Ga naar inhoud

Vraag aan dames die al even po zijn.


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi, ik heb 2 oktober mijn bv (van der weij)en ik ben nog niet helemaal uit over de maat.

Ik wil graag mooie natuurlijk ogende borsten, niet te groot maar ook niet te klein.

Ik zit nu tussen 75b en 80a ongeveer en ben 1.69 en 62 kilo.

Het advies is 300cc voor de spier maar 340 zou nog kunnen evt.

Al zou dat minder natuurkijk ogen.

Ik lees vaak bij twijfel de grootste kiezen maar ik ben bang dat nou juist dat kleine beetje het meer “nep” maakt.

Zoiezo heb ik nog een pasafspraak ingepland voor die tijd.

Maar graag hoor ik wat jullie ervaring is.

-Vonden jullie het eindresultaat vergelijkbaar met de passessie? (Voor de spier vraag ik mij dan vooral af)

- En voor de dames met twijfel tussen de maten, wat gaf de doorslag en ben je achteraf blij met de keuze?

-Zijn er dames die achteraf iets kleiner hadden gewild?(lees vooral groter vaak nml)

Bedankt! Liefd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 1 week po maar heb ook zoooo lang getwijfeld. Wilde ze ook zeker niet te groot. Ik kon kiezen uit 345-390. Ik durfde gewoon niet voor de 390 te gaan dus heb 345 gekozen. Ze moeten nog vormen nu maar mijn indruk nu is dat ik toch die maar groter had moeten kiezen...scheelde niet veel en had prima gekunt.. maar dat is achteraf, vooral weet je gewoon niet hoe het wordt en heb ik op safe gespeeld, liever iets te klein dan te groot was mijn gedachte..

 

succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Theezakje34:

Ik ben pas 1 week po maar heb ook zoooo lang getwijfeld. Wilde ze ook zeker niet te groot. Ik kon kiezen uit 345-390. Ik durfde gewoon niet voor de 390 te gaan dus heb 345 gekozen. Ze moeten nog vormen nu maar mijn indruk nu is dat ik toch die maar groter had moeten kiezen...scheelde niet veel en had prima gekunt.. maar dat is achteraf, vooral weet je gewoon niet hoe het wordt en heb ik op safe gespeeld, liever iets te klein dan te groot was mijn gedachte..

 

succes met kiezen!

Wij hadden elkaar al eens gesproken inderdaad over die maten.

Heb jij ook voor de spier?

Ik zie vaak bij foto’s van anderen dat als ze gezakt zijn er nog vormen dat ze dan wat groter zijn weer.

Ik hoop dat je straks toch erg tevreden bent! Hoe voel je je verder nu? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kan iedereen soms niet uit elkaar houden haha.

ik heb ze dual plane.soms gaan ze idd groter lijken op de foto’s maar als ik logisch denk dan denk ik ja, die extreem bolling die bovenop zit gaat naar beneden zakken, dan zullen ze onder dus iets voller worden maar boven juist platter... nou ja blijft afwachten haha.

 

ja voel me verder goed, mag denk ik niet klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Theezakje34:

Oh kan iedereen soms niet uit elkaar houden haha.

ik heb ze dual plane.soms gaan ze idd groter lijken op de foto’s maar als ik logisch denk dan denk ik ja, die extreem bolling die bovenop zit gaat naar beneden zakken, dan zullen ze onder dus iets voller worden maar boven juist platter... nou ja blijft afwachten haha.

 

ja voel me verder goed, mag denk ik niet klagen.

Ik begreep van de pc dat bij dual plane de spier nog heel strak staat nu. En als de spier ontspant komen ze meer naar voren. Zoiets. Any way fijn dat je je goed voelt. Lekker rustig aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Wij hadden elkaar ook al even gesproken over het herstel, maar nog niet over het resultaat!

Ik heb 400cc rond voor de spier en ik vind het volume prachtig staan! Door het vocht zullen ze nog wel slinken en uiteindelijk door het inzakken nog wel groter worden.

Maar ik ben heeel blij dat ik voor 400 ben gegaan ipv een maatje kleiner die ik ook heb gepast.

Als mensen bij mij op ‘ziekenbezoek’ komen en ik het resultaat laat zien (met sport bh en hemdje) zegt iedereen ‘wauw wat natuurlijk, echt alsof het van nature zo is’

Dus ik zou echt voor de grote gaan, staat je prachtig!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400cc rond voor de spier. Ik ben nu 8weken PO. Mijn borsten zijn in die 8weken wel groter geworden en ik vind dat ze wel iets groter ogen dan bij de pas sessie. Maar echt niet tè groot. Ik vind de grootte prachtig staan.

Anatomisch geeft automatisch al een natuurlijkere look en aangezien een anatomische prothese aan de bovenkant al wat dunner is dan de onderkant denk ik niet dat je die neppe look zult krijgen met 40cc meer. 

Nog veel succes met je keuze.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei sophieberry:

Hoi hoi! Wij hadden elkaar ook al even gesproken over het herstel, maar nog niet over het resultaat!

Ik heb 400cc rond voor de spier en ik vind het volume prachtig staan! Door het vocht zullen ze nog wel slinken en uiteindelijk door het inzakken nog wel groter worden.

Maar ik ben heeel blij dat ik voor 400 ben gegaan ipv een maatje kleiner die ik ook heb gepast.

Als mensen bij mij op ‘ziekenbezoek’ komen en ik het resultaat laat zien (met sport bh en hemdje) zegt iedereen ‘wauw wat natuurlijk, echt alsof het van nature zo is’

Dus ik zou echt voor de grote gaan, staat je prachtig!

 

xoxo

Dank je! Fijn dat het zo goed gaat en dat het naar je zin is. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sandy13:

Ik heb 400cc rond voor de spier. Ik ben nu 8weken PO. Mijn borsten zijn in die 8weken wel groter geworden en ik vind dat ze wel iets groter ogen dan bij de pas sessie. Maar echt niet tè groot. Ik vind de grootte prachtig staan.

Anatomisch geeft automatisch al een natuurlijkere look en aangezien een anatomische prothese aan de bovenkant al wat dunner is dan de onderkant denk ik niet dat je die neppe look zult krijgen met 40cc meer. 

Nog veel succes met je keuze.

 

xxx

Dank voor je berichtje! Mijn idee is inderdaad dat 40cc geen wereld van verschil is.

Ik zal het nog eens goed bekijken met passen over 2 weken.

Fijn dat je zo tevreden bent:-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.