Ga naar inhoud

oussie23 : 24 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Al jaren denk ik eraan om mijn kleine borsten te laten vergroten. Ik ben 26 jaar oud, 1.69 cm, 48 kilo en heb een zeer slanke bouw. 

Vanaf mijn 18e merk ik dat ik door anderen niet wordt benaderd naar mijn leeftijd. Ik voel continu een bewijsdrang, in privéleven alsook in mijn werk als docent.

Het verschil tussen mijn uiterlijk en mijn kalenderleeftijd wordt nu zodanig groot, dat ik er dagelijks last van heb. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij Dr. van der Weij in december, wanneer ik niet voor de klas sta. Ik heb dan de kerstvakantie om enigszins te herstellen.

Het advies dat ik kreeg was: 230 cc, boven de borstspier, anatomisch. 

 

Ik heb een veel te laag vetpercentage, namelijk maar 13%. Is het dan wel verantwoord om het vóór de borstspier te plaatsen? Uit de pinchtest kwam 3.5 (dus ruim voldoende). Heeft iemand hier kennis van?

 

Daarnaast zou ik graag resultaten willen zien van soortgelijke behandelingen. Ben jij of ken jij iemand die een vergelijkbare situatie als mij heeft, dan kom ik graag met je in contact. Ik vind het allemaal nog heel spannend.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Oussie23!

 

Ik zag net je chat waarbij je aangaf dat je 24 december door Dr Van der Weij geopereerd wordt. Ik ben op dezelfde dag gepland! Heb heb 5 oktober nog een consult waarbij de details van de implantaten en de methode vastgelegd zal worden. 

 

Ik heb al zoveel goede dingen gelezen over deze chirurg en erg mooie foto’s gezien waarbij hij “het behoud van het natuurlijke” hoog in het vaandel houdt, dus ik ben er van overtuigd dat je mag vertrouwen dat vóór de borstspier voor jou de beste methode zal zijn!

 

Misschien zie ik je wel in Boerhaave 24/12! Kunnen we elkaar succes en mooie boobies wensen :-). 

 

Groetjes,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei oussie23:

Beste allemaal,

 

Al jaren denk ik eraan om mijn kleine borsten te laten vergroten. Ik ben 26 jaar oud, 1.69 cm, 48 kilo en heb een zeer slanke bouw. 

Vanaf mijn 18e merk ik dat ik door anderen niet wordt benaderd naar mijn leeftijd. Ik voel continu een bewijsdrang, in privéleven alsook in mijn werk als docent.

Het verschil tussen mijn uiterlijk en mijn kalenderleeftijd wordt nu zodanig groot, dat ik er dagelijks last van heb. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij Dr. van der Weij in december, wanneer ik niet voor de klas sta. Ik heb dan de kerstvakantie om enigszins te herstellen.

Het advies dat ik kreeg was: 230 cc, boven de borstspier, anatomisch. 

 

Ik heb een veel te laag vetpercentage, namelijk maar 13%. Is het dan wel verantwoord om het vóór de borstspier te plaatsen? Uit de pinchtest kwam 3.5 (dus ruim voldoende). Heeft iemand hier kennis van?

 

Daarnaast zou ik graag resultaten willen zien van soortgelijke behandelingen. Ben jij of ken jij iemand die een vergelijkbare situatie als mij heeft, dan kom ik graag met je in contact. Ik vind het allemaal nog heel spannend.

 

Groetjes!

@oussie23 Welkom op dit forum! Heb zelf ook een consult met Dr. Van der Weij gepland binnen een tweetal weken dus weet zelf nog niet wat mijn pinch test zal geven maar ben zelf slank en lang (1.83m en 64kg) dus volgens mij zal het ook niet al te veel zijn en deze vraag begint mij nu ook bezig te houden.

