Eem Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Krijg binnenkort een bv en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb nu een 80-b en krijg ongeveer 400cc ben erg benieuwd hoe ook zoiets gehad heeft en ervaren heeft. Ik ben erg bang dat ze zo groot uitvallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 14 minuten geleden zei EemNoor-1001: Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Krijg binnenkort een bv en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb nu een 80-b en krijg ongeveer 400cc ben erg benieuwd hoe ook zoiets gehad heeft en ervaren heeft. Ik ben erg bang dat ze zo groot uitvallen Hoi hoi Mag ik vragen bij welke pc je op consult geweest bent, en of je dan 400 cc krijgt, of wat dat 'ongeveer' betekent? Afhankelijk van welk merk en profile je krijgt en hoe vol je 80B nu is, en hoe je postuur verder is, gaat er een cupmaat uit komen straks.. Maar daar is dus wat meer info voor nodig xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eem Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 3 minuten geleden zei best_boobie: Hoi hoi Mag ik vragen bij welke pc je op consult geweest bent, en of je dan 400 cc krijgt, of wat dat 'ongeveer' betekent? Afhankelijk van welk merk en profile je krijgt en hoe vol je 80B nu is, en hoe je postuur verder is, gaat er een cupmaat uit komen straks.. Maar daar is dus wat meer info voor nodig xx BB Ben in het ziekenhuis in Breda geweest. pc twijfelt over 400-450cc vandaar ongeveer. Hij kijkt op de dag zelf. ben ongeveer 1,70 lang 80b met en half gevulde cup :( welk merk geen idee x Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 4 minuten geleden zei EemNoor-1001: Ben in het ziekenhuis in Breda geweest. pc twijfelt over 400-450cc vandaar ongeveer. Hij kijkt op de dag zelf. ben ongeveer 1,70 lang 80b met en half gevulde cup welk merk geen idee x Hm oke, maar dan is het toch wel lastig vergelijken met anderen helaas.. Merk en profile zijn erg belangrijk om een vergelijking te trekken... Dat bepaalt namelijk welke breedte de prothese heeft en welke projectie (volume naar voren) dat is niet bij elk merk en zeker niet bij elk profile gelijk. Maar goed, misschien heb je in het Amphia wel een passessie gehad en heb je een beetje kunnen zien hoe het wordt xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eem Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 5 minuten geleden zei best_boobie: Hm oke, maar dan is het toch wel lastig vergelijken met anderen helaas.. Merk en profile zijn erg belangrijk om een vergelijking te trekken... Dat bepaalt namelijk welke breedte de prothese heeft en welke projectie (volume naar voren) dat is niet bij elk merk en zeker niet bij elk profile gelijk. Maar goed, misschien heb je in het Amphia wel een passessie gehad en heb je een beetje kunnen zien hoe het wordt xx BB Daar hebben ze helaas geen pas sessies maar krijg je het op 3D op scherm te zien maar vind dat toch anders. ik ga eens kijken of ik daar meer gegevens Van kan vinden x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.