Ga naar inhoud

Eerste consult dr Fresow, foto’s gezocht!


Gast M.J.

Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

 

ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Maaike, 27 jaar en na zo’n 15 jaar hopen dat het op magische wijze wel goed zou komen met mijn decolleté is het nu dan toch echt eindelijk tijd voor een borstvergroting. Ik heb aankomende vrijdag een consult bij Faceland (ik ga voor dr Fresow, dankzij de goede verhalen op dit forum trouwens!) en voor het vergelijkend warenonderzoek ga ik donderdag langs bij Boerhaave Medisch Centrum (ik ging voor dr Vd Weij maar door een miscommunicatie is het consult nu bij drs Maclennan. Ook goed, als het bij Faceland niet goed voelt kan ik altijd nog een extra consult aanvragen bij dr Vd Weij). 

 

Nu heb ik genoeg gelezen hier om vertrouwen te hebben in het kunnen van de artsen, maar waar ik mee zit is het gebrek aan vergelijkingsmateriaal mbt mijn situatie! Ik kom zelf van een ietwat lege 75A en wil naar een voor het oog C, en dacht zelf aan ronde dual plane geplaatste implantaten. Wie kan zichzelf hierin vinden, en zou wellicht voor en na foto’s met mij willen delen?

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei M.J.:

Hoi ladies,

 

ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Maaike, 27 jaar en na zo’n 15 jaar hopen dat het op magische wijze wel goed zou komen met mijn decolleté is het nu dan toch echt eindelijk tijd voor een borstvergroting. Ik heb aankomende vrijdag een consult bij Faceland (ik ga voor dr Fresow, dankzij de goede verhalen op dit forum trouwens!) en voor het vergelijkend warenonderzoek ga ik donderdag langs bij Boerhaave Medisch Centrum (ik ging voor dr Vd Weij maar door een miscommunicatie is het consult nu bij drs Maclennan. Ook goed, als het bij Faceland niet goed voelt kan ik altijd nog een extra consult aanvragen bij dr Vd Weij). 

 

Nu heb ik genoeg gelezen hier om vertrouwen te hebben in het kunnen van de artsen, maar waar ik mee zit is het gebrek aan vergelijkingsmateriaal mbt mijn situatie! Ik kom zelf van een ietwat lege 75A en wil naar een voor het oog C, en dacht zelf aan ronde dual plane geplaatste implantaten. Wie kan zichzelf hierin vinden, en zou wellicht voor en na foto’s met mij willen delen?

 

Groetjes

 

Hey hey...

Wat goed dat je ervoor gaat!!! 

Ik wil best wat foto's met je delen ;)

Ik voeg je toe aan mijn album.

Ik kom van aa75 en heb 345cc dan wel anatomische protheses dual plane. Ik ben nu 4 weken po...dus weet nog niet waar ik op uit kom. Maar oogt nu zeker  als een c. 

Maarre... ken ik jou niet ergens van ;););) hihihihihi

Groetjes jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei M.J.:

Haah zou zo maar kunnen ja xD ik denk ik stuur je morgen ff een berichtje als ik op het eerste consult ben geweest :p 

Is goed... ik hoor je morgen. hoe laat heb je je afspraak?.. succes morgen... je kan btw als goed is al me foto's zien mocht je dat willen ;)

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed, ik laat je s avonds weten hoe het gegaan is. De afspraak is om 15:45, heb m gelukkig nog wel om kunnen boeken naar dr Vd Weij (de chirurg waar ik dus eigenlijk heen wilde) :) Ik ga zo ff je foto's bekijken, thnx ^^

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou heel heel graag wat foto’s willen zien van dames voor en na.. 

ik ben een vrouw van 39 en eigenlijk heb ik mijn borsten altijd te min gevonden voor mijn torso. Ik heb een kleine b cup. Ik ben bij faceland geweest vandaag en heb een afspraak staan voor feb. Spannend maar zoooo fantastisch! Het idee is 425 cc per borst, maar ik ben bang dat het misschien te groot wordt. Heeft please iemand voorbeelden? Ik ben zo mega onzeker, maar wil het al te lang 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maaike,

 

Ik ben gisteren bij dr. Fresow geweest bij de Bauland kliniek. Het voelde erg goed bij hem. Ik heb nu 75A en krijg de Motiva rond 265cc dual plane.

Vorige week ben ik bij Faceland geweest en ook daar kun je bij dr. Fresow geopeerd worden. 

Ik ben enorm aan het twijfelen of ik het bij Faceland of bij de Bauland kliniek ga doen.

 

Wil je laten weten hoe jouw consulten zijn gelopen en welke keuze je gaat maken en vooral waarom?

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L** spannend! Waarom twijfel je precies? Ik begreep van hier dat Faceland en Bauland een soort samenwerking hebben, of heb ik dat verkeerd begrepen? :mellow: Ik zal morgen even een update plaatsen, dan heb ik beide consulten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik twijfel, omdat de nazorg net iets anders gaat bij Faceland. Je krijgt oplosbare hechtingen en hebt pas na 6 weken een consult met de consulente van Faceland. Bij Bauland krijg je na 2 weken een consult met de arts en na 6 weken. Dat is eigenlijk het verschil. Het scheelt wel enorm veel geld.

