Ga naar inhoud

Hoe veel is mogelijk??


Gast Anon

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Omdat ik in 1 van de volgende maanden een bv ga laten uitvoeren ben ik op zoek naar foto's van vrouwen die een bv hebben ondergaan en omvangmaat 70 hebben. Ik zoek foto's van een Dcup of groter.

 

Heb hier al eens proberen te zoeken tussen foto's en albums maar zonder succes.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames. 

 

Ik ben mezelf de laatste tijd heel erg aan't stressen of ik wel "groot genoeg" kan gaan naar mijn mening..

 

Ik ga binnenkort een afspraak maken bij Dr. Plovier van Beclinic maar zou van hieruit toch al even willen weten wat mogelijk zou kunnen zijn. 

 

Ik zit momenteel op een 70b, volgens de verkoopster van hunkemöller (wie mij tevens ook heeft opgemeten) zit mijn volume laag en heb ik aan de bovenkant van mijn borst niet zo veel. 

 

Ik zou graag heel groot gaan omdat ik dit gewoon mooier vind dan bv een d cup. Tevens ook omdat een 70d nooit echt een "volwaardige" d cup is tegenover een 80d ofzo.. 

 

Hier onder even een foto van waar ik naartoe zou willen gaan. Foto van mezelf wil ik wel in pb sturen moest het nodig zijn. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.