Ga naar inhoud

Even voorstellen en vragen.


Pattys

Aanbevolen berichten

Hey dames!

 

Mijn naam is Patty, ik ben 24 jaar en heb al sinds ik de pubertijd in en uit ging niet meer als een leeg cupje 75A.

Nou ben ik 1,70 lang, en 50 kg licht.

Ja dat is licht, eet voldoende en kan aan de gaven alles eten niets bijkomen helaas niks doen.

 

Ik ben al jaren ontevreden, mag wel zeggen ongelukkig over mijn "borsten".

Mede door mijn vriend, die me mooi vind zoals ik ben maar me gewoon steund, overstag gegaan en een afspraak gemaakt bij de huisarts. Vanuit haar heb ik een gesprek met een psyscholoog gehad en heeft ze me erna door verwezen naar de ps in het UMC in Maastricht.

 

Daar de opties besproken, en vanwege de huidige staat besloten om een echo te laten maken om de borstklier te laten opmeten. Dit omdat ook de ps zei dat ik een goede kans op vergoeding heb vanuit de Zorgverzekering. In mijn geval helaas het VGZ. Nadat de ps hiervan de uitslag had ontvangen heeft ze direct een aanvraag voor vergoeding ingediend.

 

Om daarvoor in aanmerking te komen moet je geen borstplooi hebben (is bij mij dus ook totaal niet aanwezig). En de borstklierweefsel mag niet groter dan 1 cm zijn. Dit is dus in mijn geval maar 0,3cm.

 

Vandaag dus de teleurstellende brief ontvangen waarin het dus word afgewezen, na alle stappen die ik dus al gezet heb is dit vooral een zware emotionele domper.. 

 

Nou vroeg ik me af, zijn er meer dames met soortgelijk verhaal? Tips and tricks maybe?

 

Excuus voor het lange verhaal in ieder geval hihi.

 

Hugs -Patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.