Ik heb bij Van der Weij een afspraak gemaakt omdat hij echt hele mooie borsten maakt en hij is gewoon goed in wat hij doet maar iedere keer ik over hem lees hier zie ik zijn advies: "anatomisch en voor de spier". Nog maar 1 keer heb ik gelezen dat iemand van hem ronde implantaten gekregen heeft maar dat was alleen omdat de dame in kwestie er specifiek om gevraagd heeft. Nog geen enkele keer heb ik gelezen dat hier iemand van hem een dual plane operatie gekregen heeft (als je toch iemand kent, let me know! ;) ). Alleen om deze rede twijfel ik nu om mijn operatie door hem te laten uitvoeren omdat ik uiteindelijk voor mijn eigen lichaam de beste keuze wil geadviseerd krijgen en niet zomaar standaard waar de dokter het beste in is.

 

Om deze rede ga ik nog wat consults inplannen bij andere chirurgen en even aftasten. Ik wil dat mijn borstvergroting ook op langere termijn nog mooi blijft (want we betalen er immers genoeg voor) en heb in een youtube filmpje gezien dat je toch voorzichtig moet zijn als je slank gebouwd bent en dunnere huid hebt of weinig eigen weefsel hebt. Met ouderdom verlies je immers standaard normaal gezien ook nog eigen weefsel want alles wordt dunner dan dus wil niet dat je op de duur de implantaten ziet zitten. Want dat is toch wel een angst van mij vermits ik zo natuurlijk mogelijk wil gaan. Voor de spier is wel aangenamer in het genezingsproces maar begin nu toch te overwegen om misschien dual plane te gaan.

Ben benieuwd wat hij zal zeggen maar ben ook benieuwd wat de andere zullen zeggen. Mijn keuze staat momenteel nog niet vast. Ik wacht het advies af en luister naar mijn intuitie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Kelly_E:

@oussie23 Welkom op dit forum! Heb zelf ook een consult met Dr. Van der Weij gepland binnen een tweetal weken dus weet zelf nog niet wat mijn pinch test zal geven maar ben zelf slank en lang (1.83m en 64kg) dus volgens mij zal het ook niet al te veel zijn en deze vraag begint mij nu ook bezig te houden.

Ik heb bij Van der Weij een afspraak gemaakt omdat hij echt hele mooie borsten maakt en hij is gewoon goed in wat hij doet maar iedere keer ik over hem lees hier zie ik zijn advies: "anatomisch en voor de spier". Nog maar 1 keer heb ik gelezen dat iemand van hem ronde implantaten gekregen heeft maar dat was alleen omdat de dame in kwestie er specifiek om gevraagd heeft. Nog geen enkele keer heb ik gelezen dat hier iemand van hem een dual plane operatie gekregen heeft (als je toch iemand kent, let me know! ;) ). Alleen om deze rede twijfel ik nu om mijn operatie door hem te laten uitvoeren omdat ik uiteindelijk voor mijn eigen lichaam de beste keuze wil geadviseerd krijgen en niet zomaar standaard waar de dokter het beste in is.

 

Om deze rede ga ik nog wat consults inplannen bij andere chirurgen en even aftasten. Ik wil dat mijn borstvergroting ook op langere termijn nog mooi blijft (want we betalen er immers genoeg voor) en heb in een youtube filmpje gezien dat je toch voorzichtig moet zijn als je slank gebouwd bent en dunnere huid hebt of weinig eigen weefsel hebt. Met ouderdom verlies je immers standaard normaal gezien ook nog eigen weefsel want alles wordt dunner dan dus wil niet dat je op de duur de implantaten ziet zitten. Want dat is toch wel een angst van mij vermits ik zo natuurlijk mogelijk wil gaan. Voor de spier is wel aangenamer in het genezingsproces maar begin nu toch te overwegen om misschien dual plane te gaan.

Ben benieuwd wat hij zal zeggen maar ben ook benieuwd wat de andere zullen zeggen. Mijn keuze staat momenteel nog niet vast. Ik wacht het advies af en luister naar mijn intuitie :)

Van der weij plaatst ook dual plane. Collega van mij heeft dat bij hem laten doen. Super mooi resultaat! Ik las juist dat hij veel dual plane plaatst maar gelukkig kon het voor de spier bij mij  dat wilde ik graag. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Kim2018:

Hi Oussie23!

