Ga naar inhoud
Borsten Forum
Engeltje73

Engeltje73 : 7 november 2018 : Dr. Vermeulen : St. Jan : Genk

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, best_boobie zei:

Check ff haar topictitel anders ;):153: 

Ja...... dat had ik al gedaan......nadat ik mijn berichtje aan haar had gestuurd. Beetje zoiets als mosterd na de maaltijd :45:. Beetje veel aan mijn hoofd: laten we het daar maar op houden :kez_11:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar heb ik ook over nagedacht en eigenlijk twijfel ik nog altijd wel een beetje, toch denk ik dat ik er nog niet aan toe ben om de komende 20 jaar met lege borsten door het leven te moeten gaan ..

Maandag ben ik aan de beurt, de zenuwen beginnen te komen maar dat hoort erbij.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, dank je wel ..

Zenuwen voor een ingreep is toch wel normaal hier, maar ik weet ook dat het helemaal goed gaat komen en dat ik straks blij ben als de oude protheses eruit zijn, begin er toch last van te krijgen en ze voelen niet meer “comfortabel” ..

Op naar mooie nieuwe borsten dus, met een verse opvulling, de zenuwen daar moet ik gewoon even doorheen ..

Thanxz !!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, Sjuul zei:

@Doe ik het of niet?, dank je wel ..

Zenuwen voor een ingreep is toch wel normaal hier, maar ik weet ook dat het helemaal goed gaat komen en dat ik straks blij ben als de oude protheses eruit zijn, begin er toch last van te krijgen en ze voelen niet meer “comfortabel” ..

Op naar mooie nieuwe borsten dus, met een verse opvulling, de zenuwen daar moet ik gewoon even doorheen ..

Thanxz !!

Komt helemaal goed @Sjuul. Ik vond een wissel veel minder pijnlijk dan de eerste bv. Ga je ook meer cc's krijgen of behoud je hetzelfde aantal cc's?

Nog drie nachtjes, meis. Aftellen maar! Ik wens je alvast heel veel succes. 

Xx Jaydee 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, Jaydee zei:

Komt helemaal goed @Sjuul. Ik vond een wissel veel minder pijnlijk dan de eerste bv. Ga je ook meer cc's krijgen of behoud je hetzelfde aantal cc's?

Nog drie nachtjes, meis. Aftellen maar! Ik wens je alvast heel veel succes. 

Xx Jaydee 

Cc’s worden pas bij operatie duidelijk, het gaat zeker wat meer worden omdat het een vullend liftend effect heeft, maar met een pasprothese gaan ze kijken wat het mooist is ..

Ik kan me de eerste keer nog amper herinneren, was wel weer heel snel fit dus hopelijk gaat het nu ook weer zo, komt vast goed. 

Thanxz xx Sjuul

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 31-10-2018 om 16:02, best_boobie zei:

En nog even terugkomend op je vraag.. 
Er zijn idd verhalen over explantaties. Daar is een extra subcategorie van hier op het forum. 
Zijn niet veel verhalen over te vinden, maar er zijn er wel :)

Afhankelijk van hoe je eigen borst van te voren was, wordt ook het resultaat.. En soms kiest een pc er ook voor om een lift uit te voeren, maar dat is afhankelijk van de situatie.

Motiva zijn goede implantaten zover ik dat kan beoordelen. ZIe daar tot nu toe geen problemen mee.

Ik zie dat je ondertussen een datum hebt voor je operatie, dan zal ik je titel even aanpassen :) en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Je wordt dus volgende week woensdag geopereerd?

Alvast heel veel succes!!
xx BB

Ja morgen mag ik bellen hoelaat ik woensdag in het ziekenhuis moet zijn.

De zenuwen beginnen toe te nemen.

Ik had ze eerst voor de spier en de nieuwe protheses zullen achter de spier gezet worden.

Hopelijk worden de gezondheidszorg klachten die ik heb ook minder....

Spannend maar heb zo een pijn dat ik blij ben als ze eruit zijn.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spannend allemaal @Engeltje73

Weet jij toevallig welke prothesen je nu hebt? Of anders dat je daar achter kunt komen morgen? Interesseert me altijd erg, als meiden aangeven dat ze gezondheidsklachten hebben namelijk. 

Heel veel succes morgen!!!

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bijna zover @Engeltje73, het gaat helemaal goedkomen, heel veel succes ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden, Sjuul zei:

Bijna zover @Engeltje73, het gaat helemaal goedkomen, heel veel succes ...

Dankjewel....moet me nuchter melden om 11u ..... dat wordt nog erg in spanning zitten 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Succes vandaag! Hopelijk ga je er nu anders in als toen en raak je v de klachten af en zul je van deze borsten wel n positief gevoel krijgen! 

Vind rot om te lezen waar je doorheen bent gegaan..

kom nu pas je topic tegen anders had ik wel even geantwoord! 

Zelf n wissel gehad met ook kapselfractuur en lek n gelijk na de ingreep waren ze al zo zacht

kun je nagaan hoe hard ze waren..

Liefs en zet m op! Ga j volgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com