Ga naar inhoud

Engeltje73 : 7 november 2018 : Dr. Vermeulen : St. Jan : Genk


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben een vrouw van 44 jr oud en met een super leuke man getrouwd, 2 lieve kinderen van 25 en 24 jr oud.

Ik heb in 1997 borstvergroting gehad onder dwang van mijn ex man (ik zag er niet uit en daarvoor moest hij wel vreemd gaan met andere vrouwen:24:)

 

Ik heb al sinds 2012 klachten maar in Nl deden ze steeds mamagrafie maken, ik heb altijd gevraagd op dit wel kon met borstprotheses, maar volgens de Nl artsen kan dat geen kwaad....maar was nooit iets aan de hand zeiden ze....gezien ik diverse klachten heb, en daarvoor onder behandeling ben bij een Neuroloog in Genk /België raadde hij me aan een afspraak te maken bij Plastische chirurg in Genk, en bij de onderzoeken bleek al dat er echt wel iets mis moest zijn, MRI scan gehad (want dat is standaard bij borstprotheses) en gisteren de uitslag gekregen dat ik kapselcontractuur graad 4, bilateraal met pijn en vormdeviatie van beide borsten heb.

 

Arts heeft nu een aanvraag bij CZ ingediend voor het verwijderen van borstprotheses, dus nu 2 weken wachten of CZ dit gaat goedkeuren, ik hoop het van wel anders zijn ook die kosten voor mijn rekening :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja was ook een K.. leven het was meer overleven...maar gelukkig ben ik er alweer ettelijke jaren vanaf

 

Denk wel dat er nieuwe protheses terug komen,daar ben ik nog niet overuit. ...maar die moet ik sowieso zelf betalen.€3000 tot €3500 

Dat zei mijn behandelde arts ook....max 15 tot 20 jr alles wat langer is heb je als cadeau maar zei ook dat ik 1 van de beste protheses heb McGhane.

 

Maar gezien dat ik voor vele medicatie allergische ben ziet hij wel problemen ivm allergische reacties op beide soorten antibiotica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou blijkbaar hoeft dit niet het geval te zijn, aangezien het littekenweefsel de borst blijkbaar op lift,

Maar ik heb de goedkeuring van CZ al ontvangen, ze gaan eruit....9-10 heb ik de nieuwe afspraak bij PC en gaan we het erover hebben welke nieuwe protheses eventueel erin ga krijgen, dit jaar zal dan nog de operatie uitgevoerd worden in België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bij mij is een kapselcontractuur graad IV bilateraal met pijn en vormdeviatie van beide borsten geconstateerd.

Ik heb 9-10 opnieuw een afspraak met PC Dr Vermeulen in St.Jan te Genk, en dan zal er een operatiedatum gepland worden.(zal dit jaar nog moeten plaats vinden)

Het verwijderen van de borstprotheses wordt door CZ vergoed, wil ik nieuwe protheses die moet ik zelf betalen.

(de mogelijkheden worden 9-10 met me besproken zullen wel de Motiva worden werd met verteld ivm minste kans op reacties, ik heb nu de McGhan style 310 - 300cc)

 

Zijn er hier mensen die geen nieuwe borstprothese hebben laten zetten, en hoe zie dit uit??

De PC zegt dat hij al vaker geen nieuwe protheses heeft gezet, en dat dit niet lelijk eruit zag, omdat waar de prothese heeft gezeten een litteken is, waardoor dit ervoor zorgt dat je eigen borst gelift word.

Zou toch graag meer hierover weten van mensen die geen nieuwe borstprotheses hebben laten zetten, en of ik hiervan eventueel foto's van kan inzien.

 

Liefs,

Michella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6-9-2018 om 15:01, Engeltje73 zei:

Bij mij is een kapselcontractuur graad IV bilateraal met pijn en vormdeviatie van beide borsten geconstateerd.

Ik heb 9-10 opnieuw een afspraak met PC Dr Vermeulen in St.Jan te Genk, en dan zal er een operatiedatum gepland worden.(zal dit jaar nog moeten plaats vinden)

Het verwijderen van de borstprotheses wordt door CZ vergoed, wil ik nieuwe protheses die moet ik zelf betalen.

(de mogelijkheden worden 9-10 met me besproken zullen wel de Motiva worden werd met verteld ivm minste kans op reacties, ik heb nu de McGhan style 310 - 300cc)

 

Zijn er hier mensen die geen nieuwe borstprothese hebben laten zetten, en hoe zie dit uit??

De PC zegt dat hij al vaker geen nieuwe protheses heeft gezet, en dat dit niet lelijk eruit zag, omdat waar de prothese heeft gezeten een litteken is, waardoor dit ervoor zorgt dat je eigen borst gelift word.

