Ga naar inhoud

Liss27 : 7 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee! 

Ik ben nieuw hier, dus even voorstellen.

:D

Ik ben Alissa, 27 jaar oud en mama van een dochter van 3 jaar.

Na er heel lang over nagedacht te hebben, heb ik het besluit genomen om voor een borstvergroting te gaan.

Ben nooit écht tevreden geweest maar altijd wel gedacht dat mijn borsten oké waren. 

Tot het moment dat ik zwanger werd en ik van 59 kilo naar 94 kilo ging..

Nu ben ik op een gewicht van 70 kilo.

Mijn borsten zijn door het enorme gewicht wat er bij kwam én daarna het gewichtsverlies er niet mooier op geworden.:70:

Het volume van boven is weg.. en ze hangen er maar wat bij.. Bh's sluiten niet meer mooi aan etc..

Mijn 1e consult is op 20 augustus bij Heyendael Kliniek F. Straten.

Spannend maar ik kijk er naar uit!

Iemand ervaringen met dezelfde PC? 

Of misschien wel ervaringen van vrouwen die ook door dezelfde reden een BV overwegen ofwel gedaan hebben? Ben benieuwd naar jullie reacties:67:.

 

Liefs, Alissa.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Liss27,

 

Spannend vandaag je consult!

Komt vast helemaal goed, ze zijn daar heel erg vriendelijk, rustig en behulpzaam. Mijn lift+protheses staat ook bij dr Straten ingepland en kijk er erg naar uit :lol: ben heel benieuwd hoe je consult is, veel plezier! 

 

Liefs Summer2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liss! Super spannend he vandaag?

 

Ik ga om dezelfde reden als jij een borstvergroting ondergaan. Van mijn borsten zijn niks meer over.Ik was ook heel bang dag ik een lift moest maar ik zat op het randje dat het niet hoefde. Ik ben bij Faceland geweest. Op 31 oktober wordt ik geopereerd. Ik ben benieuwd naar je consult. Succes meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 22:02 zei Liss27:

 

 

Hee!

Vandaag het consult gehad.

Met een goed gevoel de kliniek verlaten.

Ze namen echt de tijd voor me, veel informatie gekregen en daarna ook foto's gemaakt en natuurlijk gepast.

Volgens Frans Straten heb ik geen borstlift nodig, alleen is het volume bovenop ver te zoeken :67:

Ik zal een foto van het passen plaatsen.. zijn advies is :  Rond, Duelplane, links 425 cc en rechts 400 cc COH || 

 

Hij zei wel dat mijn tepels een beetje naar buiten wijzen en dus niet prominent in het midden zitten van nature, dus dit zal bij de vergroting het zelfde zijn. Maar goed dat nemen we dan maar voor lief. 

Wel twijfel ik nog over het aantal cc. Vind ik het misschien toch te klein.. Terwijl we groter gepast hebben maar daar zeiden Frans, mijn vriend en ik eigelijk vrij snel van dat dat té groot zou zijn. Ik zelf ben 1.72 en 69k... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij trouwens wel afvraag en vergeten te vragen ben.. 

Als iemand bijvoorbeeld met een b cup 400cc krijgt.. 

En iemand met een d cup 400 cc.

Is het dan zo dat het bij de gene met een d cup dan uiteindelijk groter word? 

Ik zelf heb nu namelijk een d cup. Tjaa het zit er wel alleen niet meer mooi verdeeld haha:44:. Vraag me echt af hoe dat eruit ziet als daar 400cc bij komt..:67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei halootjes:

Hoi Liss! Super spannend he vandaag?

 

Ik ga om dezelfde reden als jij een borstvergroting ondergaan. Van mijn borsten zijn niks meer over.Ik was ook heel bang dag ik een lift moest maar ik zat op het randje dat het niet hoefde. Ik ben bij Faceland geweest. Op 31 oktober wordt ik geopereerd. Ik ben benieuwd naar je consult. Succes meid 

Dankjewel! 

Wat hebben ze jou geadviseerd -_-

Spannend, nu kun je gaan aftellen! :43:

 Hopen op mooie volle borsten :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar, ik heb ook wel borsten 75 b/c maar mis echt volume bovenin, en daar ga ik nu dus voor,

ik ga je volgen, ik heb 17 sept consult in veldhoven

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mona:

herkenbaar, ik heb ook wel borsten 75 b/c maar mis echt volume bovenin, en daar ga ik nu dus voor,

ik ga je volgen, ik heb 17 sept consult in veldhoven

Hee Mona!^_^

Spannend hé succes!

Ik ben benieuwd welk resultaat haalbaar is met het aantal cc's wat mij geadviseerd is.

Ben voornamelijk een beetje onzeker of ik ipv kleine 'hang' naar grote 'hang' ga.. 

