Jump to content

Greet : 30 mei 2009 : Dr. Vanstraelen : Overpelt

Guest Greet

Recommended Posts

Guest Greet

Hallo allemaal!

Ik ben half april voor het eerst op consult geweest bij Dr Vanstraelen want na 3 maal lang borstvoeding gegeven te hebben blijft er van mijn kleine 75 B echt niets meer over!

Toen ik mijn borsten aan de dokter liet kijken zei hij dat het toch ook wel nodig was om een BV te doen.

Ik heb toen meteen bij hem een afspraak gemaakt en ik kan 30 mei '09 al bij hem terecht. Hij gaat dit dan wel in zijn privépraktijk doen want op zaterdag mag hij niet in het ziekenhuis opereren.

Het was echt een zeer vriendelijke man en ik voelde mij echt op mijn gemak bij hem. Hij gaat de prothese achter de borstspier plaatsen en de prothesen gaan 280 of 300 cc zijn.

Hij zei dat ik zeker niet groter moest gaan want dat zou niet bij mijn lichaam passen. Hij gaat de prothesen via een snede in de borstplooi inbrengen. Ik ben wel héél benieuwd, en als ik jullie verslagen lees zie ik toch dat iedereen zeer tevreden is!

Zou iemand me nog kunnen zeggen hoe ik zo'n aftelbalkje kan maken?

Alvast bedankt!

Groetjes Greet x

Guest Greet

Ik zal mezelf ook nog even voorstellen....

Ik ben 27 jaar, mama van 3 schatten van kinderen ( 4 jaar, 2 jaar en 11 maanden)

Als jullie nog informatie willen laten jullie het maar weten.

Groetjes Greet x

Ik zie dat je het balkje al gevonden hebt!

Wat ben je lekker snel aan de beurt zeg.

Hoe lang moest jij wachten na het stoppen met voeden voordat je een BV mocht?

Mij hebben ze namelijk een half jaar gezegd.

Hoi Greet,

Super dat je al zo snel geholpen wordt! Wanneer beslis je hoeveel cc het gaat worden? Heb je de 2 protheses ook gepast? Het is moeilijk om er zicht op te krijgen hoe groot ze nu eigenlijk gaan worden, vind je niet? Ik heb al eens geprobeerd met zakjes water maar dat gaf ook niet echt een realistisch beeld. Uiteindelijk heeft de pc veel ervaring en zullen we maar op zijn oordeel vertrouwen zeker? Hoe lang zou jij de sportbeha moeten dragen want dat kan blijkbaar nogal verschillen.

Groetjes, Fascia

Guest Greet

Hoi Tetie,

Daar hebben ze mij helemaal niets van gezegd. Ik heb tegen de dokter gezegd dat ik bij de laatste 7 maanden borstvoeding heb gegeven en hij wist ook hoe oud de jongste is.

Ik ben begin juni 6 maanden met de borstvoeding gestopt. Dus dan is dat 5 maanden.

Als ik borstvoeding gaf had ik altijd mooie volle borsten maar nu schaam ik me er echt over. Als het warm weer is en ik sta aan de schoolpoort dan doe ik altijd een jasje over mijn bloesje aan of ik hou mijn armen overeen. Ik vind het echt beschamend en ben dan ook heel blij dat ik zo snel mag gaan!

Voor jou kan het aftellen nu ook stilletjes beginnen. Je mag een week na mij gaan. Spannend hé!

Groetjes x

Guest Greet
Hoi Tetie,

Daar hebben ze mij helemaal niets van gezegd. Ik heb tegen de dokter gezegd dat ik bij de laatste 7 maanden borstvoeding heb gegeven en hij wist ook hoe oud de jongste was.

Ik ben begin juni 5 maanden met de borstvoeding gestopt.

Als ik borstvoeding gaf had ik altijd mooie volle borsten maar nu schaam ik me er echt over. Als het warm weer is en ik sta aan de schoolpoort dan doe ik altijd een jasje over mijn bloesje aan of ik hou mijn armen overeen. Ik vind het echt beschamend en ben dan ook heel blij dat ik zo snel mag gaan!