 

Ik zag net je chat waarbij je aangaf dat je 24 december door Dr Van der Weij geopereerd wordt. Ik ben op dezelfde dag gepland! Heb heb 5 oktober nog een consult waarbij de details van de implantaten en de methode vastgelegd zal worden. 

 

Ik heb al zoveel goede dingen gelezen over deze chirurg en erg mooie foto’s gezien waarbij hij “het behoud van het natuurlijke” hoog in het vaandel houdt, dus ik ben er van overtuigd dat je mag vertrouwen dat vóór de borstspier voor jou de beste methode zal zijn!

 

Misschien zie ik je wel in Boerhaave 24/12! Kunnen we elkaar succes en mooie boobies wensen :-). 

 

Groetjes,

Kim

 Hi Kim,

 

Wat ontzettend leuk om dit te horen! Ik wilde inderdaad ook rond oktober een afspraak inplannen om alles rustig te bespreken! 

 

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt! Hij zal daar wel expert in zijn. Ik kies inderdaad dr. van der Weij vanwege het mooie natuurlijke resultaat, wat ik keer op keer terug zie. 

 

Welke implantaten denk je nu aan, hoeveel cc? 

 

Het lijkt me heel fijn om je succes te kunnen wensen de 24e. Ik ben stiekem wel erg zenuwachtig ;) 

 

Wat denk jij; zullen we met kerst plat liggen of wel gewoon kerstdiner kunnen hebben?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cccccc:

Van der weij plaatst ook dual plane. Collega van mij heeft dat bij hem laten doen. Super mooi resultaat! Ik las juist dat hij veel dual plane plaatst maar gelukkig kon het voor de spier bij mij  dat wilde ik graag. Succes x

 

32 minuten geleden zei Kelly_E:

@oussie23 Welkom op dit forum! Heb zelf ook een consult met Dr. Van der Weij gepland binnen een tweetal weken dus weet zelf nog niet wat mijn pinch test zal geven maar ben zelf slank en lang (1.83m en 64kg) dus volgens mij zal het ook niet al te veel zijn en deze vraag begint mij nu ook bezig te houden.

Ik heb bij Van der Weij een afspraak gemaakt omdat hij echt hele mooie borsten maakt en hij is gewoon goed in wat hij doet maar iedere keer ik over hem lees hier zie ik zijn advies: "anatomisch en voor de spier". Nog maar 1 keer heb ik gelezen dat iemand van hem ronde implantaten gekregen heeft maar dat was alleen omdat de dame in kwestie er specifiek om gevraagd heeft. Nog geen enkele keer heb ik gelezen dat hier iemand van hem een dual plane operatie gekregen heeft (als je toch iemand kent, let me know! ;) ). Alleen om deze rede twijfel ik nu om mijn operatie door hem te laten uitvoeren omdat ik uiteindelijk voor mijn eigen lichaam de beste keuze wil geadviseerd krijgen en niet zomaar standaard waar de dokter het beste in is.

 

Om deze rede ga ik nog wat consults inplannen bij andere chirurgen en even aftasten. Ik wil dat mijn borstvergroting ook op langere termijn nog mooi blijft (want we betalen er immers genoeg voor) en heb in een youtube filmpje gezien dat je toch voorzichtig moet zijn als je slank gebouwd bent en dunnere huid hebt of weinig eigen weefsel hebt. Met ouderdom verlies je immers standaard normaal gezien ook nog eigen weefsel want alles wordt dunner dan dus wil niet dat je op de duur de implantaten ziet zitten. Want dat is toch wel een angst van mij vermits ik zo natuurlijk mogelijk wil gaan. Voor de spier is wel aangenamer in het genezingsproces maar begin nu toch te overwegen om misschien dual plane te gaan.

