Ga naar inhoud

Angst lelijke borstvergroting


Vampire

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik zit op dit moment in een verzekeringstraject en ben aan het wachten op de uitslag. Ik heb van mezelf eigenlijk niks dus ben al blij als ik iets heb. Maar toch slaat de twijfel toe uit angst dat het heel lelijk gaat worden. Ik zie hier zulke prachtige resultaten maar ik zie soms ook online iets wat ik persoonlijk gewoon echt niet mooi vind. Sorry als ik hiermee iemand voor de kop sla. Ik heb een foto bijgevoegd waarvan ik persoonlijk vind dat je veel te goed kunt zien dat het nep is, omdat het lijkt alsof er gewoon twee ronde bollen op zijn geplaatst. Nu is mijn vraag wordt dit inderdaad soms zo geplaatst of is dit een geval van voor de borstspier terwijl er niet genoeg weefsel/huid aanwezig was? Het gaat hierbij om de foto waarop het aantal maanden bij staat. Ik heb ook een foto toegevoegd zoals het na mijn mening veel mooier en ook natuurlijk is. Help mij uit mijn onzekerheid

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vampire Hai,

 

Je slaat niemand voor z'n kop hoor want we hebben allemaal een andere smaak qua kleding, figuur dus ook met borsten :)

 

Nu is het wel zo dat de onderste foto's niet het eindresultaat laten zien want de protheses zitten hier nog niet op hun plek. Er staat max 1 jaar voor een BV. De een heeft al resultaat bij 6 maanden en de ander niet. En ik schat dat zij ronde protheses heeft 100% gevuld. Uiteraard is bedekking van je huid en plaatsing ook een belangrijke factor.

 

Op de bovenste foto kunnen het ook ronde protheses zijn maar dan 85% gevuld zodat ze op een druppelvorm lijken. Wellicht kun je dit aangeven bij je PC in het ziekenhuis dat deze protheses je meer aanspreekt. De welving van de borst loopt dan geleidelijk richting tepel. Dit is ook haalbaar met anatomische protheses. Deze laatste moet je wel door een goeie PC laten plaatsen die dit in de vingers heeft en hierom bekend staat. 

 

Neem de foto's mee en lees vooral de topics op BF zodat je kennis meeneemt naar je gesprekken straks. Hoop op een mooie uitslag voor je. 

 

Goodluck :)

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2018 om 23:55 zei BrownieG:

@Vampire Hai,

 

Je slaat niemand voor z'n kop hoor want we hebben allemaal een andere smaak qua kleding, figuur dus ook met borsten :)

 

Nu is het wel zo dat de onderste foto's niet het eindresultaat laten zien want de protheses zitten hier nog niet op hun plek. Er staat max 1 jaar voor een BV. De een heeft al resultaat bij 6 maanden en de ander niet. En ik schat dat zij ronde protheses heeft 100% gevuld. Uiteraard is bedekking van je huid en plaatsing ook een belangrijke factor.

 

Op de bovenste foto kunnen het ook ronde protheses zijn maar dan 85% gevuld zodat ze op een druppelvorm lijken. Wellicht kun je dit aangeven bij je PC in het ziekenhuis dat deze protheses je meer aanspreekt. De welving van de borst loopt dan geleidelijk richting tepel. Dit is ook haalbaar met anatomische protheses. Deze laatste moet je wel door een goeie PC laten plaatsen die dit in de vingers heeft en hierom bekend staat. 

 

Neem de foto's mee en lees vooral de topics op BF zodat je kennis meeneemt naar je gesprekken straks. Hoop op een mooie uitslag voor je. 

 

Goodluck :)

 

 

 

 

 

 

Dankjewel. De pc gaf aan dat ik het beste voor rond kan gaan omdat ik vanaf niks kom. Maar over helemaal vullen of niet heeft die het niet gehad. Ik heb 20 september weer een afspraak dus ik ben benieuwd

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Het duurt aardig lang voordat de protheses helemaal goed op hun plek zitten, zoals BrownieG al zegt. Daarnaast ligt het ook aan wat voor soort protheses diegene heeft uitgekozen. Als je van niks komt wordt er vaak met de dual plane methode gewerkt, waardoor de bovenkant achter je spier valt en niet op zou moeten vallen zoals bij foto 2 in je OP. 

 

Als je een afspraak hebt neem dan vooral ook deze foto's mee om te laten zien wat je wel en niet wilt. Dan kan de arts je ook een goed advies geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.