Ga naar inhoud

Nevermind : 10 januari 2019 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

ik heb me pas aangemeld en al heel veel zitten speuren op het forum. Vind het heel fijn om andere ervaringen te lezen.

 

Zelf ben ik mama van twee knappe zoontjes, jongste pas 3 maandjes.

Ik heb nooit veel gehad, hooguit een a-cupje. Nu tijd om hier verandering in te brengen. 

 

Ik weet dat ik beter nog even kan wachten ivm mijn jongste zoon. Toch ben ik benieuwd naar hoelang anderen hebben gewacht ermee.

Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar plaatsing van prothese voor de spier. Dit in verband met een meer natuurlijk uiterlijk en beweging en een prettiger herstel. Ik lees dat Dr. de Meyere in Gent hier sneller de voorkeur voor geeft dus dat vind ik interessant. Zijn er nog andere artsen die sneller voor de spier zullen plaatsen?

Heeft iemand een idee van de kosten voor een bv bij zijn kliniek in Gent?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, met name van meiden in mijn situatie. Jonge kids, van heel weinig naar een mooi en natuurlijk resultaat en voor de borstspier. (cupmaten zeggen me niet zoveel).

Ook heel benieuwd naar foto's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 15:21 zei Nevermind:

Hoi allemaal!

 

ik heb me pas aangemeld en al heel veel zitten speuren op het forum. Vind het heel fijn om andere ervaringen te lezen.

 

Zelf ben ik mama van twee knappe zoontjes, jongste pas 3 maandjes.

Ik heb nooit veel gehad, hooguit een a-cupje. Nu tijd om hier verandering in te brengen. 

 

Ik weet dat ik beter nog even kan wachten ivm mijn jongste zoon. Toch ben ik benieuwd naar hoelang anderen hebben gewacht ermee.

Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar plaatsing van prothese voor de spier. Dit in verband met een meer natuurlijk uiterlijk en beweging en een prettiger herstel. Ik lees dat Dr. de Meyere in Gent hier sneller de voorkeur voor geeft dus dat vind ik interessant. Zijn er nog andere artsen die sneller voor de spier zullen plaatsen?

Heeft iemand een idee van de kosten voor een bv bij zijn kliniek in Gent?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, met name van meiden in mijn situatie. Jonge kids, van heel weinig naar een mooi en natuurlijk resultaat en voor de borstspier. (cupmaten zeggen me niet zoveel).

Ook heel benieuwd naar foto's :P

Hee :)

 

Nog gefeliciteed met de geboorte van je zoontje!! 

 

Volgens mij willen chirurgen pas opereren ten minste 6 maanden na de bevalling. En ook als je borstvoeding geeft opereren ze niet. Dat is dus een goede om rekening mee te houden. Maar: je kan natuurlijk wel vast op consult gaan. 

 

Wat betreft je voorkeur voor vóór de spier: Als je zelf niet heel veel borstweefsel hebt geven chirurgen vaak de voorkeur voor de dual-plane techniek omdat je anders de prothese super goed kan zien zitten en dat is (vaak) niet echt de bedoeling. Zeker met de nieuwere prothests kun je ook met dual-plane een heel natuurlijk meebewegende borst krijgen (er staan genoeg filmpjes op instagram enzo #breastaugmentation). 

 

Ik ben zelf geen mama, dus verder geen ervaringsverhaal ;) 

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes alvast in ieder geval!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha!

Ik zie hier waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer.. Ik speur al een tijdje het hele forum af naar foto's (voor en na) van meiden die door dr. De meyere zijn geopereerd en een vergelijkbare situatie als mij hadden. Ik ben 1.72, weeg ongeveer 62 kilo en heb een lege a cup (denk ik :P).

Ik lees ook ergens dat er op zijn site foto's zouden staan? Is dit nu nog het geval? (ik kan ze namelijk niet vinden helaas)

 

Als er dus iemand zich wat kan herkennen wat betreft voorsituatie en haar ervaringen en eventueel foto's met mij wilt delen, zou dat super zijn!

