Ga naar inhoud

Pixie10 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ-Monica


Gast Pixie10

Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik ben een dame van 48 jaar en woon in de omgeving van Mechelen dus België   Ik heb een 80 G en zou zo graag naar een 80 C gaan.  

ik heb al zeer lang zitten wikken en wegen voor een bvk te doen. Had al eens 7 jaar naar een PC geweest maar door omstandigheden niet kunnen doorgaan.  Ik blijf ze maar mee zitten en wil het doen. Morgen een eerste afspraak bij Pc. 

Ik wil er nu echt voor gaan maar nog zo onzeker voor het financieel plaatje 

Dus even hier alles verkennen en hopelijk wijzer worden door jullie feedback 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even op de website van Theunis gekeken. Zeer informatief en ziet er een aardige man uit.

Veel succes morgen met je eerste consult. :71:

Ik ben benieuwd.

Ik ben deze en volgende week een paar dagen in het buitenland en zal dan niet op het forum kunnen.

Ik zal snel weer komen kijken. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh dat is lief van je. 

Dankjewel.  

 

Ik zal je zeker mijn feedback geven.  Zaterdag misschien ook naar Colpaert bellen. 

 

Ik ben benieuwd :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het enige wat ik anders had willen doen .. ik zou naar meerdere chirurgen op 1ste consult gaan.

Ik was nu zo onder de indruk van het hele proces dat ik dat (ondanks het advies van het forum) niet gedaan heb. 

Dus ik zou jou ook aanraden om bij meer dan 1 PC te gaan informeren. (Maar dat brengt natuurlijk extra consultkosten met zich mee).

 

Succes meid en ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Ik :35: voor je.

Tot gauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik neem je advies mee en bel zaterdag naar Colpaert 

 

ik ben echt zenuwachtig maar ik vind je woorden wel echt ondersteunend hoor

 

Echt fijn van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

een kort verslagje 

Afspraak bij Dr Theunis was goed verlopen   Wel allemaal wat onwennig zo voor me. Maar hij stelde me echt wzl gerust   Ik zou van een G cup naar een volle C gaan.  

Nu nog wachten tot 8 sep dan ga ik naar dr Colpaert.  

Was jij tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie10. Hier ben ik weer (na mijn mini-vakantie).

Dankjewel voor het compliment dat je wat hebt aan mijn adviezen. En gefeliciteerd dat je aan het proces bent begonnen. You go, girl! :91:

Ik ben nog steeds superblij. Met alle voordelen van mijn BVK.

Het is natuurlijk moeilijk voor te stellen wat een volle C dan is. Maar "less" is echt wel "more" bij een BVK.

Ik ben benieuwd welk advies je bij Colpaert gaat krijgen. Ik zet 8 september ook in mijn agenda.

Geniet nog lekker van je zomer - de mijne is dankzij mijn BVK helemaal anders dan vorig jaar. :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.  

Ik laat iets weten.  Alleen nu is wachten op 8 september zo lang. Straf hé. Eerst jaren en jaren zitten denken en nu moet het als het kan vandaag al zijn. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut ga ik zeker doen 

 

Moegen vertrek ik tem zondag naar de zee :33:

Dus even afleiding met mijn vriendin. 

 

Dan is het nog 3 weekjes en dan maak ik mijn beslissing. 

 

Hoop dat het dan snel kan gaan:91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey 

 

Leuk dat je aan me

gedacht hebt.  

Ik ben vandaag geweest.  Wat een fijne rustige dokter.  

Dus ik ga het doen.  Heb er even over nagedacht en zojuist een mail gestuurd   

Hij zij dat ik zeker tot Jan moest wachten.  Zijn agenda zat al vol. 

Dus een voorstel per mail nu gestuurd   Of wel in de week van 14 of 21 Jan.  Nu wil ik het al zo snel

mogelijn.  Hij zei wel best Mss nog een beetje vermageren.  Dus ga ik doen.  Was dit bij jou ook?

Ben echt zo benieuwd naar alles maar ook wel bang. 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie10; dat klinkt goed.

Ik ben blij dat hij jou ook bevallen is. En idd hij is heel rustig.

En ik heb na mijn eerste consult ook een 4 maanden moeten wachten.

Als er kans is dat je nog wil/gaat vermageren dan hebben ze idd liever dat je dat voor de operatie doet omdat vermageren ook een invloed gaat hebben op de vorm van je borsten. En als je dat pas na je OP doet dan wordt het resultaat misschien weer anders.

Ik was ook bang maar ik weet nu dat dat absoluut niet nodig is. 

Is het jouw eerste operatie ooit of heb je al ervaring met narcose?

Ik zou het, met wat ik nu weet, zo opnieuw doen.

Ik wens je veel sterkte en geduld nog even - maar dat geeft je genoeg tijd om je mentaal en op je herstel voor te bereiden.

:71::35::71: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel.  

