Ga naar inhoud

Vuurzonnetje : 21 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 18-10-2018 om 19:56, renano zei:

Hiii Meiden!

 

Aandachtig heb ik deze topic gelezen aangezien ik 14 nov onder het mes ga bij Vd Weij.

Net als @vuurzonnetje kreeg ik advies voor 265CC en 300CC max. 

Bij mijn eerste consult (Bergman) kreeg ik 345CC advies.. dus heb ik  bij Boerhaave meteen voor 300CC gekozen.

 

Ik ben gaan twijfelen en wilde misschien toch groter en besloot te bellen. Nu ben ik net terug gebeld en Vd Weij zei nee je kan geen 320CC nemen, de volgende stap is 345CC en daar is je borst te smal voor.. dus toch op 300CC gebleven...

 

Nu lees ik dus net door @Vonnepon die tabel dat er meerdere protheses zijn met verschillende dieptes e.d

wauuuw haha, ik had geeeeen idee.. of naja heb geen idee!

Nu weet ik nog steeds niet welke ik krijg, maar zou wel graag volle borsten (high projection) willen..

 

Hoop dat ik een nog een keuze kan maken, aangezien het over 4 weken is en ze wel besteld moeten worden geloof ik.

 

Wat een gedoe, ik dacht dat ik er al was, maar thanks for the heads up!!

 

Ben zo blij dat dit bestaat en ben blij voor iedereen die zo lekker tevreden is met het eindresultaat! Ik kan echt niet wachten :):):)

 

xxxx

 

 

 

Hi! Ik word ook door vd Weij geopereerd 27/12 met 265cc! Ik volg je en deel graag onze ervaringen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 18-9-2018 om 17:02, vuurzonnetje zei:

Mn bv vind vrijdag plaats... heb kriebels als de gek! En zo vaak van die momentjes dat ik ineens heel erg over de cc twijfel... en dan over de pc en dan over of ik t uberhaupt moet doen xD en dan ben ik weer super blij en gaat het riedeltje van voor af aan haha denk dat ik het gewoon op me af moet laten komen! Uiteindelijk weet de pc wat hij doet!

herkenbaar? 

haha wauw ik heb echt exact hetzelfde! 5 augustus ga ik bij van der Weij onder het mes en ik krijg ook de mentor 332 305cc voor de spier :) Heb ook voor de grootste van de twee opties gekozen. Nu ik jouw verhaal lees vallen mijn twijfels in een keer weg! Hoe gaat het nu zoveel maanden later? Nog tevreden over? Ben erg benieuwd! Zou ik je album misschien mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.