Ga naar inhoud

Jd_94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 24 jaar, ongeveer 1m70 en weeg 58kg. Ik hoop al sinds mn puberteit dat mn borsten magisch zouden groeien, maar ben blijven steken op een 75B. Ik voel me er altijd enorm bewust over en dan zeker tijdens de zomermaanden, wanneer ik een bikini draag en meer kleedjes/topjes draag. Alles moet van mij push-up zijn en dan nog is het niet voldoende. Ik heb hier al wat zitten researchen en ik zou enorm graag een consult willen bij Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Ik lees er zoveel goeie commentaren van! Van wat ik lees (en mijn persoonlijke voorkeur), zou ik opteren voor Motiva ergonomix implantaten, omdat deze een zeer natuurlijk resultaat zouden geven en ik zelf een natuurlijk resultaat wil. 

Daarom mijn vraag aan jullie: indien jullie ervaringen hebben met Dr Verdonck en/of Motiva implantaten, zouden jullie deze willen delen met mij en mij evt. willen toevoegen aan jullie albums?

 

Dikke merci alvast :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik word 10 oktober geopereerd door Dr. Verdonck. Ben je al op consultatie geweest bij hem? Ik vond de motiva heel aangezien voelen; ik heb ze ook bij een vriendin van mij gezien/gevoeld en dit voelde ook heel zacht aan. Het zag er ook heel natuurlijk uit. Dr. Verdonck zal niet iets doen wat er onnatuurlijk uit gaat zien. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rosanne87:

Ik word 10 oktober geopereerd door Dr. Verdonck. Ben je al op consultatie geweest bij hem? Ik vond de motiva heel aangezien voelen; ik heb ze ook bij een vriendin van mij gezien/gevoeld en dit voelde ook heel zacht aan. Het zag er ook heel natuurlijk uit. Dr. Verdonck zal niet iets doen wat er onnatuurlijk uit gaat zien. Succes!

Hey!

Nee, ben nog niet op consultatie geweest.. moet nog eens vragen om een datum. Heb je zelf ook voor de motiva gekozen?

bedankt en veel succes 10 oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jd_94:

Hey!

Nee, ben nog niet op consultatie geweest.. moet nog eens vragen om een datum. Heb je zelf ook voor de motiva gekozen?

bedankt en veel succes 10 oktober!

Ja ik ga ook voor de motiva ergonomix 375cc full en 410 corsé aangezien mijn borstbeen aan de ene kant wat naar voren staat (6mm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dr Verdonck geweest en wordt op 21 december geopereerd! Ik twijfel ook enorm tussen mentor en motiva... 300 cc wordt het bij mij, ik heb een smalle borst dus groter raadt hij me af om het zo natuurlijk mogelijk te houden. Ik heb nu 75AA. 

 

Weten jullie nog precies de verschillen tussen mentor en motiva? Ik dacht dat ik ter plekke had geconstateerd dat mentor wellicht beter voor mij is, maar ik weet er eerlijk gezegd vrij weinig meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest bij Dr Verdonck. Ik ben ook erg gecharmeerd van de Motiva protheses. Ik wil graag voor de ergonomix gaan. Deze is voelbaar zachter. Ik wil een natuurlijke look en het liefst ook het gevoel. Er is ook de optie gedaan om voor de progressive te gaan die wat meer push up effect geeft. Ik wil nog even bespreken. Of de Corse ergo een optie is voor meer push up. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Simplyflat:

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest bij Dr Verdonck. Ik ben ook erg gecharmeerd van de Motiva protheses. Ik wil graag voor de ergonomix gaan. Deze is voelbaar zachter. Ik wil een natuurlijke look en het liefst ook het gevoel. Er is ook de optie gedaan om voor de progressive te gaan die wat meer push up effect geeft. Ik wil nog even bespreken. Of de Corse ergo een optie is voor meer push up. 

Hey!

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren een mailtje gestuurd om een datum voor een consultatie te vragen. Ik wacht momenteel nog op antwoord.. spannend!

Valt de progressive dan ook nog onder ergonomix of is dat een heel ander implantaat van Motiva?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jd_94:

Hey!