Het is niet mijn eerste operatie.  

Ik ben benieuwd wat mijn datum zal worden

Hij sprak van een B dat hij ging doen of een kleine C.  Nu ik zou hem

precies willen vragen voor een C te gaan.  Hoe was dit bij je?

En hou heb jij je sportbh gekocht? Was de maat direct goed? :blink:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie10

Bij mij sprak hij ook over een volle B, kleine C.

Het is een B geworden waar ik heel blij mee ben - maar een C-tje was me misschien liever geweest; denk ik nu. 

Ik vrees echter dat je dit wel kan aangeven maar dat hij ook moet werken met wat er is (eigen borstweefsel, stand van je borsten, elasticiteit van je huid, enz ...) en dit dan in verhouding met de rest van je lichaam.

Bij mij is het echt wel passend bij mijn lichaam en de kleinere borsten motiveren me om aan mijn buikje te werken. Ik denk dat het vooraf moeilijk te zeggen is wat het juist gaat worden.

En die C die jij voor ogen hebt is in werkelijkheid bij jou misschien een heel andere C.

In ieder geval is de situatie nu zoveel beter dan ervoor; dat het eigenlijk niet uitmaakt. Maar een mens blijft dromen, he. Het zou bvb ook kunnen dat de mijne terug wat groter worden door de invloed van de menopauze - maar dat is ook koffiedik kijken.

Mijn medische sportBH's voor na de operatie heb ik op zijn advies in Merksem gekocht. Ik vond dat de zwarte super zat en de witte heel ongemakkelijk (die heb ik alleen aangehad als de andere in de was was :drag_08:). Als je wil kan je ze overkopen, maar ik snap ook dat je liever je eigen, nieuwe sportBH's aanschaft en ik heb een 85 van omtrek en ik weet niet wat jij nodig hebt. Als je wil post ik eens een foto. 

Het aftellen kan bijna beginnen voor jou - ik ben ook superbenieuwd naar je datum en hoe jij dit gaat ervaren. Je kan er ook het verhaal van Njoseph en Daisyhorselover op nalezen. Die zijn ook door hem geopereerd.

Heeft hij trouwens iets gezegd over hoe veel eraf zou gaan (in gewicht, bedoel ik)?

You go, girl! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had me gezegd dat er 1 kg ging afnemen.  Is wel veel hé. Ik heb nu een 85 F en soms G.  Hangt van type bh af. 

Dus daarvan verschoot toch wel dat er zoveel af ging.  Was dit bij jou ook?

Nu ik denk precies dat we al dezelfde omvang hebben.  

Ik weet nu wel niet dat je die bh s terug krijgt van je hospitalisatieverzekering.  Dus even bekijken maar wel een goed idee.  

Ik moest nog wel eens terug komen om administraties te regelen zei hij. Dan kan ik daar nog Mjjn bezorgde vragen eens vragen. 

Een goede tip van die 2 ik ga eens zien. 

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een 85 F.

Ja, een kilo da's veel maar je zal je er zoveel beter bij voelen. Dat garandeer ik je!

Bij mij is er anderhalve kilo afgegaan. :kez_11: Dat was uiteindelijk nog meer dan hij bij mijn eerste consult had voorspeld. Dus zet je maar al schrap. :45:

Ik heb de sportBH's niet terugbetaald gekregen via mijn hospitalisatieverzekering; maar misschien heb jij een andere/betere polis. Zij zien het niet als iets curatief ook al had de PC het voorgeschreven en de Kelo-Cote (siliconegel voor de littekens) betaalden ze ook niet terug bij mij.

Veel leesplezier met de andere verhalen.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net het begin van je verhaal nog eens gelezen hier. Je maakte je toen zorgen over het financiële plaatje. Maar vanaf een D-cup en het feit dat er meer dan 400 gr per borst wordt weggenomen heb je meestal al wel kans op een tussenkomst van het ziekenfonds. As je dan ook nog een hospitalisatieverzekering hebt die tussenkomt dan valt het hopelijk mee op financieel gebied.

Heb je je aanvraagformulier voor het ziekenfonds meegekregen gisteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft me een brief meegegeven maar ik kwam zeker in aanmerking. 

Dus even nagedacht en nu gevraagd wanneer ik kan :43:geopereerd worden.  

Morgen weet ik meer. 

 

Nu als ze de sport bh niet terug geven kan ik Mss wel die van jou overkopen.  

Ik hou je zeker op de hoogte   

Inderdaad dan eens leuk dat je me een foto kan geven.  

 

En nu geen last van je litteken of dat ze aan je borst gezeten hebben?

Ik heb in het verleden een gezwel laten verwijderen en dat voel ik toch steeds hoor 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Vandaag de knoop doorgehakt na veel jaren denken en wikken en wegen 

21 Jan 2019 is de finale 

Ik moet nog wel eerst daarvoor op controle bij dr Colpaert 

Het aftellen kan beginnen :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.