Ga naar inhoud

Atiz : 24 oktober 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Via deze weg wilde ik me even voorstellen.

Ik ben 26 jaar oud, meet 1.65m en weeg ongeveer 52kg.

Mijn cupmaat momenteel: kleiner dan A. 

Ik heb smalle schouders, een hele smalle taille en (ondanks dat ik me totaal niet dik voel) toch "vrij brede" heupen en billen tegenover mijn bovenlichaam.

Ik ben gisteren voor de 2e maal op consult geweest voor mijn bv die gepland staat eind oktober. Er zal 300cc per borst worden geplaatst achter de borstspier.
 

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat en vraag me toch af wat de uiteindelijke cupmaat zal worden...

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum Atiz. Ik had vrijwel dezelfde voorsituatie als jou. Ook 300 cc gekregen. Ik weet mijn maat nog niet omdat ik nu 5 weken po ben maar de gaven bij mij aan 75c /70d in de kliniek. 1 cupmaat is ongeveer 150 cc.

 

Groetjes manni

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Atiz:

@Manni Ik hoop dat ik toch ook een mooie C uitkom :-) Vooral dat mijn BH's niet meer 'gapen' bovenaan, zoals ze nu doen...
Ik ben al razend benieuwd!!!

Ja dat was bij mij ook het geval! Nu gaapt er iets anders (de mannen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve lotgenootjes, 

 

Eindelijk is het dit jaar zover.

 

De passessies en het opmeten zijn achter de rug. Woensdag 24 oktober is de grote dag! 

Mijn situatie nu: ik ben ongeveer 1m65, weeg ongeveer 52kg en draag een 75A die een stuk te groot is. 

De chirurg zal waarschijnlijk een Motiva prothese 300cc plaatsen achter de spier. Over de maat zijn nog wat twijfels, maar dat gaan we de dag zelf nog eens bekijken. Normaal zou ik hiermee een C-cup uitkomen.

 

Ben blij dat ik op dit forum terecht gekomen ben. Zo kan ik me toch wat beter voorbereiden op de dagen die volgen op de operatie. Opvallend vind ik dat er bij iedere pc toch verschillende adviezen gegeven worden ikv de nazorg, het dragen van de post-op bh, al dan niet bewegen enzo...

 

Zelf moet ik tegen de dag van de operatie dafalgan, ibuprofen, cicaplast, antibiotica en een ontsmettende spray in huis halen. Eén BH krijg ik in de kliniek. Raden jullie nog iets aan? Een 2e BH kopen bijvoorbeeld? 

 

Wat mijn job betreft, kan ik volgens de verpleegster na 1 week terug aan het werk. Ik heb wel gekozen om 2 weken verlof in te plannen voor de zekerheid. Na 6 weken zou ik volgens hen alles terug rustig kunnen starten qua sporten. Mijn vriend heeft 5 dagen verlof genomen om me te helpen.

 

Hoe hebben jullie dat allemaal ervaren? Kan je terug beginnen hardlopen na 6 weken? Hoe zit het met zwemmen? Hoe ging het werken na 2 weken? Vanaf wanneer kan je terug goed autorijden?

 

Alvast bedankt om te antwoorden :) liefs! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo, de laatste voorbereidingen zijn getroffen... 

 

Gisteren nog wat makkelijke kledij gehaald bij H&M. Alle voorgeschreven en aangeraden medicatie en vitaminen in huis gehaald. En wat foto’s genomen van de voorsituatie. Wat was dit confronterend zeg...

 

Nu nog 1 week werken, volgende week 8 dagen op vakantie, dan nog een weekje werken en dan is het zover... 24 oktober! Ik ben er alvast klaar voor :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Thaisdp:

voor wat heb je de magnesium gekocht? 

 

Ze hebben me verteld dat dit zou helpen bij het spierpijngevoel de eerste dagen, omdat het bij mij achter de spier is en deze dus wordt doorgesneden. En ik dacht ‘baat het niet, dan schaadt het niet’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Atiz:

 

Ze hebben me verteld dat dit zou helpen bij het spierpijngevoel de eerste dagen, omdat het bij mij achter de spier is en deze dus wordt doorgesneden. En ik dacht ‘baat het niet, dan schaadt het niet’.

ooooh slim bij mij ook achter de spier! ga me dit morgen ook  aanschaffen! nu 4dagen po. goede tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Atiz!

 

Spannend hoor, voor je het weet is het zo ver :)! 

Ik ben zelf 1.78 en 60 kilo. Ik heb anatomische mentor 290cc dual plane gekregen op 14 september. Dit was het maximale wat bij mijn lichaamsbouw nog natuurlijk zou ogen. Ik heb in de kliniek een sport bh 75C aangekregen, en ik ben er blij met deze C haha!!

 

Ik zou je wel aanraden een tweede bh te kopen, zodat je ze lekker kunt wassen. Je moet hem dag en nacht aan, dus je gaat er lekker in zweten haha!  

