Ga naar inhoud

Op consult geweest!


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik ben zeer tevreden over mij zelf, behalve met kleren uit. Ik ben 35 jaar, 170 lang en weeg 57 kilo cup B75 (die eruit zien als theezakjes)

na 2 kinderen borstvoeding draag ik al jaren bh’s met zeer dikke vulling

Zwemmen doe ik niet, voel me niet prettig in een softcup bikini.

 

Met de gedachte: je leeft maar 1x, vervul je wensen en maak er het beste van wil ik graag een grote C cup

 

ik werk in de zorg op een palliatieve afdeling waarin ik dagelijks gecomfronteerd word dat elke dag in goede gezondheid een kadootje is.

het kan zomaar ineens anders lopen 

 

ik ben mij aan het oriënteren naar pc voor borstvergroting. Denk aan Ong 375 a 400cc. 3 december heb ik een intake bij DG.

ik ben nog aan het sparen en heb verlof gevraagd voor Mei 2019 voor 3 weken. In december krijg ik hier pas antwoord op van mijn leidinggevende. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met de voorbereidingen meid !! Ik heb vrijwel dezelfde maten als jou,. Ik ben 1 mtr 72 en 57 kilo..Na mn bevallingen zijn mn borsten niet slap geworden maar mocht wel genieten van rondingen tijdens mn zwangerschappen. Heb die maat ook in gedachten gehouden en aangegeven tijdens mn consult (Aklinieken) en ben afgelopen 20augustus geopereerd. Ik heb 385cc gekregen..Dual plain. Ik heb gekozen voor protheses van Polytech met een speciale coating die wat sneller inkapselen. Je moet natuurlijk altijd de tijd nemen om te herstellen maar met 2 kinderen van 2 en 5 is elke dag waarop je wat kunt doen mooi meegenomen.. Ben tot nu toe zeeeeer tevreden met het resultaat. Ze beginnen al mooi te zakken en voelen al stukken soepelder aan.. Goed dat je de stap genomen hebt,.op naar een nieuwe jij vol zelfvertrouwen.. 

Liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Wat leuk te lezen dat je verder heel tevreden bent met jezelf! Ben ik stiekem jaloers op, ben namelijk nog nooit echt tevreden geweest met mijzelf:wacko:

 

maar goed je hebt de stap gezet om het iig te gaan doen! Leuk! Wel jammer dat je dec daar pas meer van hoort op je werk, is dat altijd zo? Wel pittige baan trouwens, respect daarvoor!!

 

ik ben nu zelf 1 week po. Ben geholpen door Frans straten! Heb 345cc anatomisch. Ik ben ook 1.70 en weeg momenteel 65 kilo( nogal aangekomen laatste weken :25:) .

ik ben er tot op heden tevreden mee, misscjoen hadden ze toch groter gemogen maar ja dat is achteraf..

 

heb je nog iemand anders in je hoofd Ipv Diana gabriels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei $ANDRA:

Veel succes met de voorbereidingen meid !! Ik heb vrijwel dezelfde maten als jou,. Ik ben 1 mtr 72 en 57 kilo..Na mn bevallingen zijn mn borsten niet slap geworden maar mocht wel genieten van rondingen tijdens mn zwangerschappen. Heb die maat ook in gedachten gehouden en aangegeven tijdens mn consult (Aklinieken) en ben afgelopen 20augustus geopereerd. Ik heb 385cc gekregen..Dual plain. Ik heb gekozen voor protheses van Polytech met een speciale coating die wat sneller inkapselen. Je moet natuurlijk altijd de tijd nemen om te herstellen maar met 2 kinderen van 2 en 5 is elke dag waarop je wat kunt doen mooi meegenomen.. Ben tot nu toe zeeeeer tevreden met het resultaat. Ze beginnen al mooi te zakken en voelen al stukken soepelder aan.. Goed dat je de stap genomen hebt,.op naar een nieuwe jij vol zelfvertrouwen.. 

Liefs !!

 

 

Dank je voor je reactie! 

Mij heb mij op me aller mooist gevonden na de bevalling met volle glorie borstvoeding. Was echt verliefd op mijn boobies toen en voelde mij prachtig... zucht...dat wil ik weer. Lekker zwemmen, samen douchen met mijn man, strand

 

Welke cupmaat had je en heb je nu?

vind de hoeveelheid CC wel lastig in te schatten. Wil geen grote memen maar wel meet dan

een hand vol. Grote C kleine D?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Theezakje34:

 

heb je nog iemand anders in je hoofd Ipv Diana gabriels?

 

 

Dank je voor je reactie! 

 

Daar ben ik ook bang voor, toch wat groter te willen... 