 

Vanmiddag ga ik nog naar kliniek Heyendael en dan ga ik mijn keuze maken........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja nazorg is ook niet onbelangrijk inderdaad. Ik zou dan kijken waar je prioriteiten liggen, bij meer nazorg of bij een lagere prijs..

 

Het consult van vandaag is heel goed gegaan, ik ben helemaal verkocht! Het wordt toch wel Boerhaave (dr Vd Weij), zowel ik als mijn man zijn heel enthousiast! Meteen de datum voor de operatie geprikt, vandaag over een maand! Ik ben ontzettend blij dat het zo snel kan! Dan krijg ik 340 cc anatomisch, op de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Ik heb borsten van Dr.fresow .

Grote lift met 400 cc motiva full.

Mocht iemand foto's willen zien, geef maar een gil en dan voeg ik je toe aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Koptelefoon:

Ik heb borsten van Dr.fresow .

Grote lift met 400 cc motiva full.

Mocht iemand foto's willen zien, geef maar een gil en dan voeg ik je toe aan mijn album. 

Nou ik zou heel graag een kijkje nemen, twijfel ontzettend tussen demi en full.. 16 nov staat mijn operatie gepland, ik zou ook 400cc mogen, 12 cm borstbreedte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
5 uur geleden zei Jenny1981:

Nou ik zou heel graag een kijkje nemen, twijfel ontzettend tussen demi en full.. 16 nov staat mijn operatie gepland, ik zou ook 400cc mogen, 12 cm borstbreedte...

Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2018 om 22:02 zei M.J.:

Ah ja nazorg is ook niet onbelangrijk inderdaad. Ik zou dan kijken waar je prioriteiten liggen, bij meer nazorg of bij een lagere prijs..

 

Het consult van vandaag is heel goed gegaan, ik ben helemaal verkocht! Het wordt toch wel Boerhaave (dr Vd Weij), zowel ik als mijn man zijn heel enthousiast! Meteen de datum voor de operatie geprikt, vandaag over een maand! Ik ben ontzettend blij dat het zo snel kan! Dan krijg ik 340 cc anatomisch, op de spier.

Grappig.... Ik laat mij aanstaande donderdag ook door dokter van der Weij opereren, 340cc voor de spier en ook anatomisch. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Jaq:

Als ik er achter ben hoe ik privé foto's kan delen,  ga ik ze jou zeker sturen. 

Haha ik ben er ook nog geen held in, ook nieuw op het forum ;) Maar spannend, ik ben heel benieuwd! Ik lees net trouwens even jouw 'voorstel bericht', zo herkenbaar.. Ook inderdaad eerst de toename tijdens de zwangerschap, om daarna alleen maar minder dan ervoor te worden

 Echt om kromme tenen van te krijgen :angry: Wat zal jij ook blij zijn na je operatie, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Koptelefoon
6 uur geleden zei Simplyflat:

Hoi hoi, deze twijfelkont is op zoek naar full foto's Heb je ergo of progressive? Zou ik in je album mogen kijken? Ik zet mijn album ook voor jou open. Hierin staat mijn huidige pannenkoeksituatie:6:

Hoii

Haha ik heb geen flauw idee...

Ik ga de papieren eens pakken. 

Silksurface plus staat er in de papieren. 

Ik ga je toevoegen aan mijn album! En even bij jou gluren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
6 uur geleden zei Simplyflat:

Hoi hoi, deze twijfelkont is op zoek naar full foto's Heb je ergo of progressive? Zou ik in je album mogen kijken? Ik zet mijn album ook voor jou open. Hierin staat mijn huidige pannenkoeksituatie:6:

Waar twijfel je over trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Koptelefoon:

Waar twijfel je over trouwens?

Bedankt voor het toevoegen, jeetje wat een verschil:o en een prachtig resultaat. Vormt vol en heel natuurlijk. 

Ik twijfel een beetje vanwege een aantal foto's die ik heb gezien van de full progr en full Ergo, en dat ze  enorm kunnen verschillen. Ik had voor Ergo gekozen omdat ik het idee had dat round minder natuurlijk overkomt. Hier op het forum zie ik steeds meer foto's van de round die toch erg natuurlijk ogen. Daarentegen zie ik ook veel foto's van de ergo die toch ook volume geven. Ik weet dat je bouw en voorsituatie van de borst ook van invloed is. Aggghh.. ik leer meteen dat ik best een onzekere controle freak ben omdat ik blijf zoeken een rationele verwachting. :unsure:

Wanneer ik denk dit is het.. zie ik weet wat anders wat ik ook mooi vind haha.. 

Ik blijf toch maar bij de ergo full met de zekerheid dat het in ieder geval veel mooier wordt dan het nu is. :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.