Ga naar inhoud
Borsten Forum
Atiz

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek

Aanbevolen berichten

Hoi Atiz,

Het wordt vast heel mooi en ik denk zeker niet dat het te klein wordt met zoveel cc voor de eerste keer. En anders kun je altijd over een paar jaar nog eens onder het mes. Zelf deed ik dat pas na 18 jaar. Ik heb nooit één moment spijt gehad, integendeel! Je gaat er veel plezier van beleven, maar eerst nog even afzien... Veel succes alvast, ook met de zenuwen! 

Groetjes, 

Chica 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Atiz heel veel succes vandaag Meis!!! Geloof me, eenmaal als je boobies zijn geplaatst ben je verliefd en wouw je dat je het veel eerder had gedaan. Denk aan die boobies en hopelijk zullen de zenuwen dan meevallen. Bij mij is alles zo meegevallen!!! Succes  en ben benieuwd naar je resultaat! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Bianca89:

@Atiz heel veel succes vandaag Meis!!! Geloof me, eenmaal als je boobies zijn geplaatst ben je verliefd en wouw je dat je het veel eerder had gedaan. Denk aan die boobies en hopelijk zullen de zenuwen dan meevallen. Bij mij is alles zo meegevallen!!! Succes  en ben benieuwd naar je resultaat! 

:) Dankje! Ik hoop ook echt dat het meevalt! Ik ben zo zenuwachtig en moet pas om 13u daar zijn! :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Krikri

Veel succes! Nu zijn de lastigste uren...zenuwachtig aftellen tot het aan jou is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag :43:!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames! Oh ja het is al namiddag haha...

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei Atiz:

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

Fijn dat het achter de rug is!

Nu lekker bijkomen. Ik ben ook benieuwd,kom maar op met dat album als je bent bijgekomen ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden zei Atiz:

Spannend hoor! Fijn dat je niet misselijk bent. Heb toch drie keer gespuugd vandaag. Maag doet nog steeds beetje raar maar heb ongekende trek haha..

doe maar lekker rustig aan xx 

heb je toegevoegd xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Odys:

Spannend hoor! Fijn dat je niet misselijk bent. Heb toch drie keer gespuugd vandaag. Maag doet nog steeds beetje raar maar heb ongekende trek haha..

doe maar lekker rustig aan xx 

heb je toegevoegd xx

Werd je onmiddellijk misselijk of kwam het later pas? Nu een cola op en 2 beschuiten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi! Fijn dat de operatie goed is verlopen. Nu maar hopen dat die vrachtwagen snel weer weg is haha. Een goed herstel gewenst! X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Atiz:

Werd je onmiddellijk misselijk of kwam het later pas? Nu een cola op en 2 beschuiten...

Ik werd vrij snel misselijk. Maar Mn moeder herinnerde me eraan dat ik dat altijd heb ma narcoses. Dus gewoon een zwakte haha..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Atiz:

Wauw! Gefeliciteerd! Goed herstel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteeeerd! En een heel goed herstel gewenst. Ik ben zelf volgende week aan de beurt:) Hopelijk gaat het vrachtwagen gevoel snel weg ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Te snel gejuigd... intussen als eens moeten ‘overgeven’ zoals wij het in België zeggen. Werd plots misselijk en het lijkt ook wel voorbij nu. Lang leve de narcose! Pijn van de borsten is momenteel verwaarloosbaar, de misselijkheid vond ik 10x erger :D 

ik wacht maar even om te eten tot morgen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com