Voor jou kan het aftellen nu ook stilletjes beginnen. Je mag een week na mij gaan. Spannend hé!

Groetjes x

Guest Greet

Hoi Fascia

De dokter ging het op het moment zelf bekijken welke prothese het beste bij mijn figuur past. Maar ik denk dat hij links een grotere gaat zetten als rechts want ze verschillen een beetje van grootte.

Ik heb de protheses ook mogen passen met mijn truitje over. Wauw!!!!!!! Nu zie je ook daadwerkelijk iets zitten!

Hoe het met de sportbh zit daar heeft hij nog niet veel over gezegd, dat zou hij dan wel zeggen. Maar de meesten zeggen toch een week of 6.

Ik denk dat je dat ook zelf moet aanvoelen, het geeft ook veel meer stevigheid natuurlijk.

Groetjes Greet x

Hoi Greet,

Ik ben afgelopen september gestopt, dus ik zit er ruim over heen.

Na ruim 16 maanden was t voor mij wel genoeg geweest. Dochter zegt ook altijd heel wijs dat t nu op is.

Ik verlies alleen nog steeds melk als je aan mijn tepels komt, heb dit gelijk gemeld bij de pc maar hij zei dat het geen probleem was.

Hij vroeg wel heel bezorgd of ik dit sinds kort had of al die tijd al gehad had. Anders kan het een teken zijn dat er iets niet goed is.

Maar ik ben gewoon nog een beetje lek ;)

Guest Greet

Hoi Tietie

Dat heb ik ook nog een tijd gehad dat er nog melk lekte maar dat heb ik nu niet meer.

Amai, jij hebt wel heel lang borstvoeding gegeven! Echt knap!

Ik heb het bij de eerste 11 maanden gegeven, bij de tweede 9 maanden en bij de derde 7 maanden.

Bij de laatste wou ik nog langer geven maar we moesten toen op weekend en hij wou niet van de fles drinken

en toen hij dat uiteindelijk toch deed durfde ik been borstvoeding meer te geven omdat ik bang was dat hij dan niet meer

van de fles wou drinken. En dan is je vrijheid toch wat beperkter hé...

Groetjes x

• 3 weeks later...
Guest clottz

Hallo greet ,

Bijna is het dan zover , ben je zenuwachtig of kijk je er alleenmaar heel erg naar uit.

Ik ben ook op consult bij vanstaelen geweest, uiteindelijk toch voor iemand anders gekozen .

Wel ontzettend fijn dat je zo snel aan de beurt bent, heb je genoeg geregeld voor je kids?

geniet ervan en zorg goed voor jezelf.

x :101:

Guest Greet

Hoi Clottz,

Ja, is wel fijn dat ik zo snel kon gaan. Dr. Vanstraelen is wel een beetje een aparte man, maar mijn schoonvader is dokter en hij

heeft me daarheen gestuurd.

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden ja maar het kort nu ook op hé.

Voor de kindjes heb ik nog niet zo heel veel geregeld maar mijn man kan altijd omstandigheidsverlof nemen en ik kan ze ook altijd bij mijn mama laten.

En hoe zit het met jou? Begint het ook al te kriebelen?

Grtjs

Guest clottz

Hey Greet,

This was you're big day, je zal wel enorm voor pampes liggen, heb je veel pijn, zijn ze mooi , viel het mee? zoveel vragen, de antwoorden komen wel een keer als je uitgerust bent.

Ik heb er vooral enorm veel zin in , zenuwachtig is nu nog niet aan de orde.

Ik hoop dat je wel echt een hoop uit handen kan geven want dat zal je wel nodig hebben , neem de tijd voor hersel, en het allerbelangrijkste geniet van je new boobs :rolleyes:

Ik hoop dat je een beedje kan slapen vannacht.

grtz clottz

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.