Jump to content

Raynaud in tepel

Karotes

Recommended Posts

20 jaar geleden heb ik een borst verkleining gehad. Super blij maar helaas wel veel pijn aan over gehouden

Als het koud is heb ik.nl heel veel pijn in mijn tepel. Hij word helemaal wit en doet vreselijk pijn. Ben er al 2 keer mee naar het ziekenhuis geweest maar ze kunnen niks voor mij doen

Het is een vaatvernauwing raynaud wat mensen ook in handen en voeten kunnen hebben of in de tepel bij borstvoeding

Ik hoop via deze weg met mensen in contact te komen die dit ook hebben na een borstoperatie want ik kan er nergens iets over vinden en het belemerd echt mijn dagelijkse dingen nu het weer kouder gaat worden 

Op 9-9-2018 om 23:20 zei Karotes:

20 jaar geleden heb ik een borst verkleining gehad. Super blij maar helaas wel veel pijn aan over gehouden

Als het koud is heb ik.nl heel veel pijn in mijn tepel. Hij word helemaal wit en doet vreselijk pijn. Ben er al 2 keer mee naar het ziekenhuis geweest maar ze kunnen niks voor mij doen

Het is een vaatvernauwing raynaud wat mensen ook in handen en voeten kunnen hebben of in de tepel bij borstvoeding

Ik hoop via deze weg met mensen in contact te komen die dit ook hebben na een borstoperatie want ik kan er nergens iets over vinden en het belemerd echt mijn dagelijkse dingen nu het weer kouder gaat worden 

Hoi karotes,

Was je hiervoor ook al bekend met Raynaud ?? Ik heb dit al heel wat jaren, zowel in mn handen als in mijn voeten maar heb er nooit bij stilgestaan dat dit zich kan uitten in mijn tepels. Voorheen in elk geval geen last van gehad.

Nu lees ik je topic en vraag ik me af of dit zich kan openbaren na een borstvergroting ?? (Ben nu 3 weken P.O)

Erg benieuwd naar je reactie.

Liefs Sandra

Hi

Nee verder heb ik het niet maar als je het in handen en voeten hebt kan je het hier ook krijgen...

Doe jij er iets voor bij handen en voeten wat ik misschien ook kan doen?. Vandaag weer Van Alles uitgezocht maar kom alleen op sites uit voor borstvoeding maar niemand door de operatie

Hoihoi

Nee ik heb er niets tegen. Draag al vroeg in het seizoen handschoenen en dikke sokken maar dit helpt niet altijd. Het is bij mij vooral de temperatuurverschillen zoals met warme handen een koud autostuur vasthouden. Of in een supermarkt wat uit een koelregaal pakken.

Heb enkel een vergroting gehad,.dus geen gefriemel bij mn tepels..Hoop dat het geen invloed heeft gehad bij mij want als ik die snijdende pijn in mn tepels krijg...Brrr daar wordt ik bepaald nie vrolijk van..

Ik weet dat er wel medicatie voor bestaat overigens. Ik heb via via gehoord van een muzikant die dit ook heeft, en die slikt wel medicatie omdat hij anders geen instrument meer bespelen kan. Er is dus wel iets voor te verkrijgen. En anders moeten we maar emigreren naar een heeeeel warm land..Haha wie weet vergoed door de zorgverzekeraars ?!? 

Hoi @Karotes ik lees net je verhaal.

Wat erg en vervelend dat je zoveel jaar later dit probleem krijgt.

Ik had er nog nooit van gehoord.

Misschien kun je Best-Boobie eens een privéberichtje sturen. Misschien weet zij raad.

Heb je hier op het forum al eens Raynaud in de zoekopdracht ingegeven?

Veel succes met je zoektocht naar informatie. En hopelijk komt er een oplossing uit de bus.

Misschien kun je eens een plastisch chirurg consulteren - mogelijk is het bij hen wel bekend. 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.