Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden, Atiz zei:

3e dag is het zelf gelukt geloof ik.. oh dan heb je veel en lang hulp :) komt vast goed!

 

Dat ging dus erg snel, beters! Hoop dat dat bij mij ook het geval zal mogen zijn! :) 

Vind het ook erg prettig dat hij mij zolang zal kunnen helpen (komt ook omdat hij mij niet vertrouwd dat ik rustig aan zal doen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Atiz zei:

Hey lieve dames!

Vandaag 11 dagen po en onmiddellijk ook de laatste dag van mijn “borstvergrotingsverlof”. Morgen kan het echte werk weer beginnen.

Vandaag opnieuw met de wagen gereden en dit ging veel vlotter dan 2 dagen geleden. Ook douchen, haar kammen, aankleden, po-bh aandoen... alles op mn eentje gedaan. Voel me op slag een stuk beter hierdoor :)

Het vocht dat nog thv mn borstbeen zat, is vandaag volledig weggetrokken. Wel staat mn buik plots terug opgezet, lijkt alsof het vocht van mn borsten gezakt is?? Krijgen we over 4 weken wel weer strak door te sporten, denk ik dan.

Het linker litteken geneest iets minder mooi dan rechts en is nog iets gevoeliger, maar daar maak ik me geen zorgen om. 

Morgen moet ik nog niet gaan werken maar heb ik observatie-stage (ik volg naar mn fulltime job een opleiding ‘leraar lager onderwijs’). Zal dus fysiek wel meevallen geloof ik. Dinsdag terug werken... in dat opzicht mocht de ‘vakantie’ best nog wat langer duren :)

xxx

 

 

 

 

Suc6 morgen, komt vast goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Cornelius zei:

Hey Atiz, ben jij ook door dr. Verdonck geopereerd? Jij hebt ook de Ergonomix? Bij mij zou hij de 295cc kunnen plaatsen en dan zou ik van een A naar een C cup gaan. Mag ik misschien eens een kijkje nemen in je album?? Alvast veel succes op je eerste werkdag met boobies!!! 

 

Nee (zie naam topic) ik ben geopereerd door dr Wilikens. 

Ik voeg je dadelijk toe aan mn album, de naam ervan zijn ook meteen mijn protheses.

Ik hoop toch ook een C uit te komen, maar dat valt nog af te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Atiz zei:

Hey lieve dames!

Vandaag 11 dagen po en onmiddellijk ook de laatste dag van mijn “borstvergrotingsverlof”. Morgen kan het echte werk weer beginnen.

Vandaag opnieuw met de wagen gereden en dit ging veel vlotter dan 2 dagen geleden. Ook douchen, haar kammen, aankleden, po-bh aandoen... alles op mn eentje gedaan. Voel me op slag een stuk beter hierdoor :)

Het vocht dat nog thv mn borstbeen zat, is vandaag volledig weggetrokken. Wel staat mn buik plots terug opgezet, lijkt alsof het vocht van mn borsten gezakt is?? Krijgen we over 4 weken wel weer strak door te sporten, denk ik dan.

Het linker litteken geneest iets minder mooi dan rechts en is nog iets gevoeliger, maar daar maak ik me geen zorgen om. 

Morgen moet ik nog niet gaan werken maar heb ik observatie-stage (ik volg naar mn fulltime job een opleiding ‘leraar lager onderwijs’). Zal dus fysiek wel meevallen geloof ik. Dinsdag terug werken... in dat opzicht mocht de ‘vakantie’ best nog wat langer duren :)

xxx

 

 

 

Dag meissie,

heel veel succes! Hopelijk kan je inderdaad rustig aan doen en valt het allemaal mee. You can do this!!

hoor graag morgen hoe het is gegaan! 

 

Xx

 

ps. Na vrijdag een rustige collegedag had mn lijf zaterdag echt nodig om bij te komen. Enorm veel vocht. Vandaag eerste werkdag en voelt nu al beter dan afgelopen vrijdag. Die paar dagen extra maakt echt verschil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Luna1803 zei:

@Atiz hoi meid! Hoe was je werkdag?

hier ok maar nu wel pijn hoor.. hebt gevoel dat het ook echt strak staat, misschien wat vocht. En mijn buik staat ook gezwollen.. nu lekker op de bank. Joepiee. 

 

Xx

Op zich viel het mee. Maar toch wat last als ik dingen moest optillen (zelfs al waren die niet zwaar) of als ik lang moest rechtstaan... 

Nu aan het studeren (ttz taak maken)... morgen werken van 8u tot 17u30 en les van 18u15 tot 21u30 :blink:. Dat wordt even doorbijten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken po.