Ben benieuwd wat hij zal zeggen maar ben ook benieuwd wat de andere zullen zeggen. Mijn keuze staat momenteel nog niet vast. Ik wacht het advies af en luister naar mijn intuitie :)

 

 

Hi Kelly,

 

Ik snap inderdaad je twijfel. Dit is ook het eerste wat ik dacht. Is dit een advies voor 'mijn' lichaam, of is dit op basis van wat de arts het liefste opereert.

 

Toch hoor ik ook heel veel goede reacties van anderen, ook over dual plane. Ik ga in oktober nog één keer alle vragen stellen. 

 

Ik ga denk ik toch uit van zijn expertise. 

 

Welke andere chirurgen ga je naar toe. Ik hoorde dat Laura v/d Zaal (velthuis) erg goed was. 

Zelf heb ik een minder prettige ervaring bij Bergman Clinics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Cccccc:

Van der weij plaatst ook dual plane. Collega van mij heeft dat bij hem laten doen. Super mooi resultaat! Ik las juist dat hij veel dual plane plaatst maar gelukkig kon het voor de spier bij mij  dat wilde ik graag. Succes x

@Cccccc wat goed om te horen dat hij eventueel ook dual plane plaatst. Ken je ook meiden hier op het forum dat dual plane bij Van der Weij hebben gekregen?

Voor het herstel zou ik ook liever voor de spier hebben natuurlijk... lastige keuze! Heb al geweldige resultaten gezien in beide gevallen maar dual plane dan uitgevoerd door andere chirurgen.  Zou gewoon ook graag Van der Weij zijn dual plane resultaten eens bekijken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei oussie23:

 

 

 

Hi Kelly,

 

Ik snap inderdaad je twijfel. Dit is ook het eerste wat ik dacht. Is dit een advies voor 'mijn' lichaam, of is dit op basis van wat de arts het liefste opereert.

 

Toch hoor ik ook heel veel goede reacties van anderen, ook over dual plane. Ik ga in oktober nog één keer alle vragen stellen. 

 

Ik ga denk ik toch uit van zijn expertise. 

 

Welke andere chirurgen ga je naar toe. Ik hoorde dat Laura v/d Zaal (velthuis) erg goed was. 

Zelf heb ik een minder prettige ervaring bij Bergman Clinics.

@oussie23 denk dat ik eens een topic zal starten om te vragen wie er dual plane bij hem gekregen heeft. 

En dat je zenuwachtig bent dat is normaal, heb ik ook hoor en als ik de andere topics hier lees dan heeft iedereen daar wel last van. 

 

Ik wou verder nog een consult inplannen bij Wouter van der Pot (je kan zijn werk op instagram bekijken) maar lijkt erop dat het heel moeilijk is om met hem een consult in te plannen. Ik belde twee weken geleden en toen zeiden ze dat hij tot november niet beschikbaar is en dat de agenda maar tot oktober gaat en toen vroegen ze me om eind september terug te bellen :blink:. Ik wil mijn operatie dit jaar nog (ivm opgespaarde vakantiedagen ervoor) dus Wouter zal het niet worden vrees ik. Nu probeer ik een afspraak vast te krijgen met dr. Straten maar vorige vrijdag bleef ik maar in wacht staan. Misschien allemaal tekens dat ik het toch maar gewoon door van der Weij moet laten uitvoeren. :P

van Laura van der zaal heb ik ook al gehoord maar nog niet echt opgezocht. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oussie23@Kelly_E ik heb op 27 september de operatie staan. Morgen staat nog een consult om nog een keer te passen maar zoals het nu gepland staat krijg ik 300 cc dual plane. Mijn pinchtest was namelijk 1,7 en onder de 2 plaatst hij het achter de spier. Ik geloof als hij dat zegt dat het dan ook echt moet omdat ik zelf idd niemand hier op het forum ken die dual plane bij van der weij heeft gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MCR:

@oussie23@Kelly_E ik heb op 27 september de operatie staan. Morgen staat nog een consult om nog een keer te passen maar zoals het nu gepland staat krijg ik 300 cc dual plane. Mijn pinchtest was namelijk 1,7 en onder de 2 plaatst hij het achter de spier. Ik geloof als hij dat zegt dat het dan ook echt moet omdat ik zelf idd niemand hier op het forum ken die dual plane bij van der weij heeft gekregen. 

