Ga naar inhoud

simonecc : 19 november 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik ben lang weggeweest. In mei 2015 kreeg ik mijn bv. Ik was en ben er super tevreden mee. Alleen bleek een jaar later bij controle dat de vreemde dingen die ik voelde een rimpeling was. Na echo bleken ze niet te lekken gelukkig. Arts heeft klacht ingediend bij emdaplast en daarna moest ik het contact hierover zelf overnemen. Ik krijg nu nieuwe siliconen op kosten van de fabrikant.. de ok kosten zijn voor mezelf... 

Ik ben geholpen in de valkenhorstkliniek net voordat die failliet ging. De grote vraag is nu.. waar ga ik heen?! 

Mijn chirurg adviseerde me ivm de kosten naar een kliniek te gaan en niet bij haar.. gezien zij enkel nog in ziekenhuis werkt en de kosten daar hoog zijn.

Zij adviseerde dr Malfeyt.. zelf kwam ik ook professor verhulst tegen of dr Verdonk.. Ik weet het echt niet. Heeft iemand tips? En weet iemand of ik naar een kliniek moet die met dezelfde protheses werkt. 

Ik moet me wel aan eurosiliconen houden of het andere merk dat hun maken ik geloof Natrelle.  Is natuelle dan een betere leuze?

Wat een keuzes weer.. 1 ding weet ik nu wel en dat is de maat. Ik ga van 390 nu naar 500cc

Hopelijk kan iemand me wat wijzer maken!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo allemaal

 

3.5 jaar geleden kreeg ik 390cc eurosilicone medium high profile protheses.ma 1 jaar had ik super sterke rimpeling wat erin resulteerde dat ik uiteindelijk nu voor de keuze sta om nogmaals een operatie aan te gaan 

De arts die ik nu consulteerde gaf aan de de nieuwe protheses dit ook weer zullen gaan doen. Maar gezien ik graag ook een maatje meer wou als ik dan toch onder het mes ging wou hij daar wel in meegaan.

Hij zei. Enkel voor de rimpeling moet je het niet doen.. Maar ik zie wel dat ik wat verbeteringen zou kunnen maken.

Nu staat de operatie gepland en nuword ik ineens bang! Wat nu als ik er spijt  van krijg! 

Ik ging van een kleine 75b naar een 75D.

Voor een maat groter raad de arts 550cc aan nu.

Maar om de erge rimpeling proberen tegen te gaan raad hij ook een ander minder breed profiel aan en met juist meer projectie.

Ik vind het ineens zo eng.

 

Ik vind mn borsten mooi nu. Alleen had ik achteraf wat grotere cc mogen kiezen.. Maar moet ik dit nu overnieuw gaan doen? 

Heb en jullie ervaring met een re do? Zijn jullie blij met het resultaat?

 

Lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei simonecc:

Hallo allemaal

 

3.5 jaar geleden kreeg ik 390cc eurosilicone medium high profile protheses.ma 1 jaar had ik super sterke rimpeling wat erin resulteerde dat ik uiteindelijk nu voor de keuze sta om nogmaals een operatie aan te gaan 

De arts die ik nu consulteerde gaf aan de de nieuwe protheses dit ook weer zullen gaan doen. Maar gezien ik graag ook een maatje meer wou als ik dan toch onder het mes ging wou hij daar wel in meegaan.

Hij zei. Enkel voor de rimpeling moet je het niet doen.. Maar ik zie wel dat ik wat verbeteringen zou kunnen maken.

Nu staat de operatie gepland en nuword ik ineens bang! Wat nu als ik er spijt  van krijg! 

Ik ging van een kleine 75b naar een 75D.

Voor een maat groter raad de arts 550cc aan nu.

Maar om de erge rimpeling proberen tegen te gaan raad hij ook een ander minder breed profiel aan en met juist meer projectie.

Ik vind het ineens zo eng.

 

Ik vind mn borsten mooi nu. Alleen had ik achteraf wat grotere cc mogen kiezen.. Maar moet ik dit nu overnieuw gaan doen? 

Heb en jullie ervaring met een re do? Zijn jullie blij met het resultaat?

 

Lieve groetjes 

Hoi @simonecc!

heb je deze rimpeling dan bovenaan omdat implantaten voor de spier geplaatst waren? Want dan kan dual plane een oplossing zijn denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei simonecc:

Ik heb al dual plan.de rimpeling is t meest voelbaar aan de buiten zijkanten maar ook aan de binnenkant. Echter valt dat niet zo op

@simonecc Wat vervelend voor je..

Kan je spijtig genoeg niet echt iets adviseren, ik zal pas eind dit jaar mijn eerste borstvergroting krijgen maar ik denk dat je wel wat meer info kan opdoen in de topic "operatieverslagen borstprothesewissel", daar zullen ook wel vrouwen zitten die om dezelfde reden een wissel gedaan hebben.

Hoop dat je snel een oplossing vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@simonecc

Mij krijg ook een wissel,omdat ik ze toch ietsje voller wilt hebben.

Heb eurosilicone low profile,en ook rechts lichte rimpeling plus deuk(6 jaar geleden ),en krijg nu motiva corse 550 cc.

Zit met hetzelfde dilemma als jij.

 

Wordt jan geopereerd door dr nio, en wilde ze zo hebben als dat ik een push up aan heb.

Zit nu op 75 e...

Vind het ook super spannend , omdat ze eigenlijk mooi zijn, maar wil toch iets meer bolling en maatje groter.

Weet dat het ook mooi wordt ,maar jeetje,wat spannend...

 

Wens in ieder geval heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.