 

ps. ik heb eind oktober een eerste consult bij dr. Demeyere. Ik hoop heel erg op een mooi resultaat voor de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi @Nevermind

N.a.v ons contact via pb, heb ik vernomen dat je een operatiedatum hebt bij dr. de Meyere.. Misschien kun je zelf even vertellen hoe het zo gekomen is :)
Ik heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je al je updates hier plaatsen, zodat het overzichtelijk blijft voor jou en voor ons :35:

Heel veel plezier met aftellen nog!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top @best_boobie thnx!

 

Jaaa, over drie weekjes is het zover. 10 januari is mijn Boob-day :43:

Ik kan niet wachten en fantaseer al weken over mooie lingerie, bikini's en kleding wat ik deze zomer allemaal WEL aan ga kunnen doen! Joepie!

Ik ga namelijk van maatje a/aa naar ...... (tja, dat weet ik nog niet :rolleyes:)

 

Ik krijg motiva progressive plus protheses geplaatst van rond de 250 voor de spier.  Dr. de Meyere doet met name plaatsingen voor de spier. Dit had echt mijn voorkeur om een aantal redenen. Niet in de laatste plaats omdat ik twee jonge kindjes heb van 3 jr en 7 maanden. Ik heb dus wel wat nood aa een snel herstel.

Volgens de Meyere zou ik de dag erna mijn zoontje weer kunnen tillen en noem maar op. Maar tja, daar ga ik maar niet helemaal vanuit. Ik heb het zo kunnen regelen dat ik toch zeker de eerste twee weken grotendeels ontzien kan worden.

Gelijk iets waar ik natuurlijk ook het meeste tegenop zie; niet goed voor mijn kindjes kunnen zorgen... Hopelijk gaat dit dus achteraf goed meevallen!

 

Toevallig nog iemand die rond de 10e wordt geopereerd? Of zelfs bij dr. de Meyere?

 

-x- D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

yeah, boobies in the pocket!! :43:

(letterlijk en figuurlijk, haha!)

 

Gisteren was het zover en man man man wat was ik nerveus... Helemaal nergens voor nodig want de ingreep was echt wel piece of cake!

Ik werd lekker wakker op de uitslaapkamer. Er werd mij verteld dat ik zelf van de operatietafel naar deze kamer ven gelopen, maar daar kan ik me nog altijd helemaal niets van herinneren, zo gek...

De arts kwam me vertellen hoe het was gegaan. Ik had blijkbaar heel erg stug weefsel, opmerkelijk stug zelfs. Maar hij had ook goed nieuws voor me: Hij had 315cc kunnen plaatsen, profiel was zelfs een full. Op een eerder consult had hij aangegeven dat het wss maar een demi of zelfs mini van rond 250cc zou gaan worden.

Op advies van @best_boobie heb ik gisteren nog eens aangegeven dat ik qua projectie echt wel liefst dan zeker een demi zou willen.

Ik ben dus in de wolken met mijn 315cc motiva progressive plus full protheses!! ?

Thnx dus @best_boobie voor de tip!

 

Het herstel vind ik wel pittig tot nu toe. Mijn man moet mij bij bijna alles helpen, alles zit mega strak en knelt behoorlijk. Zometeen doe ik het verband eraf en mag ik al eens ff gluren. Ik ben onzettend benieuwd!

 

Hoelang duren die zwellingen ongeveer? Het is trouwens voor de spier geplaatst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nevermind Wauuw dat was dan zeker lekker wakker worden voor jou met zulk goed nieuws!! Heb je voor de operatie nog aan kunnen geven dat je eigen toch wat meer projectie en cc wou? 

Hoe gaat het nu met je en heb je al kunnen spieken hoe ze eruit zien ☺️

Lijkt me inderdaad van niet dat je meteen  je kindjes weer volledig kunt verzorgen wel goed dat je voor back up gezorgd hebt de komende weken! 

