Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze hebben het dicht geplakt met steristrips. Nu goed in de gaten houden... Binnen enkele dagen op controle. 

Pff na 3 weken verwacht je dit toch niet meer hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Atiz zei:

Het is een ronde open wonde van een 7tal mm. Als je ertegen kan stuur ik je wel even een foto ervan als je wil. 

Ja kan ik wel tegen hoor! Wat bizar zeg. Ik had toch ook niet verwacht dat dat na zo een tijd nog kan. Ik hoop echt dat het nu goed gaat helen! Wel fijn dat je over een paar dagen weer controle hebt. Mag nu zeker niet nat worden? Sterkte Meis..  denk aan je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Odys zei:

Ja kan ik wel tegen hoor! Wat bizar zeg. Ik had toch ook niet verwacht dat dat na zo een tijd nog kan. Ik hoop echt dat het nu goed gaat helen! Wel fijn dat je over een paar dagen weer controle hebt. Mag nu zeker niet nat worden? Sterkte Meis..  denk aan je!

Nee had het echt niet verwacht. 

Ik mag douchen, maar dat ga ik toch enkele dagen niet doen denk ik. 

Zou nu na 3 à 4 dagen echt wel moeten dicht zijn. Ik ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook geen antibiotica gekregen?

Goed in de gaten houden meid.

Naar idee bah..

Ik moet het ook droog houden nu het dicht is. Maar toen het nog open was mocht ik om de dag douchen en zelfs de douchekop erop zetten om te spoelen.

Maar ik zou mij aan het advies van je pc houden.

Sterkte ermee. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Jesssi zei:

Heb je ook geen antibiotica gekregen?

Goed in de gaten houden meid.

Naar idee bah..

Ik moet het ook droog houden nu het dicht is. Maar toen het nog open was mocht ik om de dag douchen en zelfs de douchekop erop zetten om te spoelen.

Maar ik zou mij aan het advies van je pc houden.

Sterkte ermee. Xx

Is het bij jou vanzelf dicht gegaan? Hoe groot was het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Atiz je kan altijd @best_boobie vragen om mee te kijken. zij heeft mij ook heel goed geadviseerd toen ik mijn complicatie had tussen de 5de en 6de week.

Veel sterkte en succes met je verdere herstel. Ik weet het is zenuwslopend.

:71::147:

Ze heeft me al goed geholpen  :) Nu is het hopen dat het snel sluit... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Atiz zei:

Ze hebben het dicht geplakt met steristrips. Nu goed in de gaten houden... Binnen enkele dagen op controle. 

Pff na 3 weken verwacht je dit toch niet meer hoor. 

Jeetje Meis nee idd! Hopelijk is t snel dicht nu en ligt gauw achter je.

dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎11‎-‎2018 om 19:19, Atiz zei:

Hey lieve dames,

Vandaag 19 dagen po. Tijd voor een update. 

Sinds vrijdag een kleine wonde in het litteken. Na 2 dagen te verzorgen ben ik er vandaag mee op controle gegaan in de kliniek. Het bleek een draad te zijn die niet vanzelf opgelost was. De pc heeft hem eruit gehaald en nu zou de wonde vanzelf moeten sluiten. 

Het lastige gevoel dat ik had na mijn werk vorige week, is na 3 dagen thuis volledig weg. Rusten doet me duidelijk deugd. Sinds zaterdag kan ik eigenlijk best zeggen dat ik niets van pijn meer voel. (Op die rot rugpijn smorgens na dan!)

 

Mijn borsten zien er voor mij nog steeds hetzelfde uit. Ik neem nu even geen foto’s meer. Probeer er wat meer tijd tussen te laten om dan hopelijk wel verschil te zien. 

Vandaag bij een vriendin op bezoek geweest die 7 jaar geleden ook een bv heeft laten doen. Ze stelde me wel gerust, volgens haar zagen haar borsten er in het begin ook zo uit. 

 

@Mtvo Dankje voor de tip! Heb de oefeningen al 2 dagen na elkaar gedaan. Hopelijk snel resultaat!

 

@Blabla1980 en @rtx Bedankt voor jullie berichtje. Ben echt blij met alle steun hier! :54:

 

Fijn om te lezen dat de rust je goed had gedaan en dat die pijn iig weg is.

Is de wond nu al beter aan het herstellen?

Hoop dat de oefeningen een beetje helpen, rugpijn is erg vervelend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Vampire zei:

Wat heftig allemaal. Ik word 19 december geopereerd maar nu ik dit topic helemaal doorgelezen heb durf ik ineens niet zo goed meer

 

Nou, ga er maar gewoon voor hoor. Maar probeer er niet te licht over te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het herstel is, voor mij dan toch, best wel heftig. Vooral mentaal.

Ik had onmiddellijk 2 mooie borsten verwacht die op de juiste plaats zouden staan en dat is helaas nog lang niet het geval. Ze zien er nog steeds niet uit. Maar ik heb hier al ontzettend veel foto’s gezien op het forum van mensen die na minder dan een week al prachtige borsten hadden...

En dat wondje ja... pech zeker? Komt ook wel weer goed veronderstel ik, al hoeft het niet te lang aan te slepen want je denkt er de hele tijd aan. 

