Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Atiz:

Werd je onmiddellijk misselijk of kwam het later pas? Nu een cola op en 2 beschuiten...

Ik werd vrij snel misselijk. Maar Mn moeder herinnerde me eraan dat ik dat altijd heb ma narcoses. Dus gewoon een zwakte haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Atiz:

Goeiemorgen dames! Oh ja het is al namiddag haha...

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

 

Wauw! Gefeliciteerd! Goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te snel gejuigd... intussen als eens moeten ‘overgeven’ zoals wij het in België zeggen. Werd plots misselijk en het lijkt ook wel voorbij nu. Lang leve de narcose! Pijn van de borsten is momenteel verwaarloosbaar, de misselijkheid vond ik 10x erger :D 

ik wacht maar even om te eten tot morgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahh gelukkig is het achter de rug en valt het mee met de pijn! Hopelijk ook niet misselijk meer! Ik heb er alleen de dag van mijn operatie last van gehad, na een nacht slapen was de misselijkheid weg gelukkig :)! 

Hoe was je eerste nacht slapen? Heb je ze al gezien of zit er verband om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KittyCat Gelukkig vannacht en vandaag niet meer misselijk geweest. Hopelijk blijft het zo. Van 12 tot 5u toch enkele keren wakker geweest. Om 5u wakker geworden van de pijn dus medicatie genomen en dan nog wat geslapen tot 9u. Al bij al viel de nacht dus wel mee. Uit bed geraken deed geen deugd.

Er is geen verband rond, mocht gisteren al kijken maar ik dacht dat ik die bh nooit meer aan ging krijgen :D Vanavond moet ik douchen dus dan moet hij wel uit...

 

@DoubleD De pijn die ik voel is wel ongeveer zoals ik het me had voorgesteld. Doet uiteraard geen deugd, maar op zich houd ik het zo wel nog even vol. Ik heb alleen het gevoel dat ik niets kan... tandenpoetsen, uit bed geraken, mn haar kammen... gelukkig is mn vriend enkele dagen thuis om me te helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 2 ging gelukkig al wat beter. Van 11 tot 2 geslapen en toen van 3 tot 7! Opstaan was dan weer een even grote ramp als gisteren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames! 

Vandaag alweer dag 3 po. Best goed geslapen vannacht (en vorige nacht eigelijk ook wel). Alleen snapt 1 van de katten niet waarom ik zo rechtop in bed zit (ligt normaal tegen mn hoofdkussen aan) waardoor hij toch een keer of 10 over mn buik heen loopt om een ander plekje te zoeken. 

De pijn is echt wel draaglijk. Afwisselend wat steken in beide borsten en wanneer ik een iets snellere beweging maak is het even ‘auw’, maar dat is na enkele seconden weer weg. Soms voel ik kleine steekjes en jeuk daar waar de draadjes zitten. 

De bh vind ik wel erg spannen. Iedere dag al even uit gedaan en daarna gaat het wel beter. Soms ook het gevoel dat ademen minder goed gaat, maar door rustig neer te zitten gaat dat weer weg.

Ik vind mn borsten er nog niet mooi uitzien. Ze staan zo strak, zijn heel hard en er zit heel wat vocht tussen de 2 waardoor ik niet het gevoel heb 2 borsten te hebben, maar 1 grote. Ook aan de zijkanten, net onder de bh en aan mn rug zit vocht. Merkte wel op dat het stuk tussen de borsten al begint te ontzwellen, dus we leven op goede hoop. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer een dag verder, dag 4 po. Alles gaat steeds beter. Vandaag ook beslist om de pijnstillers af te bouwen van 4 per dag naar 2 per dag, ook dat gaat prima. 

Morgen de eerste dag alleen thuis. Zie er wat tegenop gezien ik niet overal bij kan... maar mn vriend gaat zoveel mogelijk klaarleggen morgenvroeg en me nog uit bed helpen. (Vanmorgen trouwens voor het eerst alleen uit bed geraakt!)

