Ga naar inhoud

Locatie kunnen kiezen? Diana gabriels


nickyworld

Aanbevolen berichten

Als je het mij vraagt is lapid ook een mega topper bij gabriels!!

 

niemand noemt hem

 

hij werkt in AMC borstreconstructie en verricht mega werk!

 

mn zusje is 3 maanden terug door hem geopereerd en binnen 6 dagen was zij alweer aan t werk

heb nog nooit zulke mooie gezien

 

maar idd gewoon zelf ervaren en gewoon veeeeel consulten nemen overal hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen voor jullie reactie! 

Mijn BMI is 19 dus prima! 

 

Ik ga as maandag naar faceland voor  een consult. Ik ben al een beetje gaan zoeken naar de chirurgen daar maar kan daar op Google niet heel veel over vinden. Wel op dit forum. Wat een uitkomst hier! 

 

Ik kijk wel naar ervaringen en voor/na foto’s. 

DG maakt echt mooie borsten. Faceland ook. Maar boerhaave vind ik dan weer te discreet. Ik wil een wauw voorgevel maar geen opgeblazen ballonnen. 

3 december ga ik ook naar DG. Ik wil wel wat te vergelijken hebben en voelen wat goed voelt. 

 

In mei heb ik 3 weken verlof aangevraagd. Mijn leidinggevende weet dat ik dan die ingreep wil gaan doen. Ben daar open en eerlijk ove geweest in de hoop die vakantie te krijgen.

Pas in december krijg ik te horen of ik dat verlof krijg toegewezen . Ik verwacht ook dan alle centjes gespaard te hebben 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei nickyworld:

@Jolene

mijn voorsituatie is een een slappe b75 (foto staat in mijn album) 

Wat was jou voorsituatie? 

ik kan het operatie verslag van jou niet terug vinden

Hopelijk gaat het nu goed met je?

 

Ik ben sinds de operatie scherper geworden qua pc's. Tenminste iig bij de mijne en verhalen over hem. 

 

Als ik dit had gelezen voor de operatie dan had ik het niet door hem laten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene

ik snap dat. Ben bang dat het ook mis gaat of simpelweg pech zal hebben. 

Maar ook in de duurdere klinieken gaat het wel eens mis. Of je lichaam gaat tegen werken. 

Dat geeft mij twijfels. Ik hoop er maar het beste van. En wil graag weer vrijen met licht aan (of bij daglicht) en zwemmen met mijn kindjes. 

 

Bedankt voor verhaal. Het lijkt me ook een hele erge teleurstelling als het niet gaat of word zoals je hoopte. 

Ik zal het in mijn achterhoofd houden :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2018 om 20:47 zei Kramp:

Hee meid, 

 

Ik ben ook bij dg mij is operatie staat gepland voor 14 oktober

Wanneer je op consult gaat wordt er gekeken naar je wensen en aan de hand daarvan wordt er een passende arts geadviseerd. En de artsen hebben allemaal een locatie vandaar dat het soms niet overeen komt met je woonplaats. 

Hupkens = Vlaardingen 

Grabietz = Amsterdam 

Peters = Oisterwijk 

Rozenburg = Amsterdam 

Je moet bij hupkens er wel rekening mee houden dat hij vaak met nagor opereert wat weer een stuk duurder is 

Dank je!! Weet jij ook hoeveel duurder die nagor inmplaten zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.