 

Succes met aftellen! Wel een goed idee dat je een foto van je voorsituatie hebt gemaakt, hoe confronterend ook! Deze foto is bij mij in de kliniek gemaakt en zal ik denk ik met mijn 6 maanden controle krijgen :)! Maar ergens zou ik nu al wel willen zien hoe mijn 'borsten' eruit zagen voor de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Thaisdp:

ooooh slim bij mij ook achter de spier! ga me dit morgen ook  aanschaffen! nu 4dagen po. goede tip!

Wou dat ik al zover was :D

Hoe gaat het met je? Veel pijn of vooral last of ...? Zijn er dingen die echt niet lukten tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Thaisdp:

ooooh slim bij mij ook achter de spier! ga me dit morgen ook  aanschaffen! nu 4dagen po. goede tip!

Ik heb zelf voor de spier, maar slik ook magnesium, doe ik al maanden overigens. Ik raad jullie ook aan om vitamine C te slikken en BCAA. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Atiz:

Wou dat ik al zover was :D

Hoe gaat het met je? Veel pijn of vooral last of ...? Zijn er dingen die echt niet lukten tot nu toe?

nu gaat het al veel beter. De eerste 2 dagen wel pijn gehad maar vooral spierpijn en het irritante gevoel dat je NIETS kan doen. U verplaatsen is een hel. Nu dag 4 kan ik al bij al mezelf rechtzetten met beetje pijn. Vb tandenpoetsen haha wat was dat.. je zal schrikken waarvoor je de borstspier allemaal voor gebruikt. Hihi. nu kan ik nog moeilijk mijn armen hoog opheffen vb haar kammen zeer lastig. Het slapen haat ik het meest. continu op mijn rug.. praktisch niet veel bewegen..euuuurg. Maaaaar elke dag voel ik me iets beter. Dus de eerste 3 zijn het lastigst dan is er verbetering vind ik :p. ps geniet nog van uw zelfstandigheid hahah want dan wordt je even een hulpeloosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goeiemorgen dames!

 

Overmorgen is het dan eindelijk zover...

Vanmorgen al met buikpijn opgestaan, volgens mij de eerste tekens van STRESS. Man wat ben ik zenuwachtig!!

Na maanden te denken: moet ik niet wat meer nemen? Denk ik nu: hopelijk wordt het niet te groot!

Dat het maar snel woensdagavond is, dan is alles achter de rug.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Atiz,

Het wordt vast heel mooi en ik denk zeker niet dat het te klein wordt met zoveel cc voor de eerste keer. En anders kun je altijd over een paar jaar nog eens onder het mes. Zelf deed ik dat pas na 18 jaar. Ik heb nooit één moment spijt gehad, integendeel! Je gaat er veel plezier van beleven, maar eerst nog even afzien... Veel succes alvast, ook met de zenuwen! 

 

Groetjes, 

Chica 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz heel veel succes vandaag Meis!!! Geloof me, eenmaal als je boobies zijn geplaatst ben je verliefd en wouw je dat je het veel eerder had gedaan. Denk aan die boobies en hopelijk zullen de zenuwen dan meevallen. Bij mij is alles zo meegevallen!!! Succes  en ben benieuwd naar je resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bianca89:

@Atiz heel veel succes vandaag Meis!!! Geloof me, eenmaal als je boobies zijn geplaatst ben je verliefd en wouw je dat je het veel eerder had gedaan. Denk aan die boobies en hopelijk zullen de zenuwen dan meevallen. Bij mij is alles zo meegevallen!!! Succes  en ben benieuwd naar je resultaat! 

 

:) Dankje! Ik hoop ook echt dat het meevalt! Ik ben zo zenuwachtig en moet pas om 13u daar zijn! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames! Oh ja het is al namiddag haha...

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Atiz:

Goeiemorgen dames! Oh ja het is al namiddag haha...

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

 

Fijn dat het achter de rug is!

Nu lekker bijkomen. Ik ben ook benieuwd,kom maar op met dat album als je bent bijgekomen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Atiz:

Goeiemorgen dames! Oh ja het is al namiddag haha...

Net op de kamer. Ik heb het gevoel dat er een grote vrachtwagen over mee heen is gereden... Verder niet misselijk ofzo. 

Het is uiteindelijk 255cc geworden, meer paste niet. Ik ben zo ontzettend benieuwd! 

 

Spannend hoor! Fijn dat je niet misselijk bent. Heb toch drie keer gespuugd vandaag. Maag doet nog steeds beetje raar maar heb ongekende trek haha..

doe maar lekker rustig aan xx 

heb je toegevoegd xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Odys:

Spannend hoor! Fijn dat je niet misselijk bent. Heb toch drie keer gespuugd vandaag. Maag doet nog steeds beetje raar maar heb ongekende trek haha..

doe maar lekker rustig aan xx 

heb je toegevoegd xx

Werd je onmiddellijk misselijk of kwam het later pas? Nu een cola op en 2 beschuiten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.