Spring naar bijdragen
Borsten Forum
vuurzonnetje

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

2 hours ago, Jesssi said:

Ik lees hier ook mee, en heb even gespiekt. Prachtig!

En het verschil met jou en vonnepon zit hem ook in het profile he?

Jij hebt high profile denk ik?

En weet je wanneer je daar voor gaat ipv bijv 340 moderate profile(zoals bij vonnepon)

Ik ga zondag nog passen bij de pc hoor, maar wie weet kan jij dit beantwoorden.

Ik vind ze echt super! Wat was jou voorsituatie?

liefs 

@Jesssi wat @Miss86 ook zegt, als je huid nog strak is dan kan dat ook een belangrijke rol spelen in het profiel, je kan je huid ook niet teveel rekken dan mogelijk is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 hours ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje ik dacht dat ik ergens gelezen had dat pushups niet mogen bij anatomische implantaten dus ben even in de chat hier ook aan het vragen wat er nou van aan is. 

@Kelly_E Laat me maar weten! Ik ben erg benieuwd of dat kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Miss86:

@jessi wat ze je aanraden ligt aan de opmeting wat vonnepon ook al ergens vermelde, iedere huid en situatie is verschillend.

ik had best wat moeite om me voor te stellen of ik de maat goed vond, hij deed eerst 200nog wat en daarna gelijk 315 en al hoewel ik het nog moeilijk vond om te beslissen, hadden we opgezocht dat 310 max zou zijn voor mijn wensen en opmeting, dat voelde dan ook gelijk als keuze om daarvoor te gaan.! En heb er geen spijt van.

het is voor de buiten wereld niet opvallend met gewone kleding, volgend jaar zomer zien we wel verder :33:

Ja het is ook lastig die maten, ik ga op het advies van mijn pc af idd.

Thanks voor je reactie! En je hebt borsten om trots op te zijn :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Jesssi:

Ja het is ook lastig die maten, ik ga op het advies van mijn pc af idd.

Thanks voor je reactie! En je hebt borsten om trots op te zijn :) 

:33: aaah Dankje, doet me goed om te horen... ben er ook erg blij mee, blijf er maar naar kijken in dw spiegel :blush:

Wanneer is je consult? Je 1e?

je moet ook goed naar je gevoel luisteren, als je consult niet fijn voelt moet je gewoon verder kijken.

en voelt het wel goed dan zal je keuze na advies ook een stuk makkelijker zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei vuurzonnetje:

Hoi @Smurfin1974! Ja echt super spannend!! Ik droom er echt elke nacht over xD maar soms ook wel nachtmerries door alle complicaties waar ik over gelezen heb. Met name een recente van Weij zelf, al ging dat om een combinatie operatie (waar hij niet in uitblinkt).

@Vonnepon vraagje aan jou! Heb jij push up BHs geprobeerd? En hoe ziet dat eruit? Ben ontzettend benieuwd hoe dat is met anatomische prothesen.

@vuurzonnetje sorry, lees je bericht nu pas. Ik heb t vd Weij gevraagd of ik push up’s mocht dragen en volgens hem was dat geen probleem. Echter ik heb er dus een paar gepast en OMG was echt geen gezicht :blink: Of ik heb t juiste model nog niet gevonden of t is gewoon niet mooi. Ben er nog niet uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Vonnepon:

@vuurzonnetje sorry, lees je bericht nu pas. Ik heb t vd Weij gevraagd of ik push up’s mocht dragen en volgens hem was dat geen probleem. Echter ik heb er dus een paar gepast en OMG was echt geen gezicht :blink: Of ik heb t juiste model nog niet gevonden of t is gewoon niet mooi. Ben er nog niet uit.

@Vonnepon zit ook al eventjes met die vraag want lees er tegenstrijdige berichten over. Van "mag niet met anatomische" tot "mag wel maar pas na 1 jaar" en nu zeg jij dat dr. Van der Weij gezegd heeft "doe maar" :106: ik ben er dus nog altijd niet uit of het kan/mag of niet. Maar anatomische hebben natuurlijk wel druppelvorm dus misschien is pushup dan toch alleen nog weggelegd voor ronde? Ik vraag het donderdag ook eens aan de andere pc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

herkenbaar? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

herkenbaar? 

Yes heeeel herkenbaar! Maar ik doe het wel punt Haha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi dat staat sowieso vast, ik ga er gewoon voor! 

You go girl! We doen het gewoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com