Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, Blabla1980 zei:

Fijn ie pleisters eraf :) ik heb donderdag controle dus dan zullen ze wel eraf mogen.

 

fijn dat het langzaamaan beter gaat he! Beetje vervelend om zo afhankelijk te zijn van anderen.

 

dat moe zijn herken ik wel, ging gister prima tot n uur of 3, maar ik heb vanachter ook pas weer wat beter geslapen.

 

gevoel in tepels enzo is hier niet weggeweest. Heb wel keiharde borsten zodra ik ook maar een beetje beweeg en in de ochtend sowieso, heb jij daar ook last van?

 

Deed deugd die pleisters eraf :) 

 

Ja! Bij mij is het in de ochtend ook het ergst. Nou ja, ze zijn de hele dag steenhard, maar dan voelt het alsof de spier nog eens extra verkrampt zeg maar... ben wel benieuwd wanneer ze wat zachter gaan aanvoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden, Luna1803 zei:

@Atiz super dat het langzaamaan beter gaat! Dat moe zijn herken ik ook maar ik vrees dat dat is omdat we net zo weinig doen :38:  ik ben nu 7dagen po en kan al zelf aardig eten maken en kleine zaken doen. In vergelijking met dag 1 toch een groot verschil hé. 

Nou echt koken lukt me nog niet.. maar dat komt denk ik omdat alle spullen die ik nodig heb in hogere kasten staan en ik mn armen nog niet zo hoog mag tillen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Atiz zei:

 

Deed deugd die pleisters eraf :) 

 

Ja! Bij mij is het in de ochtend ook het ergst. Nou ja, ze zijn de hele dag steenhard, maar dan voelt het alsof de spier nog eens extra verkrampt zeg maar... ben wel benieuwd wanneer ze wat zachter gaan aanvoelen.

Ja ben ik ook benieuwd naar..hopelijk is het al wat beter als ik moet gaan werken Volgende week!

 

Hoe gaat het slapen bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Blabla1980 zei:

Ja ben ik ook benieuwd naar..hopelijk is het al wat beter als ik moet gaan werken Volgende week!

 

Hoe gaat het slapen bij jou?

Slapen gaat beter dan verwacht. Ondanks dat ik een echte buikslaper was, slaap ik redelijk goed op mn rug. Ik lig niet plat maar met 4 hoofdkussens onder mijn rug en hoofd en nog eens 3 kleinere kussens onder mn knieën, zodat ik vrij stevig lig en me niet kan draaien. Opstaan uit bed is wel nog steeds een opgave, maar lukt wel alleen. 

Bij jou?

 

Ik ga volgende week ook weer aan het werk. Morgen op de controle ga ik toch nog eens goed navragen wat ik wel en niet mag doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zo bang dat je draait dan?

Ik slaap met 2 kussens onder mijn hoofd die een beetje rechtop staan. Ging vanacht best aardig, nachten daarvoor waren niet zo lekker :D

 

ja inderdaad ga ik ook doen.  Sommige dingen heb ik hier bijv gelezen, maar hebben ze mij zelf niks over gezegd in de kliniek. Bijv dat niet plat slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Blabla1980 zei:

Ben je zo bang dat je draait dan?

Ik slaap met 2 kussens onder mijn hoofd die een beetje rechtop staan. Ging vanacht best aardig, nachten daarvoor waren niet zo lekker :D

 

ja inderdaad ga ik ook doen.  Sommige dingen heb ik hier bijv gelezen, maar hebben ze mij zelf niks over gezegd in de kliniek. Bijv dat niet plat slapen. 

Plat slapen heb ik gevraagd vorige week en dat mag. Moest juist zien dat ik me niet zou afduwen met mn armen om recht te geraken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 7 dagen po. Net terug van de controle en alles is in orde, al is er wel nog heel wat vocht aanwezig. 

De verpleegster heeft de knoopjes van de draadjes weggeknipt en verder moet ik nu 5 weken niets aan de littekens doen.

Ik heb een 2e po-bh gekocht, want was te ongeduldig om te wachten tot die bh droog was na het wassen... nu kan ik ze gewoon afwisselen.

Ze stelde me ook gerust, nu staan ze nog erg uit elkaar en dat is blijkbaar normaal. Ik probeer vandaag of morgen nog een nieuwe foto te maken, ook van de littekens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, beblessed zei:

Fijn dat alles goed is.

Moet jij er geen gaasjes ofzo voor doen? Moet ik wel maar irriteert me een beetje.