@MCR dan ben jij inderdaad de eerste waarvan ik hoor dat van der Weij de implantaten dual plane plaatst. Ben echt benieuwd hoe je de operatie en het herstel zal ervaren. Heb inderdaad ook van die pinch test gehoord maar andere chirurgen plaatsen ook dual plane zonder pinch test of als die meer is dan 2cm dus vraag me af op wat zij zich dan baseren. 

 

Heb altijd gehoord dat dual plane meer naturel zou ogen maar genoeg vrouwen hier met de implantaten voor de spier hebben me al bewijs geleverd dat die soms ook niet van echte te onderscheiden zijn... dus weet voorlopig echt nog niet wat kiezen (als pinch test meer dan 2cm zou uitwijzen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

@MCR dan ben jij inderdaad de eerste waarvan ik hoor dat van der Weij de implantaten dual plane plaatst. Ben echt benieuwd hoe je de operatie en het herstel zal ervaren. Heb inderdaad ook van die pinch test gehoord maar andere chirurgen plaatsen ook dual plane zonder pinch test of als die meer is dan 2cm dus vraag me af op wat zij zich dan baseren. 

 

Heb altijd gehoord dat dual plane meer naturel zou ogen maar genoeg vrouwen hier met de implantaten voor de spier hebben me al bewijs geleverd dat die soms ook niet van echte te onderscheiden zijn... dus weet voorlopig echt nog niet wat kiezen (als pinch test meer dan 2cm zou uitwijzen). 

 

ben zelf ook benieuwd, maar van der weij zei dat hij niet graag in een gezonde spier snijd als het onnodig is. Ik vind het zelf wel erg natuurlijk ogen waarvan ik de borsten van hemb gezien van Van der weij (voor de spier). Onder de 2 dan ga je randen zien. ik ben zelf ook bij van straten geweest, die plaatst ze altijd dual plane. Heb daar ook geen pinchtest gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

wil je bij boerhaave Amsterdam?

ik ben namelijk door zijn collega Dr Bakker geholpen

ik ben 1.69 en weeg 55kg, ben van lege a naar 310cc anatomisch dual plane (Dr Bakker adviseert dit juist bij slanke vrouwen zodat het natuurlijk oogt) 

 

ik heb wat foto’s erop staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MCR:

@oussie23@Kelly_E ik heb op 27 september de operatie staan. Morgen staat nog een consult om nog een keer te passen maar zoals het nu gepland staat krijg ik 300 cc dual plane. Mijn pinchtest was namelijk 1,7 en onder de 2 plaatst hij het achter de spier. Ik geloof als hij dat zegt dat het dan ook echt moet omdat ik zelf idd niemand hier op het forum ken die dual plane bij van der weij heeft gekregen. 

@MCR Wat snel ben je al aan de beurt! Heel veel succes!!! Ik hoop dat alles goed bij je zal gaan. Ik wil je graag volgen. Ik ben benieuwd naar je herstel en hoe het je zal bevallen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miss86:

Hoi hoi,

wil je bij boerhaave Amsterdam?

ik ben namelijk door zijn collega Dr Bakker geholpen

ik ben 1.69 en weeg 55kg, ben van lege a naar 310cc anatomisch dual plane (Dr Bakker adviseert dit juist bij slanke vrouwen zodat het natuurlijk oogt) 

 

ik heb wat foto’s erop staan

Hoi @Miss86 wat leuk om te horen. Ik ga je foto's zeker eventjes bekijken. Ik ga nog maar eens een afspraak maken om alles opnieuw te bespreken. Ik ben wel iets lichter dan dat jij bent (6 kilo). Dat kan wel het verschil van 310 --> 230 zijn? 