Ik heb een nieuwe foto gemaakt na het douchen vandaag. Daarop lijken mijn borsten erg verschillend, maar in het echt valt dat helemaal niet op vind ik. De zwelling tussen mijn borsten en aan de zijkanten is zeker nog aanwezig. Nog even geduld :-) ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Aaahh gelukkig gaat je herstel goed! Fijn ook dat je je pijnstillers af kan bouwen, is toch ook wel een fijn gevoel he?! Supersnel al dat je zelf uit bed kan komen, dat lukte mij de eerste week jog niet! Heerlijk hoor :)!

Ik vind het ook zo mooi om te lezen over je kat die er niks van snapte haha! Die van mij durfde ik 5 weken lang niet op de slaapkamer ivm bang dat ze tijdens het spelen over mn borsten zouden rennen ofzo. Ze snapten er de eerste week echt niks van, zaten de hele nacht voor de deur te mauwen. Nu sinds een week mogen ze weer op de kamer en ze zijn helemaal gelukkig haha :wub:! Die ene heeft de eerste nacht dat het weer mocht de hele nacht OP mn kussen tegen mn hoofd aan gelegen!

Hoe vind je je borsten er nu verder uitzien? Is wel moeilijk nog zeker om door alle zwelling heen te kijken? En hoe gaat het slapen verder?

In ieder geval veel succes morgen met je eerste dagje alleen! Doe lekker rustig aan :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KittyCat Het voelt en ziet er nog uit als 1 harde hoekige blok in plaats van 2 borsten :D Maar werd hier op het forum al gerustgesteld dat er nog waren die dat gevoel hadden de eerste dagen en weken. 

Slapen lukt wel, heb vanaf nacht 2 drie kussens onder mn knieën gelegd, daardoor blijf ik op mn plaats liggen (nacht 1 was ik helemaal naar onder gezakt waardoor ik zéker niet uit bed geraakte!)

Hoelang po ben jij nu? Groot verschil tussen de eerste dagen en nu qua uitzicht?

Hihi die katten toch :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Atiz zei:

@KittyCat Het voelt en ziet er nog uit als 1 harde hoekige blok in plaats van 2 borsten :D Maar werd hier op het forum al gerustgesteld dat er nog waren die dat gevoel hadden de eerste dagen en weken. 

Slapen lukt wel, heb vanaf nacht 2 drie kussens onder mn knieën gelegd, daardoor blijf ik op mn plaats liggen (nacht 1 was ik helemaal naar onder gezakt waardoor ik zéker niet uit bed geraakte!)

Hoelang po ben jij nu? Groot verschil tussen de eerste dagen en nu qua uitzicht?

Hihi die katten toch :57:

Hoi,

 

Hoe gaat het ondertussen met jou? Wij zijn op dezelfde dag geopereerd. Ik kreeg 255cc dual plane.

Worden jouw borsten ook hard/ nog harder wanneer je wat veel doet of wanneer je pas uit bed komt?

Ik heb ook last tussen mijn schouderbladen. Aan mijn rechterschouder voelt het alsof er iets (een zenuw?) gekneld zit.

Kan jij al helemaal plat liggen? Ik ervaar dan een serieuze druk op mijn borstkas..

 

Benieuwd naar jouw ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@IneT

Zelfde dag operatie en zelfde aantal cc. 

Mijn borsten zien er niet uit, voelen hard aan en zijn heel stijf zals ik uit bed kom :D Als dat een geruststelling kan zijn haha!

Platliggen nog niet geprobeerd, ik slaap met 4 kussens gestapeld onder mijn rug/hoofd en dat gaat prima.

Pijn is wel zo goed als weg als ik gewoon rustig in de zetel lig/zit. Wel nog een drukkend gevoel als ik iets doe of rechtsta.

 

Wat is je voorsituatie? Hoe groot ben je en welke cup had je?

Heb je misschien een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Atiz zei:

@IneT

Zelfde dag operatie en zelfde aantal cc. 

Mijn borsten zien er niet uit, voelen hard aan en zijn heel stijf zals ik uit bed kom :D Als dat een geruststelling kan zijn haha!

