Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 minutes ago, Kelly_E said:

@vuurzonnetje veel succes vandaag meid! Komt helemaal goed! Ik vraag straks aan Van der Weij wel even hoe je operatie verlopen is :P 

Grapje natuurlijk! :4:

 

Maar ben wel benieuwd naar mijn consult straks met hem :14:

Dankjewel @Kelly_E!! Jij ook heel veel succes! Ben benieuwd naar je advies, laat maar weten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, MelissaP said:

Oh morgen spannend! Ik ben vandaag geopereerd en lig nog lekker van alles te lezen. Altijd vertrouwen op je pc. Ook ik twijfelde op cc met pc afgesproken dat hij tijdens operatie zou kijken wat het mooist zou staan ondat je dan pas echt zie hoe je borst er van binnen uit ziet.

 

het is mij tot nu toe erg meegevallen. Wel wat pijntjes maarja dat hoort erbij is niet niks natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik 4x oer dag 1000mg PCM in moet nemen 2 keer daags 500mg ontstekingsremmer met pijnstilling en nog extra pijnstilling mee heb voor de zekerheid indien dit nodig is. Dit was bij mij vooraf ook niet bekend dis wellicht krijg je morgen gewoon een recept mee. Laat het over je hene komen het is soannend maar je gaat lekker slapen en word wakker met mooie boobies 

 

succes morgen! 

 

Geoetjss Melissa

Dankjewel @MelissaP, ik heb idd ook alle pijnstillers ingeslagen en ga het zo aanpakken. Gelijk na de operatie aan de slag. Kan de pijn beter vantevoren al aanpakken! Ik laat het nu gewoon gebeuren, wil gewoon dat het achter de rug is! 

 

Fijn dat het bij jou tot nu toe goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een operatieverslag! 

 

Ik kwam dus lekker vroeg aan, 8u sochtends. Had me eigenlijk om 9 pas hoeven melden. Uiteindelijk rond 9:30 opgehaald door de verpleegster, omgekleed en wat info doorgegeven. Voelde op dat moment echt de zenuwen gieren door mn lijf! Nog nooit een operatie gehad en onder narcose geweest, dus vond het echt wel eng. 

 

Uiteindelijk kwam van der weij rond 10u, klein halfuurtje uitloop dus. Na wat meten, tekenen en praten kon ik weer gaan liggen. De anesthesioloog kwam me vervolgens halen en bracht me naar de operatiekamer waar ook een andere verpleegkundige was. Ontzettend vriendelijke mannen, hielden het lekker luchtig en had op dat moment echt nergens meer last van betreft zenuwen! Voor ik het wist begon de narcose in te werken, en ik kan je vertellen dat dat echt een van de heerlijkste slaapmomentjes is geweest die ik in een tijd heb gehad :3: 

 

Toen de roes eenmaal uitgewerkt was en ik me “goed” mocht ik weer baar huis. Dat was volgensmij rond een uur of 2 weer. Ben in ieder geval heel goed behandeld in Boerhaave en dik tevreden.

 

Nu gaat het voorzover dat kan eigenlijk goed! Ik heb goeie pijnstilling ingenomen, en ga ook voorlopig zorgen dat ik dat blijf innemen. De pijn valt me ook reuze mee, natuurlijk zeurt/voelt het branderig allemaal in het gebied van de operatie maar dat hoort erbij. Gewoon de komende dagen overleven en dan wordt het wat comfortablerer erna! 

 

Ben in ieder geval echt zooooo blij met het resultaat! Het kan nog een hoop veranderen maar ben met mn eerste blik al gelukkig :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Heb net hierboven een verslagje geplaatst! Ik probeer nog op mn mobiel een album aan te maken maar dat wil niet echt lukken xD als ik fotos wil kiezen schiet het scherm naar boven en gebeurd er verder niks? Iemand idee wat ik ermee moet? 

Geweldig! Super fijn dat ze erop zitten ;) Nu lekker bijkomen en genieten. Nu ik nog.. 

Ik heb er niet veel verstand van maar wellicht moet je de foto’s even verkleinen. Dat het formaat te groot is? 

Hoop dat het lukt, ik ben reuze benieuwd! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi @Iwb @Theezakje34 @Kelly_E Ik heb een album geupload en jullie toegevoegd. Is het gelukt? XD vind t nog wel lastig 

Ja gelukt! Ziet er nu natuurlijk weg strak en pijnlijk uit. Maar kan mij voorstellen dat het wat gaat ontspannen en zakken dat het prachtig is.

Mooie maat ook, past prachtig!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Jesssi said:

Beetje bijgekomen trouwens? Nog een vraagje, welke Bh krijg je bij boerhaave en is het er 1?

Ik hoor graag of hij ook fijn zit.

Lekker bijkomen en spreek je.

Xx

@Jesssi Jawel, t blijft natuurlijk oncomfortabel nog en wat pijntjes erbij. Heb nu zin in over een paar weken als ik me weer ff mezelf voel xD je krijgt er idd 1 inclusief van QliniQ, die kan je hieronder zien, https://www.postoperatievedrukkleding.nl/19-boerhaave. Omdat ik natuurlijk nog pijn heb heb ik ff geen idee of het fijn zit xD maar van boerhaave krijg je dan ook gelijk een bon om er nog een met 10% korting te bestellen. Ik twijfel nog ff tussen deze en de carefix ava waar ik veel goeds over heb gehoord. Sowieso haal ik er een 2e bij, moet wel gewassen worden tussendoor :p heb wel het idee dat ze op elkaar lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Jawel, t blijft natuurlijk oncomfortabel nog en wat pijntjes erbij. Heb nu zin in over een paar weken als ik me weer ff mezelf voel xD je krijgt er idd 1 inclusief van QliniQ, die kan je hieronder zien, https://www.postoperatievedrukkleding.nl/19-boerhaave. Omdat ik natuurlijk nog pijn heb heb ik ff geen idee of het fijn zit xD maar van boerhaave krijg je dan ook gelijk een bon om er nog een met 10% korting te bestellen. Ik twijfel nog ff tussen deze en de carefix ava waar ik veel goeds over heb gehoord. Sowieso haal ik er een 2e bij, moet wel gewassen worden tussendoor :p heb wel het idee dat ze op elkaar lijken.

Thanks, sorry ik snap dat je er nu nog weinig van kan zeggen ja..

Ik lees veel

over carefix Anna en Anita ja.

Kalm aan xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Jesssi said:

Thanks, sorry ik snap dat je er nu nog weinig van kan zeggen ja..

Ik lees veel

over carefix Anna en Anita ja.

Kalm aan xxXx

@Jesssi ik vind het trwns wel lastig bepalen wat bij carefix mn maat zou zijn. Heb m nu in M van qliniq, daar zijn de maten gwn sml maar die van carefix zijn ook sml met cupmaat xD en ik lees dat ze weer anders kunnen uitvallen xD Iemand enig idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jesssi:

Thanks, sorry ik snap dat je er nu nog weinig van kan zeggen ja..

Ik lees veel

over carefix Anna en Anita ja.

Kalm aan xxXx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi ik vind het trwns wel lastig bepalen wat bij carefix mn maat zou zijn. Heb m nu in M van qliniq, daar zijn de maten gwn sml maar die van carefix zijn ook sml met cupmaat xD en ik lees dat ze weer anders kunnen uitvallen xD Iemand enig idee? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.