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren een mailtje gestuurd om een datum voor een consultatie te vragen. Ik wacht momenteel nog op antwoord.. spannend!

Valt de progressive dan ook nog onder ergonomix of is dat een heel ander implantaat van Motiva?

Inderdaad spannend:rolleyes:

Ik begreep dat de progressive een iets hardere gel heeft (plus gel) deze valt ook als een druppel maar heeft wat meer volume bovenop. 

Ergo is ontwikkeld voor een super natuurlijke look. 

Dr Verdonck kan je er alles over vertellen:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2018 om 10:32 zei mi1234:

Ik ben ook bij dr Verdonck geweest en wordt op 21 december geopereerd! Ik twijfel ook enorm tussen mentor en motiva... 300 cc wordt het bij mij, ik heb een smalle borst dus groter raadt hij me af om het zo natuurlijk mogelijk te houden. Ik heb nu 75AA. 

 

Weten jullie nog precies de verschillen tussen mentor en motiva? Ik dacht dat ik ter plekke had geconstateerd dat mentor wellicht beter voor mij is, maar ik weet er eerlijk gezegd vrij weinig meer van. 

Mentor is een van de 'oudste' protheses, en is al erg lang op de markt. Is daarom ook goed onderzocht en heeft bewezen heel veilig te zijn. Echter zijn de protheses weinig innovatief, de protheses van jaren geleden zijn weinig veranderd zo te zeggen. 

 

Motiva is een van de nieuwere protheses en zijn pas enkele jaren op de markt. Ze zijn daardoor nog niet zo uitgebreid getest als de Mentor protheses, maar eerste onderzoeken zien er veelbelovend uit. Motiva is innovatiever wat betreft vulling en texturering, maar zoals gezegd is nog niet bekend of ze op de lange termijn net zo veilig zijn als de Mentor protheses, simpelweg omdat ze nog niet zo lang in gebruik zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook super geïntrigeerd door de Motiva implantaten maar denk dat de ergonomix niet voor mij gaan zijn omdat ik vanboven echt plat ben (als je wil zien kan ik je aan mijn album "voorsituatie" toevoegen en bang ben dat ik dan inderdaad niets van vulling bovenaan ga hebben en daar heb ik juist wat extra nodig (maar wil het wel naturel houden). 

Daarom dacht ik voor anatomische te gaan maar nu heeft mom1980 me hier verteld  over de Motiva progressieve plus en deze vallen ook wel wat als een druppel maar wel met iets meer vulling bovenaan dus dat heeft in mijn opinie wel het beste van twee werelden: een natuurlijk resultaat omdat het toch wat als een druppel valt, maar toch wat volume vanboven en daarbovenop kan het niet kwaad moesten ze draaien (waar bij anatomische een hele kleine kans bij bestaat). Dus ben er helemaal niet meer uit nu.. ik ga goed luisteren wat de chirurgen me te vertellen hebben. En denk toch nog consult in te plannen bij chirurg die Motiva gebruikt. 

Heb al goeie dingen gehoord van Verdonck maar hier en daar toch ook dat sommige dames verschillende borsten hadden bij hem... dus dat doet me wel wat twijfelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Peanut82:

@Kelly_E Bedankt voor het toevoegen! Inderdaad lastig kiezen of het dual plane of voor de spier moet worden. Ik hoop dat je een goed advies krijgt op je consult. Ik ben blij dat ik alleen maar de maat moest kiezen, vond ik al moeilijk genoeg. Wanneer ga je op consult?

