Ga naar inhoud

Iemand van 300cc naar meer gegaan? Dichter bij elkaar?


Aanbevolen berichten

Hey meid,

 

Ik ben van mentor 325cc HP naar nagor 560cc EHP gegaan. Ik ben dus in hoogte enorm stuk vooruit gegaan en in de breedte ongeveer 1,5 cm. Hierdoor heb ik meer volume gekregen waardoor het echt lijkt alsof ze dichter bij elkaar staan.

 

Ben bijna 5 weken po en kan niet wachten om bhs te kopen. Ik pas gelukkig mijn oude bhs nog en toen ik deze paste zag ik een onwijs mooie decollete verschijnen, EINDELIJK!  :43:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Moontje95:

Hey meid,

 

Ik ben van mentor 325cc HP naar nagor 560cc EHP gegaan. Ik ben dus in hoogte enorm stuk vooruit gegaan en in de breedte ongeveer 1,5 cm. Hierdoor heb ik meer volume gekregen waardoor het echt lijkt alsof ze dichter bij elkaar staan.

 

Ben bijna 5 weken po en kan niet wachten om bhs te kopen. Ik pas gelukkig mijn oude bhs nog en toen ik deze paste zag ik een onwijs mooie decollete verschijnen, EINDELIJK!  :43:

 

Dat is echt super!! Hoe groot ben je? Ik ben bang dat ze te ver naar voren staan. Ze mogen van mij groter, maar niet zo groot dat mijn lichaam niet meer klopt met van die grote borsten haha! Ik ben 1.58 en 50 kilo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer2 ik ben 175 en 65 kilo (denk nu wel wat zwaarder met mijn nieuwe vriendinnen haha)

 

ik was ook heel bang dat het te groot zou worden, maar ik zie bijna niks van de extra projectie die ik heb gekregen. Het past echt bij mijn lichaam. Maar weet niet hoe dat bij jou zal staan, ben je al langs geweest bij een arts?

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Op 9-9-2018 om 19:42, Summer2 zei:

Hoi dames,

 

Ik ben nu 3 jaar po en zou wel wat grotere borsten willen . Ik heb nu een cup C. Ze staan wat uit elkaar. Is er iemand die van 300 ongeveer naar meer is gegaan? Komen je borsten dan automatisch meer naar elkaar toe?

 

Liefs! 

 

Hi meid! 

 

In 2015 heb ik 325cc hp van mentor gehad. Na 3 jaar (februari 2019) een wissel naar 420cc ehp Nagor..

Ik heb nog steeds niet de decolleté die ik wilde hebben, dus in januari 2020 ga ik voor Motiva 650cc corsé. 

 

Ik ben ook klein, 1.60 en weeg rond de 54kg. Draag maatje xs. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.