Ga naar inhoud

oussie23 : 24 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

 

11 uur geleden, Delicate zei:

Hoi hoi!

 

Zou ik met jou mee mogen kijken? Ik sta zelf ook voor de klas trouwens! Ik word 14 februari geopereerd door dr. van der Weij. Ik krijg 445cc anatomisch voor de spier, ben ook wel heel anders gebouwd dan jij maar vind het altijd erg leuk om foto's te zien van het werk van dr. van der Weij op verschillende dames!

 

Groetjes!

Hi leuk dat je dr van der weij hebt gekozen. Ik ben heel tevreden over deze arts!! Ik heb je toegevoegd en ben benieuwd naar je reactie. Heb je al zin in de operatie of ben je nerveus? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, oussie23 zei:

Ik heb je toegevoegd. Ben benieuwd naar je mening. Mag ik jouw album ook zien?

Dankje. Ik had gelezen dat je ze wat te klein vindt. Ikzelf had 230 cc zelfs kleiner verwacht dan op je foto’s. Vind het heel mooi bij je lichaam passen echt waar. De vorm is ook heel natuurlijk vind ik. Waarschijnlijk zijn ze ook groter dan ik had verwacht omdat ze voor de spier zijn geplaatst. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst en vind ze tot nu toe wel best klein jammer genoeg, ik denk kleiner dan die van jou. Ben natuurlijk nog maar een weekje PO dus kan er nog niet echt iets van zeggen. Maar heb altijd gezegd: liever te klein dan te groot dus ik neem mezelf nu niets kwalijk. Ik heb momenteel nog geen album omdat ze nog niet uit het drukverband zijn en weet ook nog niet of ik er een ga maken, maar zo ja, dan voeg ik je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, oussie23 zei:

 

Hi leuk dat je dr van der weij hebt gekozen. Ik ben heel tevreden over deze arts!! Ik heb je toegevoegd en ben benieuwd naar je reactie. Heb je al zin in de operatie of ben je nerveus? 

Ik heb er echt zin in! Nerveus komt denk ik pas op de dag zelf haha. Ik vind ze heel mooi geworden bij jou, super natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.