Jump to content

Ik ben neske88 en heb super veel vragen

Neske88

Recommended Posts

Hallo, ik ben net nieuw hier.

Ik kom uit west-vlaanderen regio kortrijk.

Ik heb al reeds eens een consultatie gehad. Kwas er super blij van maar die borstvergroting zou mij 5000€ kosten en dat vind ik wel net teveel. Ik dacht dat dit rond de 3500€ ging draaien

heb nu 80B, ben een maatje verkleind door borstvoeding te geven. Ik ben 1m72 groot dus voor mij vallen ze te klein uit.

Iemand die mij een dokter kan aanraden kortrijk/gent? 

Ervaringen?

Kan ik deel van mijn " buikvet "ook gebruiken?

Kan ik snel terug aan het werk?

Wachttijden?

...

Groetjes. En alvast bedankt

Kosten zijn vaker 4000 - 5000 euro Dan daaronder. Zeker als je je buik ook wil aanpakken komen er nog meer kosten bij. Je hebt wel goedkoper, maar dan moet je kijken of die weg prettig vindt. Ga eens op consult bij anderen en vergelijk. 

Hoeveel cc is je tot nu toe geadviseerd? 

Borstvergroting kan prima rond de 3000,-/3500,- zoals jij zegt. Bij mij koste het ook rond dat bedrag en dat is een erg goed aangeschreven arts. Frans straten, is alleen te ver voor jou denk ik :)

wanneer je weer kunt werken ligt af van je herstel en soort werk. Doe je werk dat lichamelijk niet zwaar is kun je met 2-3 weken weer aan het werk! Succes!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.