Nee, helemaal niets tot mn volgende controle op 26 november...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz Gefeliciteerd met je borsten! hihi

Ik ben heel benieuwd naar je resultaat en het type prothese dat je hebt van Motiva.

Zelf krijg ik in januari rond de 250cc van motiva geplaatst, wel voor de spier.

Ik heb een kleine A75 en hoop toch ver richting een C te komen. De breedte van de prothese zal een 12cm worden. Weet jij wat de diameter van jouw prothesen is?

Als je een album hebt, zou je mij dan willen toevoegen? Ben heel benieuwd!

 

Nog een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Nevermind zei:

@Atiz Gefeliciteerd met je borsten! hihi

Ik ben heel benieuwd naar je resultaat en het type prothese dat je hebt van Motiva.

Zelf krijg ik in januari rond de 250cc van motiva geplaatst, wel voor de spier.

Ik heb een kleine A75 en hoop toch ver richting een C te komen. De breedte van de prothese zal een 12cm worden. Weet jij wat de diameter van jouw prothesen is?

Als je een album hebt, zou je mij dan willen toevoegen? Ben heel benieuwd!

 

Nog een goed herstel!

Mijne zijn 10.25cm en 4.2 projectie. Naam van mijn album is de prothese.

Ik voeg je toe, maar het ziet er echt nog niet uit hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 9 dagen po.

 

Heb voor het eerst wat winkels gedaan (bloesjes gekocht met knoopjes vooraan, om mee te gaan werken volgende week...), inkopen gedaan (samen met mn vriend die alles droeg ;)) en ook 2x 10min auto gereden.

Waw dat autorijden, toch niet te onderschatten de eerste keer. Schakelen is geen pretje. 

Verder zie ik de laatste 3 dagen weinig verschil. Borsten voelen nog steeds aan als stenen, liggen ver uit elkaar (5cm volgens mij) en zien er nog steeds niet uit. Huid staat ook enorm gespannen, zeker op dat ‘tussenstuk’ van 5cm. 

 

geduld geduld geduld...

(niet één van mijn sterkste punten trouwens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz ik heb vandaag het verband verwijdert om over te schakelen naar sportbeha. Amai wat zijn ze lelijk.. een groot verschil tussen links en rechts ook.. hopelijk zal het allemaal nog bijdraaien maar nu vind ik ze afschuwelijk. Ik hoop ook dat ik geen groot verschil tussen links en rechts zal hebben.. voel me er even niet goed bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Luna1803 zei:

@Atiz ik heb vandaag het verband verwijdert om over te schakelen naar sportbeha. Amai wat zijn ze lelijk.. een groot verschil tussen links en rechts ook.. hopelijk zal het allemaal nog bijdraaien maar nu vind ik ze afschuwelijk. Ik hoop ook dat ik geen groot verschil tussen links en rechts zal hebben.. voel me er even niet goed bij..

Hihi, welkom in de club meid!!!

Als ik iedereen hier op het forum moet geloven, komt alles goed...

bijna niet te geloven he?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Luna1803 zei:

@Atiz nee kan het niet geloven momenteel.. amai was echt geschrokken door het verschil. Heb jij dit ook?

Enorm.

Heb je een foto gemaakt?

Als je wil voeg ik je toe aan mn album, je gaat er je alleen maar beter door voelen, geloof me :D erger kan volgens mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Luna1803 zei:

@Atiz zou heel erg lief zijn van je :35:  ja hoor ik zal eens een album maken en je toevoegen ook. 

Als het goed is heb je nu toegang. Ga de monstertjes maar eens bekijken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Luna1803 zei:

@Atiz net eens gekeken. Vind ze heel wat mooier dan de mijne hoor! Je hebt een klein grootteverschil maar vind ze wel heel mooi!

Heb net een foto van vandaag nog toegevoegd.

Grootteverschil is gelukkig op foto duidelijker zichtbaar dan in het echt. Maar ze staan zo enorm ver uit elkaar en het zijn echt 2 harde bollen...

 

Ik vind de jouwe er net natuurlijker uitzien! Zie idd ook het grootteverschil. Laten we hopen dat het bij ons allebei minder zichtbaar wordt he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Yvie zei:

@Atiz mag ik jouw foto's zien? Ik ben 19 november aan de beurt. Hoe dichterbij het komt hoe meer ik twijfel over de maat... Heb de keuze uit 245 of 295cc. Ben zelf 1.74 en 51 kg.

 

Gaat het verder goed met je?

Ja hoor ik voeg je dadelijk toe. 

Herstel gaat best goed. Maandag weer aan het werk ook. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.