Ik vind het echter wel raar dat ik met mijn 'lichtere' gewicht dan 'voor de borstspier' krijg aangeraden. Ik heb juist het idee dat ik weinig vet heb, en dat je de randen zult zien zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oussie23 

ligt er ook aan hoeveel borst je al hebt,rekbaarheid, breedte .!

ik was echt plat plat, alleen met borstvoeding had ik borsten:83: 

maar zat met meting op 12,5 breed 

weet niet of jou dat bij is gebleven met meten op consult..

maar misschien vanwege voor spier plaatsen daarom minder cc.

ik zou gewoon extra advies bij evt dr bakker vragen,

alles om jou meer duidelijkheid te geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei MCR:

 

ben zelf ook benieuwd, maar van der weij zei dat hij niet graag in een gezonde spier snijd als het onnodig is. Ik vind het zelf wel erg natuurlijk ogen waarvan ik de borsten van hemb gezien van Van der weij (voor de spier). Onder de 2 dan ga je randen zien. ik ben zelf ook bij van straten geweest, die plaatst ze altijd dual plane. Heb daar ook geen pinchtest gehad. 

@MCR en dat is ook wel een terechte en logische opmerking van hem dat hij niet graag in een gezonde spier snijdt. Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als je ze voor de spier laat plaatsen en als je dan nog gewicht verliest.. Dat is echt mijn horror scenario, dat ik ze voor de spier laat plaatsen en dat ze mooi zijn maar dan wat gewicht verlies en dat je ze dan helemaal ziet zitten :rolleyes:

In het begin dacht ik direct, ok het wordt Dr. Van der Weij en voor de spier (yoehoe, ook gemakkelijker herstel waarschijnlijk) en nu begin ik meer en meer toch dual plane te overwegen.... vind het erg lastig.
Hopelijk brengen mijn consultaties deze week duidelijkheid en wordt mijn keuze vergemakkelijkt daardoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Miss86:

Hoi hoi,

wil je bij boerhaave Amsterdam?

ik ben namelijk door zijn collega Dr Bakker geholpen

ik ben 1.69 en weeg 55kg, ben van lege a naar 310cc anatomisch dual plane (Dr Bakker adviseert dit juist bij slanke vrouwen zodat het natuurlijk oogt) 

 

ik heb wat foto’s erop staan

@Miss86 Ja heb ik vroeger ook altijd gehoord dat dual plane natuurlijker oogt maar dan zag ik hier ineens al die foto's voorbijkomen van implantaten voor de spier die zo mooi en natuurlijk lijken dat ik ineens volledig van gedacht veranderde en resoluut voor "voor de spier" dacht te gaan.


Maar nu doe jij me terug denken aan 'wat ik altijd gehoord heb' en misschien ligt daar de fijne lijn, als je een gewoon postuur hebt dat zowel voor als achter de spier naturel lijken maar als je heel mager bent dat er dan toch meer kans is dat het 'zichtbaar is' als ze voor de spier geplaatst worden (ivm sterkere aflijning omdat bij dual plane de spier als een soort schildje erover wordt gelegd en deze afronding dus camoufleert).

 

Ben echt zo verward nu en weet echt niet wat te kiezen. Want zelfs als mijn pinch test zegt van ok het kan voor de spier zal Van der Weij me zowiezo voor de spier adviseren maar omwille van wat ik in de post juist hierboven heb geschreven weet ik niet of dit de ECHT juiste keuze dan is voor mij..

 

Die van jou lopen wel heel mooi af vanboven. Je hebt volume en toch heb je geen sterke aflijning en dat wil ik ook verkrijgen. Want het is die sterke aflijning dat ervoor zorgt dat het er echt nep uitziet. Bij sommige vrouwen is dit het doel en ik kan het ook echt mooi vinden bij anderen maar wil het zeker niet voor mezelf.

