Ga naar inhoud

Locatie kunnen kiezen? Diana gabriels


nickyworld

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

binnenkort heb ik mijn eerste consult bij DG. Eigelijk Ben ik er al uit: ik wil nieuwe tieten :-)

Ik heb bijna alle topics negatief en positief over hun gelezen.

Nu even een praktische vraag: hoe zit het met de operatie locatie? 

Ik las Amstelveen, Vlaardingen...

word er in Barendrecht ook geopereerd? Kan je kiezen voor een locatie? 

Mijn voorkeur gaat uit naar Barendrecht of Vlaardingen, lekker dicht bij huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ook te kiezen voor een kliniek lekker dichtbij (Groningen) maar tijdens consult bleek dat de operatie plaats zou vinden in Vlaardingen. Aangezien ik geen idee had hoelaat ik geopereerd zou worden hebben wij een hotel geboekt voor de nacht ervoor. Kon ik in elk geval uitgerust de operatie in.

 

Mijn grote angst was de misselijkheid. We moesten namelijk nog dik 3 uur terug..Ik kwam idd zeer misselijk uit de narcose maar hier kreeg ik wat voor in mn infuus van de verpleging, en als een wonder niet meer misselijk geweest..Wel enorm echt echt echt enorm moe maar dat was juist top. Stoel naar achteren geklapt en vriendlief kon mij comfortabel naar huis rijden. Heb er niks van meegekregen zelfs..Het was alleen een zeer saaie rit voor hem..hahaha..Voor de controles kan ik wel gewoon terecht in Groningen..

 

Vlaardingen is me goed bevallen maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal want dit was mn allereerste operatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkijk je niet op tarieven zoals vermeld op sites hoor. Je kijkt automatisch naar de goedkoopste prijs maar je wensen kunnen compleet anders zijn als de protheses die die prijs hebben. Ik ging op consult met de gedachte 2700,- kwijt te zijn en ging de kliniek 700,- duurder uit. Maar daarentegen heb ik nu wel wat ik graag wou en de Plastisch Chirurg heeft me echt geweldig voorgelicht over de opties. Je hebt nog een poos te gaan om te sparen.. Ik zou echt niet over 1 nacht ijs gaan hoor.. Het is echt een serieuze operatie waarbij nazorg en vooral de communicatie ook echt wel belangrijk zijn mocht er wat mis gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

of je geheel mag kiezen weet ik niet

ik woon zelf bij Amsterdam maar moest toch helemaal naar oisterwijk

terwijl ze in Amsterdam ook opereren

ligt beetje aan de formaat etc geloof ik

maar er worden er idd veel in Vlaardingen geholpen

 

je kan online een afspraak inplannen in Barendrecht en daar zal dan ook je nazorg zijn geloof ik

 

ik zou wel beetje opzoeken welke arts je wilt

weet niet of je slank bent en niet rookt maar dan is hupkens zeker een goede optie

Die opereerd in Vlaardingen :-)

 

weet je al wanneer je op consult gaat?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik vroeg of je rookte en heel slank was is omdat hupkens alleen je opereert als je aan die eisen voldoet hahaha

 

ik aan beide eisen niet :-)

ook ik kan je aanraden te stoppen met roken

ik rook namelijk en loop nu al 10 weken te sukkelen

2x open wond en spoed operatie

mede door t roken gaat de wond niet goed dicht dus zou het zeker proberen

mij lukt t niet en als ik wist hoeveel complicaties roken kan geven had jk het geeneens gedaan!

 

ik moet door de inhoud van Oisterwijk (800 cc)

veel huid en lege borsten na 2 kids...