Of ik het momenteel over zou doen... om eerlijk te zijn niet. Ik hoop wel dat dat gevoel nog zal veranderen uiteraard, ben nog geen 4 weken po ondertussen.

(PS de pijn valt dan weer reuze mee hoor... 3/4 dagen doorbijten en het ergste is al voorbij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mtvo zei:

 

Fijn om te lezen dat de rust je goed had gedaan en dat die pijn iig weg is.

Is de wond nu al beter aan het herstellen?

Hoop dat de oefeningen een beetje helpen, rugpijn is erg vervelend!

 

Het wondje is dichtgemaakt met steristrips, dus momenteel geen zicht op hoe het eruit ziet. Ik ga ze zo lang mogelijk laten zitten, eventueel zelfs tot aan mijn volgende controle (27 nov) als ze er zelf niet afvallen. Als het dan niet dicht is ga ik vragen of ze er gewoon een draadje opzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Atiz zei:

 

Nou, ga er maar gewoon voor hoor. Maar probeer er niet te licht over te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het herstel is, voor mij dan toch, best wel heftig. Vooral mentaal.

Ik had onmiddellijk 2 mooie borsten verwacht die op de juiste plaats zouden staan en dat is helaas nog lang niet het geval. Ze zien er nog steeds niet uit. Maar ik heb hier al ontzettend veel foto’s gezien op het forum van mensen die na minder dan een week al prachtige borsten hadden...

En dat wondje ja... pech zeker? Komt ook wel weer goed veronderstel ik, al hoeft het niet te lang aan te slepen want je denkt er de hele tijd aan. 

Of ik het momenteel over zou doen... om eerlijk te zijn niet. Ik hoop wel dat dat gevoel nog zal veranderen uiteraard, ben nog geen 4 weken po ondertussen.

(PS de pijn valt dan weer reuze mee hoor... 3/4 dagen doorbijten en het ergste is al voorbij)

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik ben wel een beetje benieuwd hoe het er bij jou uitziet nu ten opzichte van anderen die ik heb gezien. Ik ga er zeker voor want ik heb zelf echt helemaal niks. Dus ik sta er een beetje in van liever iets niet helemaal mooi dan helemaal niks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Vampire zei:

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik ben wel een beetje benieuwd hoe het er bij jou uitziet nu ten opzichte van anderen die ik heb gezien. Ik ga er zeker voor want ik heb zelf echt helemaal niks. Dus ik sta er een beetje in van liever iets niet helemaal mooi dan helemaal niks haha

Snap ik. Ik voeg je zodadelijk toe aan mijn beide albums. Laatste foto is wel van 2 weken po en ben intussen bijna 4 weken, maar ik zie zelf geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Atiz zei:

 

Het wondje is dichtgemaakt met steristrips, dus momenteel geen zicht op hoe het eruit ziet. Ik ga ze zo lang mogelijk laten zitten, eventueel zelfs tot aan mijn volgende controle (27 nov) als ze er zelf niet afvallen. Als het dan niet dicht is ga ik vragen of ze er gewoon een draadje opzetten. 

 

Dat snap ik wel, geef je groot gelijk, maar wel erg vervelend voor je. Hoe zien je borsten er nu uit? Je was hier vorige week nog niet zo "blij" mee.

 

Dikke knuffel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Dat snap ik wel, geef je groot gelijk, maar wel erg vervelend voor je. Hoe zien je borsten er nu uit? Je was hier vorige week nog niet zo "blij" mee.

 

Dikke knuffel.

 

Nog steeds hetzelfde naar mijn mening. Ene zit duidelijk hoger, ze staan allebei erg naar buiten gericht (en ver uit elkaar) en mijn tepels staan op verschillende hoogte (hier was ik wel van op de hoogte gebracht voor de operatie). Ze zijn ook wel nog steeds heel hard en bewegen nog niet mee, denk wel dat ze er dan beter zouden uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey @Atiz , heb even alles teruggelezen. Ben zelf 8 januari aan de beurt. Fijn om te horen dat je bijna geen last hebt gehad van pijn, behalve je rugpijn. Is wel jammer zeg dat je nog niet echt hebt kunnen genieten van je boobies. Zou ik mogen meekijken in je albums?? 

Probeer je niet te druk te maken en het wat tijd te geven. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.. 

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Nog even een berichtje.

Vandaag 25 dagen po. Sinds dit weekend merk ik dat mijn linker borst plots een stuk zachter en beweeglijker is. Ik kan ze wat induwen en naar links en rechts bewegen. Ze lijkt ook gezakt en een klein beetje meer daar binnen te zijn gekomen. 

Rechts geen verandering, een stuk harder dan links en staat ook wat meer naar buiten. Ik hoop dat ze ook wat naar binnen komt als ze gaat zakken, zoals bij links!

 

Het litteken rechts is mooi dicht. Links, waar vorig weekend het gaatje is ontstaan, is dichtgeplakt met steristrips. Ik laat ze voorlopig zitten en probeer dat litteken droog te houden. Douchen in fases dus, eerst mijn haar, dan onderlichaam en de rest met een washandje :D Gaat vlotter dan verwacht.

Linker tepel en onderkant borst nog volledig gevoelloos. Rechts al sinds enkele dagen po terug gevoel (zelfs heel gevoelig met momenten).

 

Dinsdag 27 november heb ik opnieuw een controle in de kliniek.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.