Heb voor de rest helaas geen ervaring over het herstel van voor de spier heb ze zelf dual plane. Maar hoor van iedereen dat voor de spier een veel vlotter herstel heeft maar is natuurlijk logisch dat je het nu voelt er heeft toch een operatie plaats gevonden en er is een stuk meer volume in gestopt. 

In iedergeval een heel goed en vlot herstel toe gewenst en voor we het weten is het zomer en kunnen we met trots in bikini lopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nevermind zei:

yeah, boobies in the pocket!! :43:

(letterlijk en figuurlijk, haha!)

 

Gisteren was het zover en man man man wat was ik nerveus... Helemaal nergens voor nodig want de ingreep was echt wel piece of cake!

Ik werd lekker wakker op de uitslaapkamer. Er werd mij verteld dat ik zelf van de operatietafel naar deze kamer ven gelopen, maar daar kan ik me nog altijd helemaal niets van herinneren, zo gek...

De arts kwam me vertellen hoe het was gegaan. Ik had blijkbaar heel erg stug weefsel, opmerkelijk stug zelfs. Maar hij had ook goed nieuws voor me: Hij had 315cc kunnen plaatsen, profiel was zelfs een full. Op een eerder consult had hij aangegeven dat het wss maar een demi of zelfs mini van rond 250cc zou gaan worden.

Op advies van @best_boobie heb ik gisteren nog eens aangegeven dat ik qua projectie echt wel liefst dan zeker een demi zou willen.

Ik ben dus in de wolken met mijn 315cc motiva progressive plus full protheses!! ?

Thnx dus @best_boobie voor de tip!

 

Het herstel vind ik wel pittig tot nu toe. Mijn man moet mij bij bijna alles helpen, alles zit mega strak en knelt behoorlijk. Zometeen doe ik het verband eraf en mag ik al eens ff gluren. Ik ben onzettend benieuwd!

 

Hoelang duren die zwellingen ongeveer? Het is trouwens voor de spier geplaatst..

:43: hoppa!! Zelfs een full!! :43: 

Dan ga jij echt wel tevreden zijn met de maat. Wat een goed bericht om mee uit je narcose te komen hihi

 

van harte gefeliciteerd met je boobies!! En een heel goed herstel gewenst!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Nevermind Wauuw dat was dan zeker lekker wakker worden voor jou met zulk goed nieuws!! Heb je voor de operatie nog aan kunnen geven dat je eigen toch wat meer projectie en cc wou? 

Hoe gaat het nu met je en heb je al kunnen spieken hoe ze eruit zien ☺️

Lijkt me inderdaad van niet dat je meteen  je kindjes weer volledig kunt verzorgen wel goed dat je voor back up gezorgd hebt de komende weken! 

Heb voor de rest helaas geen ervaring over het herstel van voor de spier heb ze zelf dual plane. Maar hoor van iedereen dat voor de spier een veel vlotter herstel heeft maar is natuurlijk logisch dat je het nu voelt er heeft toch een operatie plaats gevonden en er is een stuk meer volume in gestopt. 

In iedergeval een heel goed en vlot herstel toe gewenst en voor we het weten is het zomer en kunnen we met trots in bikini lopen ?

 

Ik had van te voren nog aangegeven dat ik wel wat meer projectie wilde dan de mini en dat het best wat voller aan de bovenkant mocht zijn..

Inderdaad goed nieuws dus ?

Het zou inderdaad een sneller herstel moeten zijn ja, maar zo voelt het nu gelaas nog niet.. Blij als ik niet meer afhankelijk ben van mijn man ?

 

Enne, ik verheug me inderdaad nu al op de zomer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

:43: hoppa!! Zelfs een full!! :43: 

Dan ga jij echt wel tevreden zijn met de maat. Wat een goed bericht om mee uit je narcose te komen hihi

 

van harte gefeliciteerd met je boobies!! En een heel goed herstel gewenst!

xxx BB

 

Thnx, ja top he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.