Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, Yvie zei:

Thnx! Oh spannend weer aan het werk! Zie je er tegenop? 

Ik heb maar een week vrij omdat ik niet genoeg dagen meer heb... dus even kijken of dat lukt. Gelukkig werk ik in de buurt en het is gewoon kantoorbaan.

Kantoorbaan lukt best na 1 week volgens mij. Ik kijk er niet zo naar uit, onmiddellijk een hele week werken zal zwaar zijn denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, kertbal zei:

@Atiz Ik heb je toegevoegd aan mijn album, ook 255cc en nu 1 dagje PO. Zou ik ook met jou mee mogen kijken? :) 

Heb je toegevoegd! 

Ziet er helemaal anders uit hé.. Ben benieuwd naar jou evolutie. Ik ben nog helemaal niet tevreden nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2018 om 16:05, Atiz zei:

Mijne zijn 10.25cm en 4.2 projectie. Naam van mijn album is de prothese.

Ik voeg je toe, maar het ziet er echt nog niet uit hoor...

 

Thnx voor het toevoegen!

Ziet er toch al heel goed uit hoor :D Ze zullen denk ik nog flink veranderen van vorm maar je hebt toch een aardig volume erbij gekregen zeg! Wat was jouw voorsituatie en waar ga je op uitkomen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nevermind zei:

 

Thnx voor het toevoegen!

Ziet er toch al heel goed uit hoor :D Ze zullen denk ik nog flink veranderen van vorm maar je hebt toch een aardig volume erbij gekregen zeg! Wat was jouw voorsituatie en waar ga je op uitkomen denk je?

Voorsituatie zie je in m'n andere album. Ik hoooop een C :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen po.

Het herstel is me goed meegevallen en ik denk dat het ergste nu echt wel achter de rug is. 

Vannacht wakker geworden met hevige rugpijn... dat slapen op de rug zal nooit echt mn ding worden, maar ik hou het nog wel even vol met wat extra kussens onder mn rug en hoofd. 

Vandaag volledig zelf gekookt (spullen uit hogere kasten laten klaarzetten door mn vriend, alle andere dingen zijn zelfstandig gelukt). Klinkt iets doodnormaal, maar vorige week had ik even het gevoel dat me dit nooit meer ging lukken :D 

Vandaag een kleine kilometer moeten stappen (van auto naar winkel en nadien terug) en toen had ik wel wat last aan mn borsten. Alsof ik ze moest vasthouden... bij elke stap ‘hopten’ ze omhoog en dat voelde niet echt prettig.

Ze zijn nog steeds erg hard, maar toch heb ik de indruk dat er stilaan wat beweging in komt, joepie!

Ik vrees wel dat ik me zal moeten neerleggen bij de grote afstand tussen mijn 2 borsten... na 10 dagen is daar, volgens mij, nog niets aan veranderd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Atiz :) Zie dat jij ongeveer dezelfde tijd geopereerd bent als ik en ongeveer dezelfde maat hebt gekregen! Het lijkt me leuk om ook jouw voortgang een beetje te kunnen volgen, zou je me willen toevoegen aan je album (a) 

 

Volgens mij gaan je borsten trouwens nog super veel veranderen hoor, ook na 10 dagen ;) de uiteindelijke vorm is pas na 3-6 maanden (of langer??) bereikt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Marg23 zei:

Hee Atiz :) Zie dat jij ongeveer dezelfde tijd geopereerd bent als ik en ongeveer dezelfde maat hebt gekregen! Het lijkt me leuk om ook jouw voortgang een beetje te kunnen volgen, zou je me willen toevoegen aan je album (a) 

 

Volgens mij gaan je borsten trouwens nog super veel veranderen hoor, ook na 10 dagen ;) de uiteindelijke vorm is pas na 3-6 maanden (of langer??) bereikt! 

Ik voeg je dadelijk toe. Voor en na zijn 2 albums, je krijgt bij allebei toegang. 

Heb jij ook een album waarin ik mag meespieken? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marg23 zei:

Zeker :) zal je toevoegen

Wauw wat mooi je laatste foto! Hoop dat ik ook snel zo'n resultaat heb... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz thanks! Ja sta er zelf ook van te kijken dat ze al zo mooi zijn na 4 dagen ^_^

Ik vind die van jou trouwens ook mooi hoor! Valt best mee hoe ver ze uit elkaar staan. En als ik het goed zie lijkt er ook nog wel wat vocht onder de huid op je borstbeen te staan, klopt dat? Ik denk dat ze echt super mooi gaan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Marg23 zei:

@Atiz thanks! Ja sta er zelf ook van te kijken dat ze al zo mooi zijn na 4 dagen ^_^

Ik vind die van jou trouwens ook mooi hoor! Valt best mee hoe ver ze uit elkaar staan. En als ik het goed zie lijkt er ook nog wel wat vocht onder de huid op je borstbeen te staan, klopt dat? Ik denk dat ze echt super mooi gaan worden. 