 

het klinkt missvhien een beetje stom, maar faceland vind ik te ver. 1,3 uur in de auto na de operatie zie ik niet zitten. De voor/na foto’s van boerhaave vind ik zeer bescheiden.

diana gabriels is dichterbij en de prijs is aantrekkelijk. 

Dat ik zou worden behandeld als een nummer vind ik niet heel erg. Ik kom voor het resultaat. En hun voor/na foto’s vind ik echt prachtig! 

 

Is het raar dat ik ook kijk naar de locatie? Mijn man zal auto rijden maar neem mij alvast voor dat ik heel beroerd de kliniek uit kom 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen idee van mn cupmaat..Draag nog steeds een borstband en dit vertekend enorm. Met kleren aan verdwijnen ze zelfs voor mn gevoel. Hahaha..maar als ik ze bloot voor de spiegel bekijk ben ik meer dan tevreden..Heb nog nieuwe fotos gemaakt maar ik voeg je wel even toe, dan kun je zien hoe 385cc bij mij valt..Dat is per persoon en merk protheses echt weer anders...

Ik hoop ook echt op die zelfvertrouwen boost hoor.. Denk dat dat wel goed gaat komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik wilde ook niet te ver weg.

dit was een ruim half uur rijden en de operatie locatie zelfs minder dan 10minuten!!

 

diana gabriels heb ik geen ervaring mee. Ik hoor alleen dat de nazorg of wanneer er iets ‘mis’ is nogal slecht is.. dat lijkt me opzich wel belangrijk!?

 

ik vond de foto’s van de Wellnes kliniek altijd zo mooi maar dat vond ik te ver.

toen kreeg ik hier de tip voor Frans straten en ben zijn foto’s hier gaan bekijken.

super mooi allemaal, veel tevreden verhalen, in de buurt en nette prijs, dus was toen makkelijk:)

 

als je wil kan ik je toevoegen aan me album.

 

cc’s zeggen niks want ieder merk heeft weer andere afmetingen. De ene 280cc heeft evenveel projectie als de andere 400cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden! 

 

Even vooraf advies, maandag ga ik naar faceland en wil mij alvast voorbereiden en voor nadenken. 

 

Ik ben 170 lang, weeg 56 kilo en heb een slappe B75

ik denk dat ik geen implantaten wil onder of half onder mijn spier. 

Mijn bouw is tenger en atletisch (door mijn werk zijn mijn armen en schouders gespierd) 

onder de spier moet ik langer herstellen (ook daar zie ik tegen op) 

en ben bang dat mijn borstspier in de weg gaat zitten 

 

wat zouden jullie doen met mijn bouw? Rond? Anatomisch? Onder de spier of kan het prima erboven? 

Hoeveel cc? Ik wil graag een mooie decolleté met spleet ertussen.

 

ik zal een foto plaatsen in mijn foto album. Graag jullie mening 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@halootjes Fuck it. Ik doe het wel hier. Hoeft niemand zo te zoeken. Ik wil graag een mooie spleet er tussen in. Grote C Of D... 

de vraag is of dat wel gaat lukken

Niet achter de spier? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei nickyworld:

@halootjes Fuck it. Ik doe het wel hier. Hoeft niemand zo te zoeken. Ik wil graag een mooie spleet er tussen in. Grote C Of D... 

de vraag is of dat wel gaat lukken

Niet achter de spier? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb een beetje vergelijkbaar zoals jou. Ik zou eerst voor 450 cc gaan maar nu 500 cc. Je kan me pasfoto’s bekijken wat je daar van vindt? Maar het is een kwestie van smaak de een houdt van groot ander wat subtieler. Maar waarom wil je voor de spier als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallootjes! 

Ik kies voor de spier vanwege ik op zie tegen het oprekken van de borstspier. Mijn keizersnee was echt drama. Mijn buikspieren zijn hierbij opgerekt. 

Daarnaast ben ik nogal atletische gebouwd. Ben bang dat wanneer ik mijn borstspier aanspan, de implantaat mee beweegt... en het langere herstel...krijg maar 3 weken verlof op t werk...

wel mooi die 500!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden, wil even vertellen over mij consult bij faceland vandaag. 

Heel fijn gesprek, aardige consulente!

het passen was zo leuk! Ben zo blij met de maat die zij adviseerde. 

Mij kom van een lege B75 en adviseerde 315cc rond dual plane. 

Nu zie ik daar wel tegen op, half achter de spier. Weet nog hoe 10 dagen mijn keizersnee voelde... 

1 oktober ga ik ook nog op consult bij DG. Voor de zekerheid, benieuwd wat zij vind. En dichter bij huis. Vind ik ook fijn. 

 

Hhier de foto’s van de pas sessie 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.