 

je kunt mijn verslag eventueel ook lezen maar word je niet zo vrolijk van

stimuleert overigens wel om te stoppen hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Dhc158:

De reden dat ik vroeg of je rookte en heel slank was is omdat hupkens alleen je opereert als je aan die eisen voldoet hahaha

 

ik aan beide eisen niet :-)

ook ik kan je aanraden te stoppen met roken

ik rook namelijk en loop nu al 10 weken te sukkelen

2x open wond en spoed operatie

mede door t roken gaat de wond niet goed dicht dus zou het zeker proberen

mij lukt t niet en als ik wist hoeveel complicaties roken kan geven had jk het geeneens gedaan!

 

ik moet door de inhoud van Oisterwijk (800 cc)

veel huid en lege borsten na 2 kids...

 

je kunt mijn verslag eventueel ook lezen maar word je niet zo vrolijk van

stimuleert overigens wel om te stoppen hahaha 

Ooooh echt?! Jezus wat erg!  

Gaat t nu wat beter met je? 

 

Mij weet dat roken het herstel in de weg zit. Ben zelf ook een zuster. 

Mij was van plan a 4 weken voor de op te stoppen (weliswaar met pleisters) poging nummer 4000 :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei $ANDRA:

Hier dankzij champix gestopt :43:

Straks 8 jaar gestopt.. Champix echt een aanrader. Ook mn ouders zijn na gemiddeld 35 jaar gerookt te hebben hiermee gestopt door deze medicatie...

Ja champix! Wondermiddel. 

Werd er wel heel stoned en misselijk van. Na 6 maanden te zijn gestopt...was ik zo dom om er “eentje” aan te steken :85:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nickyworld

 

stoppen met roken met pleisters is niet goed zuster :p

de nicotine zorgt voor slechte wond genezing en de pleisters zorgen ervoor dat de nicotine volop in je bloed aanwezig is hihi

 

nou goed is een groot woord maar het gaat iets beter!

mn wondje begint langzaam dicht te gaan na 4 weken :(

hooelijk komt het nog goed!

 

@$ANDRA

 

ja champix is geweldig!

heb het hier nog liggen maar durfde daar niet meer aan te beginnen tijdens Mn herstel 

de vorige keer dat ik dat nam ging ik heel slecht...

 

zodra Mn wond dicht is ga ik meteen beginnen

helaas te laat pfff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kliniek hangt af van welke chirurg je opereert en op welke dag :)

ze hebben bepaalde dagen in bepaalde klinieken dus als jij perse 10 oktober wil, noem maar iets, en je chirurg is dan in Amstelveen wordt het Amstelveen 

ben ook via DG en in Amsterdam geholpen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn weten bestaat kliniek Amstelveen niet meer.

Zover ik weet word er via DG nu geopereerd in het World Eye Amsterdam, MFIV Vlaardingen en in Oisterwijk.

 

Dat dokter Hupkens niet opereert als je rookt dat klopt absoluut, ( maar als je ruim van tevoren stopt dan wel hoor) en het is natuurlijk wel zo handig dat je na de operatie ook van de sigaretten af blijft.

Dat hij alleen opereert als je heel slank bent is een beetje onzin, hij opereert niet wanneer er sprake is van overgewicht, maar bij een (nog) gezonde BMI  wel.

 

Mocht je besluiten om je via DG te laten opereren dan zou ik zeker voor deze arts gaan, hij is verreweg het beste wat daar rond loopt.

 

Ik zou sowieso meerdere consulten plannen bij diverse klinieken, je goed laten informeren en dan kiezen voor hetgeen waar jij je het beste bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Manueeltje:

Naar mijn weten bestaat kliniek Amstelveen niet meer.

Zover ik weet word er via DG nu geopereerd in het World Eye Amsterdam, MFIV Vlaardingen en in Oisterwijk.

 

Dat dokter Hupkens niet opereert als je rookt dat klopt absoluut, ( maar als je ruim van tevoren stopt dan wel hoor) en het is natuurlijk wel zo handig dat je na de operatie ook van de sigaretten af blijft.