Volgens Frans Straten hoef ik mij daar geen zorgen om te maken.. maar het spookt wel door mijn hoofd. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Liss27:

Dankjewel! 

Wat hebben ze jou geadviseerd -_-

Spannend, nu kun je gaan aftellen! :43:

 Hopen op mooie volle borsten :1big_boobs:

Hooi Meis,

 

fijn dat je zo een goed gevoel gelijk had, en dat je geen lift hoeft!Heb je ook al een datum gepland, of kijk je nog verder? 

Aan mij hebben ze 450cc geadviseerd. Ik twijfel zelf toch om voor de 500 te gaan maar vindt het nog erg lastig om een keuze te maken. Ik ga je volgen spannend allemaal he. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei halootjes:

Hooi Meis,

 

fijn dat je zo een goed gevoel gelijk had, en dat je geen lift hoeft!Heb je ook al een datum gepland, of kijk je nog verder? 

Aan mij hebben ze 450cc geadviseerd. Ik twijfel zelf toch om voor de 500 te gaan maar vindt het nog erg lastig om een keuze te maken. Ik ga je volgen spannend allemaal he. :)

Hee!:43: 

Nee nog geen officiële datum bekend.

Moet nog verlof zien te regelen op het werk.:100:

Ik twijfel ook nog of ik toch niet groter moet gaan.. maar ik ben zowieso al een twijfelaar hahaha.:P

En de voorbeelden zijn allemaal zo verschillend, bij de een oogt 400cc niet zo groot terwijl de ander flinke borsten krijgt met 400cc.

Spannend hé! Succes met je keuze! :1bouncingboobs: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verhaal lijkt wel een klein beetje op dat van jou. 

Nooit tevreden geweest, 2 zwangerschappen gehad, en nu weer wat afgevallen (kilo of 8) en zit weer terug op het gewicht van voor de eerste zwangerschap (68 kilo). Super blij mee dus maar nu gapen mijn bh’s ook... 

Het was al niet veel maar nu is t helemaal slappe hap :(

zo blij dat dat dadelijk verleden tijd is en ik me er niet meer voor hoef te schamen. En dat ik gewoon alles mooi kan dragen. Ik vind t mega spannend maar kijk er wel echt naar uit

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Iwb:

Mijn verhaal lijkt wel een klein beetje op dat van jou. 

Nooit tevreden geweest, 2 zwangerschappen gehad, en nu weer wat afgevallen (kilo of 8) en zit weer terug op het gewicht van voor de eerste zwangerschap (68 kilo). Super blij mee dus maar nu gapen mijn bh’s ook... 

Het was al niet veel maar nu is t helemaal slappe hap :(

zo blij dat dat dadelijk verleden tijd is en ik me er niet meer voor hoef te schamen. En dat ik gewoon alles mooi kan dragen. Ik vind t mega spannend maar kijk er wel echt naar uit

 

Ik herken het helemaal!

Wat hebben ze jou geadviseerd :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2018 om 00:13 zei Liss27:

Hee!:43: 

Nee nog geen officiële datum bekend.

Moet nog verlof zien te regelen op het werk.:100:

Ik twijfel ook nog of ik toch niet groter moet gaan.. maar ik ben zowieso al een twijfelaar hahaha.:P

En de voorbeelden zijn allemaal zo verschillend, bij de een oogt 400cc niet zo groot terwijl de ander flinke borsten krijgt met 400cc.

Spannend hé! Succes met je keuze! :1bouncingboobs: 

 

Ja dat vrij krijgen op werk was bij mij ook nog wel een dingetje. Jaa wat ik hier allemaal lees is: bij twijfel voor de grootste cc gaan! Hahaha ik ben ook een twijfelaar, maar heb nog twee maandjes om te twijfelen! Een vriendin van mij heeft 500cc is 63 kilo en ong 1,63. Staat super mooi( niet te groot) maar denk ook dat het een kwestie van smaak is! Succes vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Liss27:

Ik herken het helemaal!

Wat hebben ze jou geadviseerd :67:

Dual plane, anatomisch en ik heb tot nu toe gekozen voor 400 cc. ga vanmiddag voor de zekerheid nog een keertje passen met mijn eigen kleding aan. Heeel misschien een maatje kleiner maar denk het niet. Mijn profielfoto is van het passen. 400cc. Dan ga ik naar een d

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Iwb:

Dual plane, anatomisch en ik heb tot nu toe gekozen voor 400 cc. ga vanmiddag voor de zekerheid nog een keertje passen met mijn eigen kleding aan. Heeel misschien een maatje kleiner maar denk het niet. Mijn profielfoto is van het passen. 400cc. Dan ga ik naar een d

Ik vind de grootte op je pasfoto erg mooi bij je staan!

Mij is ook 400cc aangeraden. 

