Ga naar inhoud

Miss86 : 21 augustus 2018 : Dr. Bakker : Boerhaave


Gast Miss86

Aanbevolen berichten

Ik ben 32 een moeder van 2 kids 

en heb onlangs 21augustus een bv laten doen anatomische 310cc dual plane.

voorheen was ik plat. 

Mijn herstel ging erg goed, waardoor ik toch teveel ter been was en ik merk dat ik toch wat meer rust moet nemen en minder denken (dat kan ik wel ff doen) 

nu na 13dagen mag ik nog niet klagen. Alleen

Ik vind het ondragelijk met me aangemeten bh, andere sportbh s zitten veel lekkerder, alleen hebben ze naar mijn idee dan te weinig steun.

maar zodra ik mijn bh dan weer aan doe krijg ik weer meer last van gespannen borsten! 

Ook in de ochtend heb ik zulke dikke strakke borsten (lijkend op stuwing).

 

wie heeft dit ook meegemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miss86:

Ik ben 32 een moeder van 2 kids 

en heb onlangs 21augustus een bv laten doen anatomische 310cc dual plane.

voorheen was ik plat. 

Mijn herstel ging erg goed, waardoor ik toch teveel ter been was en ik merk dat ik toch wat meer rust moet nemen en minder denken (dat kan ik wel ff doen) 

nu na 13dagen mag ik nog niet klagen. Alleen

Ik vind het ondragelijk met me aangemeten bh, andere sportbh s zitten veel lekkerder, alleen hebben ze naar mijn idee dan te weinig steun.

maar zodra ik mijn bh dan weer aan doe krijg ik weer meer last van gespannen borsten! 

Ook in de ochtend heb ik zulke dikke strakke borsten (lijkend op stuwing).

 

wie heeft dit ook meegemaakt? 

Hey @Miss86, proficiat met je nieuwe boobies! Ik heb 22 aug mijn bv laten doen. Had eerst een lege 75b, ik heb gekozen voor motiva plus 315cc dual plane. Mijn borsten zitten nog in een drukverband, vandaag mogen de draadjes eruit en krijg ik een sport BH! Deze zou van het merk Anita zijn. Weet niet welke sport BH je hebt, maar die van Hunkemöller met rits zou heel stevig zijn. 

Smorgens heb ik ook last van stuwing, vind het ook raar eig. Ik merk ook dat ik soms teveel doe, dan voel ik wat steekjes en weet ik, Ojee weer teveel aan het doen! 

Snachts heb ik ook wel is last van spierpijn bovenaan Mn borst. Snap er niks van. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mom1980 dankjewel, jij ook gefeliciteerd :-)

Ik heb BH2061 van QliniQ met voorsluiting, en deze zit ook erg strak. Ik heb gelezen dat meer vrouwen het nog hebben s’ochtends, en denk dan indd dat wij toch teveel doen. Dus ga echt proberen nog minder te doen!! mijn pleisters en knoopjes zijn al verwijderd (dit was overigens wel al een verademing) heb wel nog voor een week 1 enkele pleister gehad die mag ik er vandaag afhalen. Als ze zo hard zijn dan heb ik wel wat last van litteken maar verder dan die 2 dingen mag ik opzich niet klagen.

gisteren voor eerst gefietst (kids naar school) en ging goed

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Miss86:

@Mom1980 dankjewel, jij ook gefeliciteerd :-)

Ik heb BH2061 van QliniQ met voorsluiting, en deze zit ook erg strak. Ik heb gelezen dat meer vrouwen het nog hebben s’ochtends, en denk dan indd dat wij toch teveel doen. Dus ga echt proberen nog minder te doen!! mijn pleisters en knoopjes zijn al verwijderd (dit was overigens wel al een verademing) heb wel nog voor een week 1 enkele pleister gehad die mag ik er vandaag afhalen. Als ze zo hard zijn dan heb ik wel wat last van litteken maar verder dan die 2 dingen mag ik opzich niet klagen.

gisteren voor eerst gefietst (kids naar school) en ging goed

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey, jij kan al fietsen!? Als ik 10min wandel begint het al gaan te trekken aan 1 borst! Straks toch is vragen of dit normaal is, moet toch draadjes eruit laten doen. Voor de rest lukt het wel, geen pijn ofzo.

Is je BH mss te klein?

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan eigenlijk vanaf een paar dagen al teveel :rolleyes:dat is het probleem ook denk, dat het gewoon allemaal wat overbelast is, mijn hechtingen en pleisters zijn na een week al verwijderd en die steken komen het meest van de hechting, daarom dat ik zei wat een opluchting.! Hoop dat het bij jou dus straks ook zo voelt. Succes straks ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mom1980:

Hey, alles in orde! Was even schrikken toen ik ze zag! Alles staat nog wel heel gespannen. Vind ze super mooi! :wub:

Alles is ook zo gevoelig. Is het bij jou ook zo?

grtjs xx

 

Hoi, wat lijkt me dat afzien pas na 2 weken je boobs zien, ik kon ze gelijk zien :33: 

ja bij mij ook nog gespannen en gevoelig, op meerdere plekken ook bij bh-band voelt me huid beurs, borstbeen doet zeer soms, neus snuiten en kuchen durf ik bijna niet!!

en ja vooral de ochtend die strakke boobs :24: moet ik soms ff tandjes bijten, maar dat zakt na een uurtje.

hier mijn resultaat :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, heel mooie borsten heb je! 

Ga straks een paar fotokes nemen.

Mijn BH deed gisteren al pijn op het litteken, heb hem dan maar wat losser gedaan. 

Als ik moet niezen hou ik ze ook vast hoor:4:

Mag jij al douchen? Ik moet nog wachten tot vrijdag.

Ze zitten nog wel hoog, kan niet wachten tot ze gaan indalen.

grtjs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss86

 

hoi hoi, 

 

Ik zie dat je onlangs bent geholpen, daarom heb ik gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten.

 

Waar en door wie ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Ik wens je nog een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Miss86

 

hoi hoi, 

 

Ik zie dat je onlangs bent geholpen, daarom heb ik gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten.

 

Waar en door wie ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Ik wens je nog een goed herstel.

Hoi hoi, 

 

oké Toppie, 

ik ben geholpen bij Boerhaave door Dr Bakker 

 

dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mom1980:

Hey, heel mooie borsten heb je! 

Ga straks een paar fotokes nemen.

Mijn BH deed gisteren al pijn op het litteken, heb hem dan maar wat losser gedaan. 

Als ik moet niezen hou ik ze ook vast hoor:4:

Mag jij al douchen? Ik moet nog wachten tot vrijdag.

Ze zitten nog wel hoog, kan niet wachten tot ze gaan indalen.

grtjs 

 

Dankje ^_^

Ik heb dus vanaf het begin een aangemeten bh, heel strak (wat wel hoort) maar Pff eerste week trok dat ook enorm aan me hechting en pleisters, deze werden na een week verwijderd en knoopjes van de hechtingen geknipt.! Daarna nog voor een week pleister erop (deze gisteren verwijderd) ik mocht dag na de operatie al douche, maar niet al te lang. 

Nu hopen dat de andere 4 weken zo om zijn, dan hoef ik de bh niet meer verplicht te dragen:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.