 

Keuzes maken... lastig zeg.... :24:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Kelly_E said:

@MCR en dat is ook wel een terechte en logische opmerking van hem dat hij niet graag in een gezonde spier snijdt. Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als je ze voor de spier laat plaatsen en als je dan nog gewicht verliest.. Dat is echt mijn horror scenario, dat ik ze voor de spier laat plaatsen en dat ze mooi zijn maar dan wat gewicht verlies en dat je ze dan helemaal ziet zitten :rolleyes:

In het begin dacht ik direct, ok het wordt Dr. Van der Weij en voor de spier (yoehoe, ook gemakkelijker herstel waarschijnlijk) en nu begin ik meer en meer toch dual plane te overwegen.... vind het erg lastig.
Hopelijk brengen mijn consultaties deze week duidelijkheid en wordt mijn keuze vergemakkelijkt daardoor..

Hoi @Kelly_E ik heb toevallig aan van der weij nog gevraagd over het afvallen, aangezien ik ook nog een paar kilootjes kwijt wil. Hij zei bij mij in ieder geval dat dat echt geen kwaad kon! Ik had 4.5cm met de pinch test. 

Ik krijg trouwens 305cc anatomisch voor de spier moderate plus profile. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Kelly_E ik heb toevallig aan van der weij nog gevraagd over het afvallen, aangezien ik ook nog een paar kilootjes kwijt wil. Hij zei bij mij in ieder geval dat dat echt geen kwaad kon! Ik had 4.5cm met de pinch test. 

Ik krijg trouwens 305cc anatomisch voor de spier moderate plus profile. 

@vuurzonnetje Dan heb jij inderdaad wel meer dan voldoende. Ben benieuwd hoeveel ik zal hebben. Vrijdag heb ik een antwoord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb deze tekst in mijn eigen topic gezet, maar wilde het hier ook even met jullie delen:-) 

 

Zo meiden ik ben eruit! Ik ga voor de mentor340 tall hight ,moderate profile.

Toch niet de 300 dus.

Ik heb mijn twijfel uitgelegd en heb hem gevraagd waar de 40cc verschil bij mij in te zien zou zijn.

Hij zei dat technisch gezien de 300 het beste in verhouding zou zijn met mijn lijf.

Maar dat de 340 ook prima kan.

Hij zei dat de 340 de leegte bovenin wat meer zou vullen.(daar heb ik nu zelfs deukjes..) en toen was ik om.

Wel nog even gepast en alle twijfel was weg.

De verschillen zijn minimaal en daarom toch voor de 340 gekozen.

Ik heb wel voor de zekerheid gevraagd of de 340 niet het risico hebben om er nep uit te zien of randen te hebben bovenin. Hij zei dat het niet het geval zou zijn.

 

Ik was bang dat hij erg zou aandringen op de 300 maar na het overleggen nog een keer meten en kijken zei hij eerlijk dat hij de 340 misschien zelfs wel een betere keus vind.

Maar omdat ik aangaf zo natuurkijk mogelijk paste daar de 300 bij het advies.

Nu misschien iets minder natuurkijk maar niet onnatuurlijk!

Nog 2 weken wachten en kan ik het jullie laten zien.

Fotos van het passen:

Wat vinden jullie? Liefs 

9468C745-97BA-4545-824B-0ADA82D8C0E2.jpeg

903EF1B5-8FCB-4C0E-B54E-065D0D44E1E7.jpeg

5BD32635-441D-4B35-B8E2-1F31ADC98A76.jpeg

3E0D21E5-8166-4833-8C6D-EF3F6AE4D074.jpeg

A86CA313-C17A-4DF5-9383-E6F03BC665BA.jpeg


 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kelly_E:

@Miss86 Ja heb ik vroeger ook altijd gehoord dat dual plane natuurlijker oogt maar dan zag ik hier ineens al die foto's voorbijkomen van implantaten voor de spier die zo mooi en natuurlijk lijken dat ik ineens volledig van gedacht veranderde en resoluut voor "voor de spier" dacht te gaan.