 

Ik blijf het resultaat echt heel erg vinden... 2 ongelijke borsten en ze staan dan nog eens ver uit elkaar ook. 

Voor het eerst begin ik spijt te krijgen mijn beslissing. 

 

Alle beperkingen die ik heb ondervonden de voorbije 2 weken en de beperkingen die nog weken zullen duren, het geld dat ik er aan uit heb gegeven en dan zo’n resultaat... 

Mn vriend vindt ze niet mooi en kijkt zelfs duidelijk weg wanneer de bh even uit is, hij heeft ze nog nooit van dichtbij bekeken.

 

Het herstel gaat verder goed. Ik heb weinig pijn maar voel ze wel. (Zeker nu ik thuiskom na een werkdag van 12u). De voorbije nachten wel telkens wakker geworden rond 5u met enorme rugpijn. Dan moét ik uit bed, wat rondwandelen en dan gaat het weer over. (Maar geloof me, daar heb je echt geen zin in op dat uur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Atiz zei:

Vandaag 2 weken po.

 

Ik blijf het resultaat echt heel erg vinden... 2 ongelijke borsten en ze staan dan nog eens ver uit elkaar ook. 

Voor het eerst begin ik spijt te krijgen mijn beslissing. 

 

Alle beperkingen die ik heb ondervonden de voorbije 2 weken en de beperkingen die nog weken zullen duren, het geld dat ik er aan uit heb gegeven en dan zo’n resultaat... 

Mn vriend vindt ze niet mooi en kijkt zelfs duidelijk weg wanneer de bh even uit is, hij heeft ze nog nooit van dichtbij bekeken.

 

Het herstel gaat verder goed. Ik heb weinig pijn maar voel ze wel. (Zeker nu ik thuiskom na een werkdag van 12u). De voorbije nachten wel telkens wakker geworden rond 5u met enorme rugpijn. Dan moét ik uit bed, wat rondwandelen en dan gaat het weer over. (Maar geloof me, daar heb je echt geen zin in op dat uur)

Lieve schat, wat rot dat he je zo voelt.. maar ook dat hoort erbij.

Het proces tussen je oren moet je niet uitvlakken!

Ik had het ook, maar dat komt goed echt!

 

Over het resultaat kun je na twee weken echt nog niks zeggen, dat heeft echt meer tijd nodig.

Je bent net geopereerd.

Maak maar veel foto’s van dezelfde afstand en dezelfde hoek en dan ga je de verbetering echt zien.

 

De eerste twee weken zijn het zwaarst, die zijn voorbij.

Nu gaat het elke dag een beetje makkelijker mooier worden!

 

En je vriend moet ook even wennen, hij is gewoon bang dat ze zo blijven..

Maar dat gebeurd echt niet!

 

geduld is het sleutelwoord..

Kop op meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz He wat shit om te lezen dat je je zo k** voelt :( wat jessi ook al zegt: t is niet alleen een flink lichamelijk proces maar ook zeker een psychisch proces waar je doorheen moet! En als t dan allemaal net ff wat anders is dan je verwacht en gehoopt had is dat natuurlijk mega zuur! 

 

Nogmaals vind ik je borsten echt niet lelijk! Maargoed, daar heb jij natuurlijk ook niks aan. Wel naar dat je vriend ook niet de moeite lijkt te doen om jou een beetje op te beuren .. kun je net zo goed gebruiken nu. 

 

De verpleegkundige/consulente had tijdens je controle toch ook gezegd dat er nog wel veel vocht zat en dat je borsten nog dichter naar elkaar zouden komen? Nou, zij ziet minstens 50 paar borsten in een week dus ze heeft er vast verstand van! 

 

Hou hoop en vertrouwen in je eigen lichaam, dat komt je herstel ten goede!  

 

(En geef je vriend een schop onder zn kont, hij moet jou als de mooiste vrouw op aarde behandelen, ook al zaten je borsten op je rug!!!) (zeg maar dat ik dat gezegd heb ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎11‎-‎2018 om 22:03, Atiz zei:

Vandaag 2 weken po.

 

Ik blijf het resultaat echt heel erg vinden... 2 ongelijke borsten en ze staan dan nog eens ver uit elkaar ook. 

Voor het eerst begin ik spijt te krijgen mijn beslissing. 

 

Alle beperkingen die ik heb ondervonden de voorbije 2 weken en de beperkingen die nog weken zullen duren, het geld dat ik er aan uit heb gegeven en dan zo’n resultaat... 

Mn vriend vindt ze niet mooi en kijkt zelfs duidelijk weg wanneer de bh even uit is, hij heeft ze nog nooit van dichtbij bekeken.

