Ga naar inhoud

Eerste consult dr Fresow, foto’s gezocht!


Gast M.J.

Aanbevolen berichten

Gast Koptelefoon
48 minuten geleden zei Simplyflat:

Bedankt voor het toevoegen, jeetje wat een verschil:o en een prachtig resultaat. Vormt vol en heel natuurlijk. 

Ik twijfel een beetje vanwege een aantal foto's die ik heb gezien van de full progr en full Ergo, en dat ze  enorm kunnen verschillen. Ik had voor Ergo gekozen omdat ik het idee had dat round minder natuurlijk overkomt. Hier op het forum zie ik steeds meer foto's van de round die toch erg natuurlijk ogen. Daarentegen zie ik ook veel foto's van de ergo die toch ook volume geven. Ik weet dat je bouw en voorsituatie van de borst ook van invloed is. Aggghh.. ik leer meteen dat ik best een onzekere controle freak ben omdat ik blijf zoeken een rationele verwachting. :unsure:

Wanneer ik denk dit is het.. zie ik weet wat anders wat ik ook mooi vind haha.. 

Ik blijf toch maar bij de ergo full met de zekerheid dat het in ieder geval veel mooier wordt dan het nu is. :67:

 Het is ook zo lastig! Ik heb in ieder geval voor ronde protheses gekozen.

Heb je al iets gepast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Het is ook zo lastig! Ik heb in ieder geval voor ronde protheses gekozen.

Heb je al iets gepast?

Jazeker, heb ook een datum, de 28e krijg ik ergo full 335 of 355. Die gaan we opnieuw passen. Ik ga naar dr Verdonck (BBC) 

M'n vriend zei al dat ik het een beetje los moet laten. Teveel info kan het soms ook lastiger maken:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
46 minuten geleden zei Simplyflat:

Jazeker, heb ook een datum, de 28e krijg ik ergo full 335 of 355. Die gaan we opnieuw passen. Ik ga naar dr Verdonck (BBC) 

M'n vriend zei al dat ik het een beetje los moet laten. Teveel info kan het soms ook lastiger maken:4:

Jaa inderdaad hij heeft wel gelijk. 

Spannend je mag gaan aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.