Dat hij alleen opereert als je heel slank bent is een beetje onzin, hij opereert niet wanneer er sprake is van overgewicht, maar bij een (nog) gezonde BMI  wel.

 

Mocht je besluiten om je via DG te laten opereren dan zou ik zeker voor deze arts gaan, hij is verreweg het beste wat daar rond loopt.

 

Ik zou sowieso meerdere consulten plannen bij diverse klinieken, je goed laten informeren en dan kiezen voor hetgeen waar jij je het beste bij voelt.

 

Daarom word er dus gezegd Dg Amsterdam i.p.v. amstelveen

 

en van dat slanke is wel degelijk waar, hebben zowel hij als Diana me pas nog verteld

 

en wat is een gezonde bmi

heb meiden daar zien weg gaan met een te lage BMI en dat was geen enkel probleem

 

en verreweg de beste ... er lopen meer goede chirurgen

 

@nickyworld

 

je kunt op de pagina van Dg zien welke artsen er oa zijn

zou ze dan even googlen :-) 

 

en wat de 1 fijn vind vind de ander nog niet fijn

 

plan zoveel mogelijk afspraken en kijk met wie jij de beste klik hebt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Dhc158:

 

Daarom word er dus gezegd Dg Amsterdam i.p.v. amstelveen

 

en van dat slanke is wel degelijk waar, hebben zowel hij als Diana me pas nog verteld

 

en wat is een gezonde bmi

heb meiden daar zien weg gaan met een te lage BMI en dat was geen enkel probleem

 

en verreweg de beste ... er lopen meer goede chirurgen

 

@nickyworld

 

je kunt op de pagina van Dg zien welke artsen er oa zijn

zou ze dan even googlen :-) 

 

en wat de 1 fijn vind vind de ander nog niet fijn

 

plan zoveel mogelijk afspraken en kijk met wie jij de beste klik hebt :-)

Er werd gezegd heel slank, en dat is onzin. 

Zover ik weet houd hij aan lengte -1 kg gewicht als maximale grens.

Dus als je bijvoorbeeld 1.70m bent dan is 69 kg de grens van maximaal gewicht. 

 

Er zullen vast meerdere artsen zijn die ook gewoon goed zijn, maar Hupkens m.b.t. ervaring en vakkundigheid toch wel echt de beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Manueeltje:

Er werd gezegd heel slank, en dat is onzin. 

Zover ik weet houd hij aan lengte -1 kg gewicht als maximale grens.

Dus als je bijvoorbeeld 1.70m bent dan is 69 kg de grens van maximaal gewicht. 

 

Er zullen vast meerdere artsen zijn die ook gewoon goed zijn, maar Hupkens m.b.t. ervaring en vakkundigheid toch wel echt de beste.

 Dan zou hij mij dus geweigerd hebben met mn 1.68 en 68 kilo waar ik na 2 kinderen en een hoop gedoe heel hard mn best voor heb gedaan...

Maar maakt niet uit, hij maakt ook fouten (oa bij mn zusje)

 

Sommigen lopen ook weg met dr grabietz, dat vond ik maar een botte man. Ieder zn meug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf eind augustus geopereerd door dh Hukpens. Het is een lieve man en echt super in zijn werk. Als je inderdaad via Diana gaat. Zou ik hem inderdaad kiezen.

 

Ben zelf super blij met mijn borsten en het herstel ervan. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, 

 

Ik ben ook bij dg mij is operatie staat gepland voor 14 oktober

Wanneer je op consult gaat wordt er gekeken naar je wensen en aan de hand daarvan wordt er een passende arts geadviseerd. En de artsen hebben allemaal een locatie vandaar dat het soms niet overeen komt met je woonplaats. 

Hupkens = Vlaardingen 

Grabietz = Amsterdam 

Peters = Oisterwijk 

Rozenburg = Amsterdam 

Je moet bij hupkens er wel rekening mee houden dat hij vaak met nagor opereert wat weer een stuk duurder is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.