Ga naar inhoud

Vampire : 19 december 2018 : Dr. Osinga : Slingeland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden, Vampire zei:

Ja heb van 12 tot 6 redelijk geslapen dus mag niet klagen. Hopelijk voel jij je morgen ook beter! Wat heb jij als medicatie schema gekregen? 

Wat goed, 6 uurtjes achter elkaar is wel fijn! Ik moet zeggen dat het me sowieso meevalt. Maar ze zitten bij mij voor de spier dus dat scheelt natuurlijk. Ik moet vandaag 4 keer 1000mg pmol en 4 keer 100mg celebrex en dan morgen gaan afbouwen. Ik heb verder alleen antibiotica voor de operatie ingespoten gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat steeds iets beter! Ik moet echt opletten dat ik niet teveel ga tillen, bukken etc. Het gaat er ook steeds iets mooier uitzien. Het is nu minder puntig aan het worden. Ik moet er nog wel een beetje aanwennen, van niks naar ineens borsten! Ik vind het geweldig, maar nog wel gek om te zien. Maar dat wordt natuurlijk wel beter. Ik heb het nu pas 2x twee minuten ofzo gezien haha. 3 januari heb ik mijn eerste controle, dus we wachten rustig af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎12‎-‎2018 om 15:32, Vampire zei:

Hee ik zou je op de hoogte houden. Ik heb een album aangemaakt met foto van eerste week po en heb je toegevoegd xx

 

Hey,

 

Top, ga ik zo ff kijken, ben heel benieuwd! :) Hoe gaat het nu met je? Pijn, slapen etc.?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎12‎-‎2018 om 15:35, Vampire zei:

Het gaat erg goed met me. Slik alleen nog paracetamol. Vanochtend een rondje gelopen. Was maar 7 min buiten maar was kapot haha. 

 

Lol, lees dit nadat ik mijn reactie plaatste, haha. Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Effe een wandelingetje maken zal wel ff wennen zijn geweest idd ;) Doe rustig aan en denk om jezelf!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Lol, lees dit nadat ik mijn reactie plaatste, haha. Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Effe een wandelingetje maken zal wel ff wennen zijn geweest idd ;) Doe rustig aan en denk om jezelf!

 

xx

Ja gaat goed. Ik ben nu de pcm ook aan het minderen. Heb eigenlijk geen pijn meer alleen last van gevoeligheid soms bij de tepels en wondjes en vooral druk wanneer ze weer eens hard zijn. En dan voornamelijk als ik even stil heb gelegen.  Slapen gaat afgelopen dagen wat minder, veel druk op de borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Vampire zei:

Ja gaat goed. Ik ben nu de pcm ook aan het minderen. Heb eigenlijk geen pijn meer alleen last van gevoeligheid soms bij de tepels en wondjes en vooral druk wanneer ze weer eens hard zijn. En dan voornamelijk als ik even stil heb gelegen.  Slapen gaat afgelopen dagen wat minder, veel druk op de borst. 

 

Hoop dat het slapen ook gauw weer wat beter zal gaan en dat de druk op de borst dan ook zal afnemen, kan mij voorstellen dat dat geen pretje zal zijn. Ben wel blij voor je dat de rest wel goed gaat en dat je de pijnstilling al kan verminderen. Rustig aan doen en hopelijk een ontspannend zaterdagavondje gewenst :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mtvo zei:

 

Hoop dat het slapen ook gauw weer wat beter zal gaan en dat de druk op de borst dan ook zal afnemen, kan mij voorstellen dat dat geen pretje zal zijn. Ben wel blij voor je dat de rest wel goed gaat en dat je de pijnstilling al kan verminderen. Rustig aan doen en hopelijk een ontspannend zaterdagavondje gewenst :) 

Dankjewel, jij van hetzelfde natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het gaat erg goed met me. Ik heb eigenlijk nergens last meer van. Ook met slapen geen last meer van mijn borsten, maar alleen van me rug. Me rug vindt het echt niet prettig! Maarja als dat alles is. Kan niet wachten totdat ik eindelijk lingerie mag gaan passen. Stukken lopen gaat ook weer goed, merk alleen dat ik geen conditie meer heb haha. Na de herstelperiode maar weer lekker gaan sporten. Ik heb zojuist een afbeelding toegevoegd van 4 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vampire Goed te lezen dat het goed gaat. Ik heb net je topic een beetje zitten lezen en zie dat je 300cc heb gekregen. Wat was jou voor situatie? Ik krijg ook rond de 300cc.  ?  Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik heb zelf geen album, weet ook nog niet of ik die aanmaak t.z.t....

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, M&M&m zei:

@Vampire Goed te lezen dat het goed gaat. Ik heb net je topic een beetje zitten lezen en zie dat je 300cc heb gekregen. Wat was jou voor situatie? Ik krijg ook rond de 300cc.  ?  Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik heb zelf geen album, weet ook nog niet of ik die aanmaak t.z.t....

Mijn voorsituatie was niks. Ik had eigenlijk gewoon echt niks. Ik heb het dan ook vergoed gekregen. Ik heb geen voorfoto in mijn album staan want dat vond ik iets te persoonlijk en bang dat het het internet overgaat haha! Maar ik heb wel wat nafotos, ik zal je toevoegen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Vampire zei:

Mijn voorsituatie was niks. Ik had eigenlijk gewoon echt niks. Ik heb het dan ook vergoed gekregen. Ik heb geen voorfoto in mijn album staan want dat vond ik iets te persoonlijk en bang dat het het internet overgaat haha! Maar ik heb wel wat nafotos, ik zal je toevoegen

 

Nafoto's kunnen ook het internet overgaan he?. Maar ik snap wel dat het gewoon te persoonlijk is als je er helemaal zo onzeker over bent. Ik heb een A maar wel weefsel. Alleen aan de bovenkant geen volume.

Ik heb je album niet gevonden. Er staat niks bij je als ik op album oid klik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, M&M&m zei:

Nafoto's kunnen ook het internet overgaan he?. Maar ik snap wel dat het gewoon te persoonlijk is als je er helemaal zo onzeker over bent. Ik heb een A maar wel weefsel. Alleen aan de bovenkant geen volume.

Ik heb je album niet gevonden. Er staat niks bij je als ik op album oid klik.

Hahaha ja dat weet ik. Maar heb liever dat de nafoto's eventueel worden gevonden dan mijn voorfoto's waar ik me voor schaam. Krijg je ze voor of achter de spier? Nee dat klopt. Het lukt me niet om je toe te voegen, ik kan je naam niet vinden. Ik denk dat het komt door je &-tekens in je naam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Vampire zei:

Hahaha ja dat weet ik. Maar heb liever dat de nafoto's eventueel worden gevonden dan mijn voorfoto's waar ik me voor schaam. Krijg je ze voor of achter de spier? Nee dat klopt. Het lukt me niet om je toe te voegen, ik kan je naam niet vinden. Ik denk dat het komt door je &-tekens in je naam. 

Ik snap je helemaal! 

Oh jammer, maar geen probleem. Had ik maar een andere naam moeten verzinnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

18 minuten geleden, Vampire zei:

Kun je andere albums wel inkijken? Gesloten albums dat mensen je toe moeten voegen?

Ja, maar dat lukte bij iemand anders ook niet gelijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.