@Peanut82 dus jij zou ook twijfelen moest je in mijn voorsituatie hebben?
Morgen is het zover! Morgen langs bij Straten, vrijdag bij Van der Weij ;) het voelt een beetje alsof ik ga kiezen wat de kerstman dit jaar onder de kerstboom mag komen leggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E Ja lastig omdat je wel wat borst hebt, maar niet bovenop. Je wil natuurlijk niet de randen gaan zien van de implantaten. Ik denk dat je hier echt op het oordeel van de PC moet afgaan en natuurlijk op je gevoel wat je bij de PC hebt. Heel veel succes met je consulten, ben heel erg benieuwd wat beide PC's gaan adviseren. Maak wel even een vragenlijstje voordat je gaat, dat was ik nl de eerste keer vergeten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Peanut82:

@Kelly_E Ja lastig omdat je wel wat borst hebt, maar niet bovenop. Je wil natuurlijk niet de randen gaan zien van de implantaten. Ik denk dat je hier echt op het oordeel van de PC moet afgaan en natuurlijk op je gevoel wat je bij de PC hebt. Heel veel succes met je consulten, ben heel erg benieuwd wat beide PC's gaan adviseren. Maak wel even een vragenlijstje voordat je gaat, dat was ik nl de eerste keer vergeten :rolleyes:

@Peanut82 Klopt, alles aan de bovenkant is weg bij mij... het blijft in mijn hoofd spoken dat je de randen zal kunnen zien. Maar hopelijk geen nachtmerries vannacht en morgen fris en wakker voor de eerste consultatie :75:

Mijn lijstje heb ik al in mijn gsm opgeslagen. Ik vuur ze morgen op hem af :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-9-2018 om 12:25 zei Kelly_E:

Ik ben nu ook super geïntrigeerd door de Motiva implantaten maar denk dat de ergonomix niet voor mij gaan zijn omdat ik vanboven echt plat ben (als je wil zien kan ik je aan mijn album "voorsituatie" toevoegen en bang ben dat ik dan inderdaad niets van vulling bovenaan ga hebben en daar heb ik juist wat extra nodig (maar wil het wel naturel houden). 

Daarom dacht ik voor anatomische te gaan maar nu heeft mom1980 me hier verteld  over de Motiva progressieve plus en deze vallen ook wel wat als een druppel maar wel met iets meer vulling bovenaan dus dat heeft in mijn opinie wel het beste van twee werelden: een natuurlijk resultaat omdat het toch wat als een druppel valt, maar toch wat volume vanboven en daarbovenop kan het niet kwaad moesten ze draaien (waar bij anatomische een hele kleine kans bij bestaat). Dus ben er helemaal niet meer uit nu.. ik ga goed luisteren wat de chirurgen me te vertellen hebben. En denk toch nog consult in te plannen bij chirurg die Motiva gebruikt. 

Heb al goeie dingen gehoord van Verdonck maar hier en daar toch ook dat sommige dames verschillende borsten hadden bij hem... dus dat doet me wel wat twijfelen. 

 

Ik ben overal een beetje aan het meelezen. Vandaag een consult gehad bij de. Verdonck. Ik neig nu inderdaad ook naar een motiva progressive. Hij adviseerde mij 300cc. Kom zelf van een 70a. Zou ik ook in jouw album mogen meespieken? Ben erg benieuwd naar de voor en uiteindelijke na! Ben vooral aan het dubben over het aantal cc. 

 

Xx Dilana

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei DWH:

 

Ik ben overal een beetje aan het meelezen. Vandaag een consult gehad bij de. Verdonck. Ik neig nu inderdaad ook naar een motiva progressive. Hij adviseerde mij 300cc. Kom zelf van een 70a. Zou ik ook in jouw album mogen meespieken? Ben erg benieuwd naar de voor en uiteindelijke na! Ben vooral aan het dubben over het aantal cc. 

 

Xx Dilana

@DWH Hallo Dilana ik probeer je toe te voegen aan mijn album maar lukt niet... :unsure: geen idee of dit te maken heeft omdat je naam maar 3 letters heeft? Komt er niet automatisch op en kan hem dus ook niet selecteren zoals bij anderen. Ik probeer het straks nog eens anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Kelly_E:

@DWH Hallo Dilana ik probeer je toe te voegen aan mijn album maar lukt niet... :unsure: geen idee of dit te maken heeft omdat je naam maar 3 letters heeft? Komt er niet automatisch op en kan hem dus ook niet selecteren zoals bij anderen. Ik probeer het straks nog eens anders..

Ahh bedankt voor het proberen. Ik ben pas lid sinds gister, zou dat het kunnen zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.