Maar nu doe jij me terug denken aan 'wat ik altijd gehoord heb' en misschien ligt daar de fijne lijn, als je een gewoon postuur hebt dat zowel voor als achter de spier naturel lijken maar als je heel mager bent dat er dan toch meer kans is dat het 'zichtbaar is' als ze voor de spier geplaatst worden (ivm sterkere aflijning omdat bij dual plane de spier als een soort schildje erover wordt gelegd en deze afronding dus camoufleert).

 

Ben echt zo verward nu en weet echt niet wat te kiezen. Want zelfs als mijn pinch test zegt van ok het kan voor de spier zal Van der Weij me zowiezo voor de spier adviseren maar omwille van wat ik in de post juist hierboven heb geschreven weet ik niet of dit de ECHT juiste keuze dan is voor mij..

 

Die van jou lopen wel heel mooi af vanboven. Je hebt volume en toch heb je geen sterke aflijning en dat wil ik ook verkrijgen. Want het is die sterke aflijning dat ervoor zorgt dat het er echt nep uitziet. Bij sommige vrouwen is dit het doel en ik kan het ook echt mooi vinden bij anderen maar wil het zeker niet voor mezelf.

 

Keuzes maken... lastig zeg.... :24:

 

 

Ja het is indd erg lastig zo ook met de foto’s van iedereen.!

ik wilde ronde prothese, omdat ik geloofde dat dat mooi was, en mijn moeder dat ook heeft.! Maar de Dr. Heeft dat alles duidelijk uitgelegd hoe en waarom.

ik heb dus anatomisch en dual plane omdat anders het nep zou zijn en randen zichtbaar konden zijn :huh:

 

dusjah erg verwarrend allemaal hoe ze er allemaal over denken..

uiteraard is wel elk lichaam anders 

 

ik denk dat je er ff niet aan moet denken en vd week opnieuw advies vragen en gewoon zeggen over je twijfels..!!

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 9-9-2018 om 22:59, oussie23 zei:

 Hi Kim,

 

Wat ontzettend leuk om dit te horen! Ik wilde inderdaad ook rond oktober een afspraak inplannen om alles rustig te bespreken! 

 

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt! Hij zal daar wel expert in zijn. Ik kies inderdaad dr. van der Weij vanwege het mooie natuurlijke resultaat, wat ik keer op keer terug zie. 

 

Welke implantaten denk je nu aan, hoeveel cc? 

 

Het lijkt me heel fijn om je succes te kunnen wensen de 24e. Ik ben stiekem wel erg zenuwachtig ;) 

 

Wat denk jij; zullen we met kerst plat liggen of wel gewoon kerstdiner kunnen hebben?

 

Groetjes!

Hey @oussie23

Ik was je wat uit het ook verloren. Hoe gast het nog met je? Heb je al wat meer duidelijkheid? Heb dan mijn consult gahd op 5/10 en wzs supergoed gegaan. Had pinch test 3,6, dus ook anatomisch voor de spier. Het wordt moderatie projectie tall height. Mijn cc wordt 265, dus ook niet zoveel. Maar ik meet 1m67 en weeg 50/51kg, dus ben ook zeker niet zwaar. Had ook nog borstweefsel dus zeker niet plat, dus ik denk dat het daar ook wel mee te maken heeft. Vd Weij meet alles heel goed, dus heb er vertrouwen in! Mijn datum is wel veranderd; heb uiteindelijk gekozen voor 27 december. Kan ik nog kerst vieren met de familie van mijn vriend en daarna met de mijne en de volgende dag op de operatietafel en dan lekker niets doen en herstellen. Hoop dat het voor jou ook al wat duidelijker is ondertussen! Onze data liggen nog steeds erg dicht bij elkaar, dus ik ben er zeker van dat we elkaar zullen kunnen gaan steunen. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.