Ga naar inhoud

Consult bij Plovier staat gepland! Welke vragen voor pc??


Gast Anon

Aanbevolen berichten

Ik ben volop naar een goede chirurg aan het zoeken die mij mijn droom borsten kan geven. 

 

Ik hou van het "extreem" grootte, maar wel niet als een voetbal er op 'geplakt' (niet te veel bolling vanboven). 

 

De enige chirurgen waarvan ik terug vind dat ze groot durven gaan zijn dr. Nio en dr. Plovier beiden zijn tamelijk ver in afstand voor mij, net over 2u en 1u rijden.

 

Nu zit het zo dat ik (ongewenst) ondergewicht heb, ben 1.69 en zit op 47kg, ben dus nogal mager van postuur.

 

Ik ben bang dat ze daardoor niet veel kunnen plaatsen, 400-600cc lijkt voor mij niks. Heb al verschillende foto's bekeken en vind het allemaal klein of gewoon normaal, en daar ben ik dus niet naar opzoek.. Denk dat ik dan absoluut niet tevreden zou zijn met mezelf. Als het aan mij ligt mag er sowieso 800-1000cc in.

 

Nu is mijn vraag zou dit aantal cc's mogelijk zijn bij mij? En worden zo'n grote implantaten wel geplaats bij de 1e keer? Zit ook nog met m'n leeftijd, ben 20, tegen de operatie daadwerkelijk zal plaatsvinden waarschijnlijk 21. Zullen ze dan niet moeilijk doen over dat ik zo groot wil gaan?

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal, 

 

Ik heb de afgelopen dagen met beclinic gemaild en vandaag gebeld om mijn consult vast te leggen bij Plovier, 10 december is het zo ver :43:

 

Nu vraag ik mezelf wel af wat ik tijdens het consult best allemaal kan vragen aan hem.

 

Wilt iemand zo lief zijn om haar vragenlijstje met mij te delen?

 

En wat vraagt hij trouwens allemaal aan mij tijdens zo'n consult? Heb geen flauw idee wat ik er van kan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kelly_E:

@Anon ja best wel spannend he! Je kan hier kant en klare vragenlijsten terug vinden op het forum. Als ik me niet vergis staan ze bij "vragenhoekje borstvergroting" ergens vooraan in de lijst als vastgepind bericht. Succes met je consultatie alvast!

Ja klopt! Heb hier zò lang naar uitgekeken en nu komt het toch al een beetje dichterbij.

Daar had ik tot nu toe zelfs nog niet tussen gekeken, bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.