 

Het herstel gaat verder goed. Ik heb weinig pijn maar voel ze wel. (Zeker nu ik thuiskom na een werkdag van 12u). De voorbije nachten wel telkens wakker geworden rond 5u met enorme rugpijn. Dan moét ik uit bed, wat rondwandelen en dan gaat het weer over. (Maar geloof me, daar heb je echt geen zin in op dat uur)

 

Wat ontzettend rot dat jij je zo voelt, hoop dan ook dat het de komende weken beter zal gaan voor je en dat jij dat wel blij bent met je borsten.

 

Wat je werktijden betreft, een dag van 12 uur is ook niet niets, helemaal niet zo kort na je operatie.

Hoop dat je rugpijn gauw zal afnemen, denk om jezelf.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi @Marg23 en @Luna1803

Alledrie super bedankt voor jullie lieve berichtje... Het heeft me echt deugd gedaan.

Aan de ene kant denk ik: blijf toch even weg van dat forum, al die mooie borsten ontmoedigen me alleen maar... 

Maar aan de andere kant: alle steun die ik hier krijg, zal ik in het ‘echte leven’ van niemand krijgen. Hier probeer ik de schijn alleen maar hoog te houden. Ik heb namelijk geen zin om mn beslissing opnieuw te moeten verantwoorden tegenover iemand...

Die hele borstvergroting is me inderdaad wat zwaarder gevallen dan ik had verwacht... en dan bedoel ik vooral mentaal, want behalve dat ik nu een wondje heb, heb ik lichamelijk weinig te klagen hoor. Ongelofelijk dat het zo’n impact kan hebben op je leven wel...

Net nog maar eens een enorme huilbui achter de rug, maar daardoor wel eens goed kunnen praten met mn vriend. Hij weet gewoon zelf niet goed hoe hij er allemaal mee om moet gaan geloof ik, wat ik wel begrijp hoor. Hij was enorm lief voor me. 

Nu weer 3 dagen thuis. Kan ik me wat rustig houden, wat ook zal helpen geloof ik. Komende woensdag zit ik dan op 3 weken. De helft van de befaamde 6 weken :) stiekem al eens beginnen dromen van het shoppen... Ik ben benieuwd naar het verdere resultaat...

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Wat ontzettend rot dat jij je zo voelt, hoop dan ook dat het de komende weken beter zal gaan voor je en dat jij dat wel blij bent met je borsten.

 

Wat je werktijden betreft, een dag van 12 uur is ook niet niets, helemaal niet zo kort na je operatie.

Hoop dat je rugpijn gauw zal afnemen, denk om jezelf.

 

Liefs

 

Klopt. Bij mijn job is het nu eenmaal ‘alles of niets’... ofwel kom je en draai je mee, ofwel blijf je thuis (wat dan weer helaas geen optie was). Nu even genieten van het weekend :) 3 dagen lekker bijna niets doen. 

Vanavond net voor het slapengaan maar een pijnstiller nemen. Hopelijk blijft de rugpijn dan weg tot morgenvroeg.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Atiz zei:

@Jesssi @Marg23 en @Luna1803

Alledrie super bedankt voor jullie lieve berichtje... Het heeft me echt deugd gedaan.

Aan de ene kant denk ik: blijf toch even weg van dat forum, al die mooie borsten ontmoedigen me alleen maar... 

Maar aan de andere kant: alle steun die ik hier krijg, zal ik in het ‘echte leven’ van niemand krijgen. Hier probeer ik de schijn alleen maar hoog te houden. Ik heb namelijk geen zin om mn beslissing opnieuw te moeten verantwoorden tegenover iemand...

Die hele borstvergroting is me inderdaad wat zwaarder gevallen dan ik had verwacht... en dan bedoel ik vooral mentaal, want behalve dat ik nu een wondje heb, heb ik lichamelijk weinig te klagen hoor. Ongelofelijk dat het zo’n impact kan hebben op je leven wel...

Net nog maar eens een enorme huilbui achter de rug, maar daardoor wel eens goed kunnen praten met mn vriend. Hij weet gewoon zelf niet goed hoe hij er allemaal mee om moet gaan geloof ik, wat ik wel begrijp hoor. Hij was enorm lief voor me. 

Nu weer 3 dagen thuis. Kan ik me wat rustig houden, wat ook zal helpen geloof ik. Komende woensdag zit ik dan op 3 weken. De helft van de befaamde 6 weken :) stiekem al eens beginnen dromen van het shoppen... Ik ben benieuwd naar het verdere resultaat...

xx

 

:35::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot dat je je zo voelt Atiz :(

 

Ik weet niet hoe je borsten eruit zien, maar dat ongelijk is niks geks in het begin hoor. Ik had gister ook ineens na een drukkere dag grootte verschil.