Zou toch graag meer hierover weten van mensen die geen nieuwe borstprotheses hebben laten zetten, en of ik hiervan eventueel foto's van kan inzien.

 

Liefs,

Michella

hoi hoi; ik ben even komen lezen vanwege je opmerking om je account te verwijderen. Je zei dat je nog geen reactie had gehad.

Ik kan je niet veder helpen omdat ik een BVK had maar er zit iemand op het forum die My natural way heet. Misschien moet je op haar naam eens zoeken of op explantatie (denk ik).

Succes nog en jammer dat je weg wil gaan. Ik heb altijd reactie gehad en goed advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jaydee,

Precies volgende week om deze tijd zal ik geopereerd zijn.

Ik krijg ook Motivatie protheses, ben wel bang....dat had ik de 1e keer niet maar nu ook weer 21 jr ouder.... Ik weet niet of ik de juiste keuze maak, maar ben bang dat ik er anders psychisch ga onder lijden.

Heb wel besloten dat wanneer ze er weer uit moeten geen nieuwe meer geplaatst wil hebben.

 

De zenuwen beginnen toe te nemen en moet echt afleiding zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik citeer hier even het bericht van Jaydee, uit dat andere topic. Dan heb je alles bij elkaar staan :)

 

17 uur geleden, Jaydee zei:

Maar @Engeltje73, volgens mij lees je zelf ook niet goed. Want anders had je wel gezien dat ik hierboven had geschreven dat je jezelf moet verwijderen via de link, die admin op de eerste pagina van dit topic heeft gezet. En ik heb ook geschreven dat het helemaal niet nodig is je account te verwijderen. Maar helaas heb je dat ook over het hoofd gezien. Ik vind het jammer dat je een minder positieve ervaring hebt met het borstenforum en dat je geen reactie op je vraag hebt gekregen. Ik heb net je topic even doorgelezen en helaas kan ik je ook niet helpen. Ik heb ook 21 jaar McGhan protheses gehad, maar ik heb na de verwijdering gelijk weer nieuwe protheses laten plaatsen. Daarbij heb ik een flinke double bubble opgelopen, waardoor ik anderhalf jaar later weer een wissel moest ondergaan. Ik heb nu Motiva protheses. Heel tevreden mee :35:. Meis...... denk er nog even over voordat je je account verwijdert..... vooral omdat je nog geopereerd moet worden kun je nog veel aan het forum hebben. Ik ga je iig volgen, dan zie ik vanzelf of je nog berichten plaatst. 

 

Xx Jaydee 


En zal jouw antwoord ook naar hier verplaatsen. Kun je in dit topic verder, blijft het lekker overzichtelijk :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Engeltje73 zei:

Bedankt Jaydee,

Precies volgende week om deze tijd zal ik geopereerd zijn.

Ik krijg ook Motivatie protheses, ben wel bang....dat had ik de 1e keer niet maar nu ook weer 21 jr ouder.... Ik weet niet of ik de juiste keuze maak, maar ben bang dat ik er anders psychisch ga onder lijden.

Heb wel besloten dat wanneer ze er weer uit moeten geen nieuwe meer geplaatst wil hebben.

 

De zenuwen beginnen toe te nemen en moet echt afleiding zoeken.

Deze hoort dus hier, maar de volgorde kan ik niet aanpassen. Dan maar zo :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog even terugkomend op je vraag.. 
Er zijn idd verhalen over explantaties. Daar is een extra subcategorie van hier op het forum. 
Zijn niet veel verhalen over te vinden, maar er zijn er wel :)

Afhankelijk van hoe je eigen borst van te voren was, wordt ook het resultaat.. En soms kiest een pc er ook voor om een lift uit te voeren, maar dat is afhankelijk van de situatie.

Motiva zijn goede implantaten zover ik dat kan beoordelen. ZIe daar tot nu toe geen problemen mee.

Ik zie dat je ondertussen een datum hebt voor je operatie, dan zal ik je titel even aanpassen :) en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Je wordt dus volgende week woensdag geopereerd?

Alvast heel veel succes!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2018 om 15:42, Engeltje73 zei:

Bedankt Jaydee,

Precies volgende week om deze tijd zal ik geopereerd zijn.

Ik krijg ook Motivatie protheses, ben wel bang....dat had ik de 1e keer niet maar nu ook weer 21 jr ouder.... Ik weet niet of ik de juiste keuze maak, maar ben bang dat ik er anders psychisch ga onder lijden.

Heb wel besloten dat wanneer ze er weer uit moeten geen nieuwe meer geplaatst wil hebben.