Platliggen nog niet geprobeerd, ik slaap met 4 kussens gestapeld onder mijn rug/hoofd en dat gaat prima.

Pijn is wel zo goed als weg als ik gewoon rustig in de zetel lig/zit. Wel nog een drukkend gevoel als ik iets doe of rechtsta.

 

Wat is je voorsituatie? Hoe groot ben je en welke cup had je?

Heb je misschien een album?

Hey,

 

Ik ben 1m69 ongeveer en weeg 52 kg. Voorsituatie: amper een a-cup na 2 zwangerschappen en borstvoedingsperiodes. Album heb ik nog niet, ik zit nog volledig ingepakt :D. Echt pijn heb ik ook niet aan mijn borsten zelf enkel wat stijf, drukkend gevoel. Meer last van mijn schouderbladen en rechter schouder.

Slapen vind ik lastig, zou me zo graag op mijn zij willen draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, IneT zei:

Hey,

 

Ik ben 1m69 ongeveer en weeg 52 kg. Voorsituatie: amper een a-cup na 2 zwangerschappen en borstvoedingsperiodes. Album heb ik nog niet, ik zit nog volledig ingepakt :D. Echt pijn heb ik ook niet aan mijn borsten zelf enkel wat stijf, drukkend gevoel. Meer last van mijn schouderbladen en rechter schouder.

Slapen vind ik lastig, zou me zo graag op mijn zij willen draaien.

Oh zitten ze ingepakt? Vreemd dat ze dat in sommige klinieken doen en in andere niet he... Maar ik kan je zeggen, ze zien er niet uit de eerste dagen :lol:

Heb ook wel last van mn schouders, sta altijd wat voorover gebogen als ik rechtsta nu...

Welke maat zou jij uitkomen met 255cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Atiz zei:

Oh zitten ze ingepakt? Vreemd dat ze dat in sommige klinieken doen en in andere niet he... Maar ik kan je zeggen, ze zien er niet uit de eerste dagen :lol:

Heb ook wel last van mn schouders, sta altijd wat voorover gebogen als ik rechtsta nu...

Welke maat zou jij uitkomen met 255cc?

Yep helemaal ingepakt tot 6/11, begint nu lekker te jeuken. Ben door Dr Verdonck geopereerd. Hij zei dat ik op een C cup zou uitkomen. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, IneT zei:

Yep helemaal ingepakt tot 6/11, begint nu lekker te jeuken. Ben door Dr Verdonck geopereerd. Hij zei dat ik op een C cup zou uitkomen. Jij?

Ik hoop ook een C.

Er was oorspronkelijk meer afgesproken, maar tijdens het aftekenen zei hij dat 255 beter zou zijn omdat het anders te breed ging zijn en ik me naakt oncomfortabel zou voelen. Dus weet het eigelijk niet exact :D.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies!

Vandaag 5 dagen po. Net de pleisters verwijderd. Sinds gisteren al gevoel in 1 tepel! Onderkant van borst blijft wel gevoelloos, maar dat kon blijkbaar 6 maanden duren dus niets om me zorgen over te maken.

 

Heb wat kunnen helpen bij het avondeten: groentjes gesneden. Dat ging prima. Wel gemerkt dat ik vandaag extreem moe ben... 2x in slaap gevallen in de zetel. Gelukkig moet ik pas volgende week dinsdag weer aan het werk. Dus nog een hele week de tijd om goed uit te rusten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn ie pleisters eraf :) ik heb donderdag controle dus dan zullen ze wel eraf mogen.

 

fijn dat het langzaamaan beter gaat he! Beetje vervelend om zo afhankelijk te zijn van anderen.

 

dat moe zijn herken ik wel, ging gister prima tot n uur of 3, maar ik heb vanachter ook pas weer wat beter geslapen.

 

gevoel in tepels enzo is hier niet weggeweest. Heb wel keiharde borsten zodra ik ook maar een beetje beweeg en in de ochtend sowieso, heb jij daar ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.