Ga naar inhoud

Charlie123 : 6 oktober 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben 28 jaar en moeder van 3 kinderen van 5, 3 en een half jaar. 

 

Mijn borsten waren nooit echt heel groot maar we jeugdig.. 

dit is nu niet meer het geval en daarom ga ik voor een bv.

 

Ik ben afgelopen zondag op consult geweest bij DG. Begin oktober staat mijn operatie gepland bij Dr. Hupkens. Mij is geadviseerd om voor 375cc te gaan. Ik heb nu bh maat 70c en ik zou dan op een volle D uitkomen.

 

Als iemand ervaringen heeft met een bv en kleine kinderen hoor ik dat graag! 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie123 heyy heyy,

Ik zit er midden in! Hahaha

Ben vorige week woensdag geholpen ook via Dg door K peters.. mijn kids zijn 5,2 & anderhalf..

Hun begrijpen heel goed dat "mama auw heeft" en willen daardoor alles zelf doen en helpen ook veel met bijv hun eigen speelgoed opruimen..

Ik denk als mijn jongste.jonger was geweest dat t me dan veel meer moeite had gekost..

Moet ook wel zeggen dat ik een heel makkelijk herstel heb, vanaf de tweede dag alleen maar paracetamol en 3de medicijn vrij..

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bloemmetje:

@Charlie123 heyy heyy,

Ik zit er midden in! Hahaha

Ben vorige week woensdag geholpen ook via Dg door K peters.. mijn kids zijn 5,2 & anderhalf..

Hun begrijpen heel goed dat "mama auw heeft" en willen daardoor alles zelf doen en helpen ook veel met bijv hun eigen speelgoed opruimen..

Ik denk als mijn jongste.jonger was geweest dat t me dan veel meer moeite had gekost..

Moet ook wel zeggen dat ik een heel makkelijk herstel heb, vanaf de tweede dag alleen maar paracetamol en 3de medicijn vrij..

 

Liefs xx

 

Hi!

wat fijn dat de kindjes goed meewerken!! Van de oudste 2 verwacht ik geen problemen.. alleen de jongste moet nog wel echt getild worden. 

 

Wat gaat je herstel snel! Hoe is de silicon geplaatst bij jou?

 

x!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij dual plane.. tillen zou ik echt echt niet doen, ik til soms de waterkoker of een kopje thee en dan denk ik al ohoh beter van niet.. dus laat staan een kindje

En zoals ik al zei: ik heb een heel makkelijk herstel tot nu toe en toch denk ik afentoe, oeii dat had k beter niet kunnen doen..

Hoe en wat ga jij laten plaatsen dan?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben echt heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.. gelukkig heb ik genoeg hulp om me heen dus dat is wel fijn!

 

tijdens het eerste consult werd mij 375 cv geadviseerd. Ik heb niet gevraagd hoe ze hem gaan plaatsen.. dat laat ik aan de arts, die zie ik over 2 weken.

 

Ik hoor veel mensen die de eerste dagen niet eens zelf uit bed konden komen! Hoe was dat voor jou?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.