Ga naar inhoud

Ervaring 80b met 400cc prothese


Eem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier. Krijg binnenkort een bv en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb nu een 80-b en krijg ongeveer 400cc 

ben erg benieuwd hoe ook zoiets gehad heeft en ervaren heeft.  Ik ben erg bang dat ze zo groot uitvallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei EemNoor-1001:

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier. Krijg binnenkort een bv en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb nu een 80-b en krijg ongeveer 400cc 

ben erg benieuwd hoe ook zoiets gehad heeft en ervaren heeft.  Ik ben erg bang dat ze zo groot uitvallen 

Hoi hoi

Mag ik vragen bij welke pc je op consult geweest bent, en of je dan 400 cc krijgt, of wat dat 'ongeveer' betekent? :P 
Afhankelijk van welk merk en profile je krijgt en hoe vol je 80B nu is, en hoe je postuur verder is, gaat er een cupmaat uit komen straks.. Maar daar is dus wat meer info voor nodig :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Mag ik vragen bij welke pc je op consult geweest bent, en of je dan 400 cc krijgt, of wat dat 'ongeveer' betekent? :P 
Afhankelijk van welk merk en profile je krijgt en hoe vol je 80B nu is, en hoe je postuur verder is, gaat er een cupmaat uit komen straks.. Maar daar is dus wat meer info voor nodig :)

xx BB

Ben in het ziekenhuis in Breda geweest.

pc twijfelt over 400-450cc vandaar ongeveer. Hij kijkt op de dag zelf.

ben ongeveer 1,70 lang 

80b met en half gevulde cup :(

 

welk merk geen idee 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei EemNoor-1001:

Ben in het ziekenhuis in Breda geweest.

pc twijfelt over 400-450cc vandaar ongeveer. Hij kijkt op de dag zelf.

ben ongeveer 1,70 lang 

80b met en half gevulde cup :(

 

welk merk geen idee 

 

x

Hm oke, maar dan is het toch wel lastig vergelijken met anderen helaas.. Merk en profile zijn erg belangrijk om een vergelijking te trekken...  Dat bepaalt namelijk welke breedte de prothese heeft en welke projectie (volume naar voren) dat is niet bij elk merk en zeker niet bij elk profile gelijk. Maar goed, misschien heb je in het Amphia wel een passessie gehad en heb je een beetje kunnen zien hoe het wordt :)
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

Hm oke, maar dan is het toch wel lastig vergelijken met anderen helaas.. Merk en profile zijn erg belangrijk om een vergelijking te trekken...  Dat bepaalt namelijk welke breedte de prothese heeft en welke projectie (volume naar voren) dat is niet bij elk merk en zeker niet bij elk profile gelijk. Maar goed, misschien heb je in het Amphia wel een passessie gehad en heb je een beetje kunnen zien hoe het wordt :)
xx BB

Daar hebben ze helaas geen pas

sessies maar krijg je het op 3D op scherm te zien maar vind dat toch anders.

ik ga eens kijken of ik daar meer

gegevens Van kan vinden 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.