Al ben ik nog steeds een beetje onzeker.. dat ik van een 'kleine hang naar een grote hang ga' 

Succes vanmiddag! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liss27:

Ik vind de grootte op je pasfoto erg mooi bij je staan!

Mij is ook 400cc aangeraden. 

Al ben ik nog steeds een beetje onzeker.. dat ik van een 'kleine hang naar een grote hang ga' 

Succes vanmiddag! :35:

Dankjewel! Ben onderweg :)

En ja, betreft het ‘hang’ kan ik je helaas niet helpen. Ik hoop dat de dokter je daarin wel kan overtuigen. Maar ik snap je wel hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verhaal lijkt ook veel op jou !

met 1 ste zwangerschap van 65 kg naar 95 kg

2 de zwangerschap van 73 kg naar 98 kg

 

nu weeg ik 61 kg.

maar van mijn borsten schiet ook niets meer over !

mijn operatie staat gepland op 12 oktober.

ik kijk er enorm naar uit !

maar ik twijfel nog steeds enorm over de vorm..

ik heb druppelvorm gekozen omdat dit natuurlijk is. Maar dan krijg ik niet de bolling dat ik wil langst bovenkant. 

Dus heb toch terug nieuwe afspraak gemaakt op 13 september voor te kijken op 3D foto voor ronde .. 

ik vind het toch wel super moeilijk hoor !

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Syl_:

Mijn verhaal lijkt ook veel op jou !

met 1 ste zwangerschap van 65 kg naar 95 kg

2 de zwangerschap van 73 kg naar 98 kg

 

nu weeg ik 61 kg.

maar van mijn borsten schiet ook niets meer over !

mijn operatie staat gepland op 12 oktober.

ik kijk er enorm naar uit !

maar ik twijfel nog steeds enorm over de vorm..

ik heb druppelvorm gekozen omdat dit natuurlijk is. Maar dan krijg ik niet de bolling dat ik wil langst bovenkant. 

Dus heb toch terug nieuwe afspraak gemaakt op 13 september voor te kijken op 3D foto voor ronde .. 

ik vind het toch wel super moeilijk hoor !

grtjs x

Hee Syl! 

Ook al zoveel bijgekomen in de zwangerschap?! 

Dat doet veel met een lichaam hé..

Vooral de borsten lijden daarvan.:24:

Wat spannend je hebt al een operatie datum! :tatice_04:

Ja, ik begrijp je twijfel.. ik wilde ook de volume bovenin terug en daar mag gerust een mooie bolling ontstaan, dit heb ik ook aangegeven dat ik graag mooie volle borsten wil.

En PC Straten raadde ronde aan.

Hoeveel cc krijg je? En krijg je ook dualplane? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Liss27:

Hee Syl! 

Ook al zoveel bijgekomen in de zwangerschap?! 

Dat doet veel met een lichaam hé..

Vooral de borsten lijden daarvan.:24:

Wat spannend je hebt al een operatie datum! :tatice_04:

Ja, ik begrijp je twijfel.. ik wilde ook de volume bovenin terug en daar mag gerust een mooie bolling ontstaan, dit heb ik ook aangegeven dat ik graag mooie volle borsten wil.

En PC Straten raadde ronde aan.

Hoeveel cc krijg je? En krijg je ook dualplane? :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Liss27:

Hee Syl! 

Ook al zoveel bijgekomen in de zwangerschap?! 

Dat doet veel met een lichaam hé..

Vooral de borsten lijden daarvan.:24:

Wat spannend je hebt al een operatie datum! :tatice_04:

Ja, ik begrijp je twijfel.. ik wilde ook de volume bovenin terug en daar mag gerust een mooie bolling ontstaan, dit heb ik ook aangegeven dat ik graag mooie volle borsten wil.

En PC Straten raadde ronde aan.

Hoeveel cc krijg je? En krijg je ook dualplane? :blush:

Een zwangerschap doet inderdaad heel veel met je lichaam .

en zeker met je borsten & je buik :(

ze komen achter de borstspier , en hij sprak van 200/ 240 cc 

maar als ik alles hier lees , lijkt mij dat zo weinig ! Maar echt enorm weinig !

maar ze zeggen zoveel . Dat ik dat niet echt meer weet . Het zou een grote C / kleine D worden .

maar ik ben blij let lijn extra afspraak nog eens voor de ronde vorm en toch nog eens extra dingen navragen .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee!

 

Even een vraag.. voor hoeveel jaar nazorg hebben jullie gekozen? 

Ik kan namelijk  kiezen tussen 3 of 5 jaar nazorg.

Ik denk zelf aan 3 jaar.. :5:

 

Ik zou voor 3 jaar nazorg €3375-' betalen en voor 5 jaar nazorg €3775-' 

Best wel een verschil, vind ik.

 

Graag jullie meningen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai @Liss27

 

Ik ben 17 juli door Frans geopereerd en heb ook voor 3 jaar nazorg gekozen Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.