Ga naar inhoud

Hunkemöller sportBH


Mom1980

Aanbevolen berichten

Hoi hoi! 

Ik draag deze ook en ik vind ze zaaaaaalig. Een lekker veilig gevoel :) 

Ik ben 8weken PO maar ik vind een gewone bh nog iets te pijnlijk dus ik kan deze sportbh’s echt niet missen. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mom1980:

Hallo, 

heeft iemand ervaring met de sportBH van Hunkemöller met rits? Ik heb de indruk dat hij mijn borsten samen drukt.:huh: Heb nochtans de juiste maat. Of kan dit geen kwaad?

Weet jij mss raad @best_boobie?

grtjs

Ik had die ook idd... maar had precies datzelfde idee... mijn pc adviseerde 'm beter niet nu te dragen (ben pas 4 weken po) omdat het een soort push effect gaf (naar mijn idee) dus voor de zekerheid maar niet.

Groetjes

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jo-c:

Ik had die ook idd... maar had precies datzelfde idee... mijn pc adviseerde 'm beter niet nu te dragen (ben pas 4 weken po) omdat het een soort push effect gaf (naar mijn idee) dus voor de zekerheid maar niet.

Groetjes

Jo

Hey, in de winkel dacht ik, ja zit prima maar toen ik hem thuis aandeed voelde ik Mn borsten bijeen drukken:unsure:

Heb de vulling er ook al uitgedaan maar dan is het nog een beetje.

Volgens mijn pc is het ook een prima BH voor nu ofwel is mijn cup toch nog te klein.:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, in de winkel dacht ik, ja zit prima maar toen ik hem thuis aandeed voelde ik Mn borsten bijeen drukken:unsure:

Heb de vulling er ook al uitgedaan maar dan is het nog een beetje.

Volgens mijn pc is het ook een prima BH voor nu ofwel is mijn cup toch nog te klein.:huh:

Toch eff gebeld met mijn pc en ze mogen idd niet naar mekaar toe gedrukt worden! 

Dus voorlopig niet aandoen!:rolleyes:

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Blouple:

Ik heb hem ook en ook bij mij worden ze naar elkaar gedrukt.

Ik doe hem voorlopig ook niet aan, vanwege het push up effect.

Ik denk wel dat het een fijne sportbh is voor later tijdens het sporten.

Ze zitten er steviger in vast dan bij mijn Hema sportbh.

Hey, welke BH heb jij nu? Heb er nu eentje van Anita via mijn pc.

Maar wou een paar reserve.

Ik ben nu 2 weken po en jij?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die ook gedragen vanaf dat mn verband eraf mocht. Wel zonder de vulling. Hij had een beetje hetzelfde effect als dat het verband deed dus naar mijn idee wel goed dan. Hij drukt ze idd wat samen maar mn verband deed dat ook dus prima zo dacht ik. Ik had nog een andere maar die deed net het tegenovergestelde, ze gingen daarmee dus meer uit elkaar. Wat me dan weer niet de bedoeling leek. Die van de hunkemoller draag ik nu nog 's nachts, 6,5 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dat is gek, mij werd deze door de pc zelf aangeraden! Hij zit strak dat wel, maar dat vond ik persoonlijk erg fijn. 

Hey, werden ze bij jou ook naar elkaar toe gedrukt? Mss nog een grotere gaan halen!? Omtrek zit perfect maar Mn borsten zitten precies samengedrukt! :wacko:

Weet jij nog een goede BH?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, werden ze bij jou ook naar elkaar toe gedrukt? Mss nog een grotere gaan halen!? Omtrek zit perfect maar Mn borsten zitten precies samengedrukt! :wacko:

Weet jij nog een goede BH?

Ja ze zitten wel stevig, maar niet echt naar elkaar gedrukt. Dat kan niet echt want mijne zitten al dicht bij elkaar. Ik heb deze, de carefix bella en een donkerblauwe met zwart van de hunkemoller blogger lijn, is ook een hele fijne en erg mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ja ze zitten wel stevig, maar niet echt naar elkaar gedrukt. Dat kan niet echt want mijne zitten al dicht bij elkaar. Ik heb deze, de carefix bella en een donkerblauwe met zwart van de hunkemoller blogger lijn, is ook een hele fijne en erg mooi! 

Ok Mercikes, ben maar bang dat ik er iets verkeerd mee doe. 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mom1980:

Ok Mercikes, ben maar bang dat ik er iets verkeerd mee doe. 

Grtjs

Snap ik! Deze werd mij aangeraden door plastisch chirurg Lydia Bol. Ze zal het wel weten, en het voelt goed dus daarom draag ik hem. Ik vind hem meer ondersteunen dan de carefix. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Koptelefoon:

Ik heb hem ook gekocht maar ook dat naar elkaar toe gedrukte, voelde niet prettig dus ik bewaar hem voor later. 

Ja voelt raar eh, mijn BH van Anita geeft totaal geen compressie, alleen ondersteuning. Welke BH zit bij jou het beste? Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mom1980:

Hallo, 

heeft iemand ervaring met de sportBH van Hunkemöller met rits? Ik heb de indruk dat hij mijn borsten samen drukt.:huh: Heb nochtans de juiste maat. Of kan dit geen kwaad?

Weet jij mss raad @best_boobie?

grtjs

 

Je kunt mss een maatje groter proberen? In het begin droeg ik een C maar naarmate de zwelling wegtrok werden mijn borsten groter, en dan werden ze ook bijeen gedrukt. Dan ben ik een E gaan kopen, en deze zit heel lekker. Ook aan mijn PC laten zien, en hij vond die oke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Mom1980:

Hallo, 

heeft iemand ervaring met de sportBH van Hunkemöller met rits? Ik heb de indruk dat hij mijn borsten samen drukt.:huh: Heb nochtans de juiste maat. Of kan dit geen kwaad?

Weet jij mss raad @best_boobie?

grtjs

Ik had ook al op je pb geantwoord. Veel pc's raden die van de hunkemoller af omdat hij te veel druk geeft (naar binnen toe) 
Verder heb ik alles in pb gezet :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-9-2018 om 17:02 zei Mom1980:

Hey, welke BH heb jij nu? Heb er nu eentje van Anita via mijn pc.

Maar wou een paar reserve.

Ik ben nu 2 weken po en jij?

grtjs

Sorry. Beetje late reactie :blush:

Ik heb er nu 2 van de Hema. Ik heb niet het idee dat ze super veel steun bieden maar ik vind ze fijn zitten en mijn pc raadde deze aan. Ik ben vandaag precies 1 maand op (operatiedatum was 16 aug). En ik ben alvast begonnen met gewone bh's aan te schaffen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.