Maar ik snap het wel hoor..je blijft er toch ontzettend mee bezig in je hoofd. Dat zal ook nog wel duren tot n week of 6.

 

Doe lekker rustig aan dit weekend en probeer afleiding te zoeken. Ik weet zeker dat je over een paar weken denkt 'waar heb ik me druk om gemaakt, ze zijn prachtig!'

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Atiz, wat ontzettend rot dat je je zo voelt. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je vanaf nu gewoon kan rekenen op steun van je vriend en andere vrienden/familie. Ik merk dat het mij in ieder geval wel heel erg helpt als ik het ook gewoon met mijn naasten kan bespreken. Een oppepper in het echte leven is toch ook wel fijn, naast de oppeppers op het forum. Ik kan me niet herinneren of jij vervelende reacties hebt gekregen toen je mensen vertelde over je borstvergroting, maar mocht dat niet zo zijn, dan zou ik echt steun proberen te zoeken bij degene waar je je prettig bij voelt. Ik merk in ieder geval dat ze een stuk begripvolle zijn dan ik van te voren had gedacht. 

 

Kop op meissie. Het komt allemaal goed! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Atiz zei:

 

Klopt. Bij mijn job is het nu eenmaal ‘alles of niets’... ofwel kom je en draai je mee, ofwel blijf je thuis (wat dan weer helaas geen optie was). Nu even genieten van het weekend :) 3 dagen lekker bijna niets doen. 

Vanavond net voor het slapengaan maar een pijnstiller nemen. Hopelijk blijft de rugpijn dan weg tot morgenvroeg.

xx

 

Pittig, maar snap je punt.

Nu eerst lang weekend, hoop dat het je goed doet :) 

 

Heb je ook rug oefeningen die jij kunt doen? Je hebt oefeningen die je plat op je rug kunt doen om de rug te mobiliseren en dat je rug dan wat meer kan "ontspannen". 

Ik heb een link toegevoegd, staan 2 simpele oefeningen tussen miss dat jij daar iets aan hebt?

 

xx

 

http://www.oefenthuis.nl/lage-rug/mobiliteit-2/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve dames,

Vandaag 19 dagen po. Tijd voor een update. 

Sinds vrijdag een kleine wonde in het litteken. Na 2 dagen te verzorgen ben ik er vandaag mee op controle gegaan in de kliniek. Het bleek een draad te zijn die niet vanzelf opgelost was. De pc heeft hem eruit gehaald en nu zou de wonde vanzelf moeten sluiten. 

Het lastige gevoel dat ik had na mijn werk vorige week, is na 3 dagen thuis volledig weg. Rusten doet me duidelijk deugd. Sinds zaterdag kan ik eigenlijk best zeggen dat ik niets van pijn meer voel. (Op die rot rugpijn smorgens na dan!)

 

Mijn borsten zien er voor mij nog steeds hetzelfde uit. Ik neem nu even geen foto’s meer. Probeer er wat meer tijd tussen te laten om dan hopelijk wel verschil te zien. 

Vandaag bij een vriendin op bezoek geweest die 7 jaar geleden ook een bv heeft laten doen. Ze stelde me wel gerust, volgens haar zagen haar borsten er in het begin ook zo uit. 

 

@Mtvo Dankje voor de tip! Heb de oefeningen al 2 dagen na elkaar gedaan. Hopelijk snel resultaat!

 

@Blabla1980 en @rtx Bedankt voor jullie berichtje. Ben echt blij met alle steun hier! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!! ik heb de indruk dat het al wat beter met je gaat?

Je moet inderdaad nog echt je rust nemen en opletten met wat je allemaal doet, het lijkt een kleine operatie maar ik denk dat het vanbinnen toch echt tijd nodig heeft om allemaal te genezen hoor.

Ik merk ook dat als ik een actieve dag gehad heb, alles gezwollen staat..

Hihi ik heb ook een vriendin die een zestal jaar geleden een bv gehad heeft en nu reeds twee kids en ze zien er nog steeds prachtig uit!

Draag jij nog je borstband? die duwen de boobs ook wat dichter bijeen heb ik de indruk.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update... Doe net de plakker eraf die ze er gisteren in de kliniek hadden opgekleefd na het stuk draad eruit te halen, staat heel die wonde open zeg :-(

Mag morgen om 7u15 terug naar de kliniek... Blij dat ik zo snel bij hen terecht kan, maar pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Odys zei:

Kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Hoe groot is de wond als ik vragen mag? Xx

Het is een ronde open wonde van een 7tal mm. Als je ertegen kan stuur ik je wel even een foto ervan als je wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.