Ja inderdaad, staat nog enkele mm omhoog.. Eens dat echt volledig weg is zullen er er ook weer anders gaan uitzien denk ik (hoop ik). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, IneT zei:

Ik morgen ook opnieuw werken! 

Dinsdag eindelijk verlost van dat rotverband. Ben benieuwd hoe het er zal uit zien.. Ik maak dan ook snel een album aan.

Mag ik al bij jullie meekijken? @Atiz en @Marg23. Ben ook 11 dagen po en kreeg 255 cc dual plane, Motiva progessive plus. Voorsituatie: ongevulde a-cup. 

Ja hoor, ik voeg je toe. (niet schrikken he, ziet er niet echt uit :D) 

Laat maar weten als je een album hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Marg23 zei:

@IneT heb je toegevoegd! Ben benieuwd hoe je je borsten vindt als het verband er af gaat :D spannend!

 

@Atiz ze zien er WEL mooi uit!! :85:

Hihi Dankje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even gaan spieken bij beide. @Atiz ze zien er toch goed uit! Ze staan inderdaad nog wat uit elkaar maar ik vind dat hierin toch al een verschil is tov het begin? Wanneer ze zakken denk ik dat dit nog minder wordt. Ze worden volgens mij prachtig! Dat zijn ze trouwens nu al.

@Marg23 wauw, wat een knap resultaat nu al!

 

Ben benieuwd wat voor monsters ik dinsdag tevoorschijn zal toveren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Atiz,

 

Wat fijn om te lezen dat het al zo goed met je gaat na de operatie! 

Kun je je al weer wat vrijer bewegen e.d.?

Hoop het voor je.

 

Groetjes,

MTVO

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mtvo zei:

Hoi Atiz,

 

Wat fijn om te lezen dat het al zo goed met je gaat na de operatie! 

Kun je je al weer wat vrijer bewegen e.d.?

Hoop het voor je.

 

Groetjes,

MTVO

Ja ik voel me best goed! Enkel nog last bij autorijden (voornamijk bij schakelen en rotonde rijden) en 'lang' wandelen is ook nog niet echt prettig. Koken, wasmachine vullen, was opvouwen, mezelf aankleden... Gaan al aardig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Atiz zei:

Ja ik voel me best goed! Enkel nog last bij autorijden (voornamijk bij schakelen en rotonde rijden) en 'lang' wandelen is ook nog niet echt prettig. Koken, wasmachine vullen, was opvouwen, mezelf aankleden... Gaan al aardig. :)

 

Fijn dat dat allemaal zo voorspoedig gaat!

Hoe lang had jij "hulp" nodig bij uit bed komen? 

Mijn vriend heeft (wanneer het hier zover is) 1 week vrij en werkt 1 week thuis, dus dat is wel erg prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mtvo zei:

 

Fijn dat dat allemaal zo voorspoedig gaat!

Hoe lang had jij "hulp" nodig bij uit bed komen? 

Mijn vriend heeft (wanneer het hier zover is) 1 week vrij en werkt 1 week thuis, dus dat is wel erg prettig.

3e dag is het zelf gelukt geloof ik.. oh dan heb je veel en lang hulp :) komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve dames!

Vandaag 11 dagen po en onmiddellijk ook de laatste dag van mijn “borstvergrotingsverlof”. Morgen kan het echte werk weer beginnen.

Vandaag opnieuw met de wagen gereden en dit ging veel vlotter dan 2 dagen geleden. Ook douchen, haar kammen, aankleden, po-bh aandoen... alles op mn eentje gedaan. Voel me op slag een stuk beter hierdoor :)

Het vocht dat nog thv mn borstbeen zat, is vandaag volledig weggetrokken. Wel staat mn buik plots terug opgezet, lijkt alsof het vocht van mn borsten gezakt is?? Krijgen we over 4 weken wel weer strak door te sporten, denk ik dan.

Het linker litteken geneest iets minder mooi dan rechts en is nog iets gevoeliger, maar daar maak ik me geen zorgen om. 

Morgen moet ik nog niet gaan werken maar heb ik observatie-stage (ik volg naar mn fulltime job een opleiding ‘leraar lager onderwijs’). Zal dus fysiek wel meevallen geloof ik. Dinsdag terug werken... in dat opzicht mocht de ‘vakantie’ best nog wat langer duren :)

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.