Ga naar inhoud

Jaq : 13 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hello ladies, 

Ik zal me even snel voorstellen.

Ik ben een vrouw van 44 jaar en loop al vanaf jongs af aan met een ontevreden gevoel over mijn borsten. Meiden in mijn klas kregen mooi gevormde borsten, maar bij mij bleef het zo goed als plat. Voor de zwangerschappen bad ik cup A en daarna een kleine cup B.

Nu ben ik behoorlijk wat kilo' s afgevallen en is er echt niets meer van over. 

Ik ben het zo zat..... die onzekerheid, geen normale bh of bikini kunnen kopen.... 

Ik ben me er elke dag van bewust. En ben er echt zo klaar mee, dat ik me aankomende week laat opereren. Ik kan niet wachten, liever gisteren, dan vandaag.... 

Ik ben op deze sits gekomen om jullie ervaringen te lezen, hoe het bij jullie gegaan is na de operatie, hoe lang de herstel periode is geweest, hoe het eindresultaat is en of jullie tevreden zijn, voor en na foto's....... enz enz....uit nieuwsgierigheid dus

 

Ik hoop na mijn operatie ook mijn ervaringen te delen met jullie!

 

Liefs Jaq. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey.. ik zag dat je vandaag je operatie had... hopelijk is alles meegevallen ;)

Ik ben vandaag precies 5 weken po. Heb anatomisch 345cc gekregen alleen dual plane.

Hopelijk voel je, je goed! En kan je nu gaan genieten van een prachtige voorgevel.

Heel veel plezier met je nieuwe vriendinnen ;) 

Ik moet nog één weekje wachten en dan mag ik beha's gaan shoppen... ben benieuwd. Kijk er nu al naar uit.

Natuurlijk succes met je herstel 

Liefs  Jo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi, 

 

Lief dat jullie het vragen.....

 

Het is erg goed gegaan. 

Super lieve verpleegsters, meneer van der Weij was rustig, waardoor je je al gauw weer op je gemak voelt.  

De operatie ging zoals gepland  en voelde ik me al heel snel goed. Waardoor ik iets eerder naar huis mocht.

Ik heb geen pijn, maar heb meer het gevoel, dat ik 2 dagen te laat ben met borstvoeding geven haha..... En begint het rondom de borsten nu te voelen alsof het beurs is..... dat is het natuurlijk ook! 

Ik ben er nu al super blij mee en mag zeker niet klagen. 

Btw de sportbh is gelukkig ook niet zo 1 die bijna tot aan je kin reikt, hij is best te doen. Heb er gelijk maar nog 1 besteld.

Jullie heel veel succes!

 

Er is trouwens 340cc per borst in gegaan..... Ik had het fout!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaq:

Hey hoi, 

 

Lief dat jullie het vragen.....

 

Het is erg goed gegaan. 

Super lieve verpleegsters, meneer van der Weij was rustig, waardoor je je al gauw weer op je gemak voelt.  

De operatie ging zoals gepland  en voelde ik me al heel snel goed. Waardoor ik iets eerder naar huis mocht.

Ik heb geen pijn, maar heb meer het gevoel, dat ik 2 dagen te laat ben met borstvoeding geven haha..... En begint het rondom de borsten nu te voelen alsof het beurs is..... dat is het natuurlijk ook! 

Ik ben er nu al super blij mee en mag zeker niet klagen. 

Btw de sportbh is gelukkig ook niet zo 1 die bijna tot aan je kin reikt, hij is best te doen. Heb er gelijk maar nog 1 besteld.

Jullie heel veel succes!

 

Er is trouwens 340cc per borst in gegaan..... Ik had het fout!

Wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg! Heb je ze ook voor de spier?

En wat was je voorsituatie?

En heb je een album?

Ik krijg 2 oktober nml 300 of 340 bij meneer van der Weij.

Dus ben erg nieuwsgierig :) 

Ik wens je een goed herstel! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Hopelijk heb je ook goed geslapen vannacht.

Fijn dat de sportbeha niet zo hoog zit, ik heb vier weken met een borstband moeten lopen.... erg vervelend want in elk shirt zag je het zowat, maar het was het waard ;)

 Heel veel succes met je herstel en geniet van je mooie boobs.

Liefs jo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2018 om 23:29 zei Jaq:

Hey hoi, 

 

Lief dat jullie het vragen.....

 

Het is erg goed gegaan. 

Super lieve verpleegsters, meneer van der Weij was rustig, waardoor je je al gauw weer op je gemak voelt.  

De operatie ging zoals gepland  en voelde ik me al heel snel goed. Waardoor ik iets eerder naar huis mocht.

Ik heb geen pijn, maar heb meer het gevoel, dat ik 2 dagen te laat ben met borstvoeding geven haha..... En begint het rondom de borsten nu te voelen alsof het beurs is..... dat is het natuurlijk ook! 

Ik ben er nu al super blij mee en mag zeker niet klagen. 

Btw de sportbh is gelukkig ook niet zo 1 die bijna tot aan je kin reikt, hij is best te doen. Heb er gelijk maar nog 1 besteld.

Jullie heel veel succes!

 

Er is trouwens 340cc per borst in gegaan..... Ik had het fout!

Hi!

Hoop dat alles goed gaat met je!

Ik heb 5 oktober nog een consult bij dr Van der Weij en 24/12 de bv. Had al een eerdere consult gedaan bij een andere kliniek, maar kies dan toch voor Dr van der Weij na alle goede reacties en foto’s van hem te zien! 

Ben benieuwd hoe het nog verder met je gaat!

@Jesssi: nog 2 weekjes voor jou; niet lang meer! Wat spannend!

Groetjes,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Kim2018:

Hi!

Hoop dat alles goed gaat met je!

Ik heb 5 oktober nog een consult bij dr Van der Weij en 24/12 de bv. Had al een eerdere consult gedaan bij een andere kliniek, maar kies dan toch voor Dr van der Weij na alle goede reacties en foto’s van hem te zien! 

Ben benieuwd hoe het nog verder met je gaat!

@Jesssi: nog 2 weekjes voor jou; niet lang meer! Wat spannend!

Groetjes,

Kim

Ja schiet hier ook op ja! Aftellen :-) 

thanks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.