 

De zenuwen beginnen toe te nemen en moet echt afleiding zoeken.

Nee joh, niet bang zijn. Komt allemaal goed. Ik heb bij het plaatsen van mijn 270cc-tjes MP 21 jaar geleden echt superveel pijn gehad na de operatie. Toen er in 2016 protheses van 560cc hp in gingen heb ik geen centje pijn gehad en bij de plaatsing van mijn 825cc corsé van Motiva heb ik ook totaal geen pijn gehad. En het is handig om @best_boobieom een medicatie schema te vragen. Dat kun je het beste in een pb-tje doen. Dan bouw je met de paracetamol een spiegel op en dan is het echt heel goed te doen. En voor de operatie hoef je helemaal niet bang te zijn; je gaat gewoon heerlijk slapen en als je wakker wordt is het al gebeurd. Komt helemaal goed, let maar op. 

Wanneer word je precies geopereerd en door wie en waar? Hou ons maar op de hoogte .

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, best_boobie zei:

Check ff haar topictitel anders ;):153: 

Ja...... dat had ik al gedaan......nadat ik mijn berichtje aan haar had gestuurd. Beetje zoiets als mosterd na de maaltijd :45:. Beetje veel aan mijn hoofd: laten we het daar maar op houden :kez_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook over nagedacht en eigenlijk twijfel ik nog altijd wel een beetje, toch denk ik dat ik er nog niet aan toe ben om de komende 20 jaar met lege borsten door het leven te moeten gaan ..

Maandag ben ik aan de beurt, de zenuwen beginnen te komen maar dat hoort erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, dank je wel ..

Zenuwen voor een ingreep is toch wel normaal hier, maar ik weet ook dat het helemaal goed gaat komen en dat ik straks blij ben als de oude protheses eruit zijn, begin er toch last van te krijgen en ze voelen niet meer “comfortabel” ..

Op naar mooie nieuwe borsten dus, met een verse opvulling, de zenuwen daar moet ik gewoon even doorheen ..

 

Thanxz !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:

@Doe ik het of niet?, dank je wel ..

Zenuwen voor een ingreep is toch wel normaal hier, maar ik weet ook dat het helemaal goed gaat komen en dat ik straks blij ben als de oude protheses eruit zijn, begin er toch last van te krijgen en ze voelen niet meer “comfortabel” ..

Op naar mooie nieuwe borsten dus, met een verse opvulling, de zenuwen daar moet ik gewoon even doorheen ..

 

Thanxz !!

Komt helemaal goed @Sjuul. Ik vond een wissel veel minder pijnlijk dan de eerste bv. Ga je ook meer cc's krijgen of behoud je hetzelfde aantal cc's?

Nog drie nachtjes, meis. Aftellen maar! Ik wens je alvast heel veel succes. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jaydee zei:

Komt helemaal goed @Sjuul. Ik vond een wissel veel minder pijnlijk dan de eerste bv. Ga je ook meer cc's krijgen of behoud je hetzelfde aantal cc's?

Nog drie nachtjes, meis. Aftellen maar! Ik wens je alvast heel veel succes. 

 

Xx Jaydee 

 

Cc’s worden pas bij operatie duidelijk, het gaat zeker wat meer worden omdat het een vullend liftend effect heeft, maar met een pasprothese gaan ze kijken wat het mooist is ..

Ik kan me de eerste keer nog amper herinneren, was wel weer heel snel fit dus hopelijk gaat het nu ook weer zo, komt vast goed. 

 

Thanxz xx Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2018 om 16:02, best_boobie zei:

En nog even terugkomend op je vraag.. 
Er zijn idd verhalen over explantaties. Daar is een extra subcategorie van hier op het forum. 
Zijn niet veel verhalen over te vinden, maar er zijn er wel :)

Afhankelijk van hoe je eigen borst van te voren was, wordt ook het resultaat.. En soms kiest een pc er ook voor om een lift uit te voeren, maar dat is afhankelijk van de situatie.

Motiva zijn goede implantaten zover ik dat kan beoordelen. ZIe daar tot nu toe geen problemen mee.

Ik zie dat je ondertussen een datum hebt voor je operatie, dan zal ik je titel even aanpassen :) en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Je wordt dus volgende week woensdag geopereerd?

Alvast heel veel succes!!
xx BB

Ja morgen mag ik bellen hoelaat ik woensdag in het ziekenhuis moet zijn.

De zenuwen beginnen toe te nemen.

Ik had ze eerst voor de spier en de nieuwe protheses zullen achter de spier gezet worden.

Hopelijk worden de gezondheidszorg klachten die ik heb ook minder....

Spannend maar heb zo een pijn dat ik blij ben als ze eruit zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.