat het mooiste zou worden. Hier ook een lege D/E maar doordat ik niet veel groter wil wordt het een lift+225 cc. Inderdaad heel spannend om naar toe te leven maar fijn om steeds goede berichten over Frans te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.