Ga naar inhoud

Prothese verwijderd na ontsteking bijna 4 weken PO


Missml84

Aanbevolen berichten

Hier echt drama. Afgelopen donderdagmiddag nog bij de verpleegkundige van Bergman in den Haag geweest om te checken. Wond was nog steeds open en verloor geen oud bloed meer maar wondvocht. Borst zag er op zich goed uit en er werd een afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag bij Van Drunen. 

 

Donderdagavond kreeg ik uit het niets hoge koorts (40 graden) en voelde me enorm slecht. Gebeld en moest met spoed naar Hilversum komen. Daar zagen ze een rode kring op mn borst, verhoogde hartslag en de koorts. Alles wees op een ontsteking en vrijdag ben ik geopereerd door dr Lommen. Daarbij is de prothese verwijderd en de holte schoongemaakt. Nu met drain en lege borst thiis. Ben er zo ontzettend verdrietig over. Pijn valt mee maar geestelijk is het echt een hele klap. 

 

Zijn hier dames die dit ook hebben meegemaakt en tips hebben hoe er mee om te gaan? Het idee dat ik minimaal 12 weken als mismaakt moet rondlopen maakt me zo verdrietig. 
 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

 

vreselijk wat je hebt moeten meemaken

ik heb Mn prothese er “nog” niet uit maar kan me wel beetje voorstellen hoe je je voelt

 

ik heb na 6 weken morfine/antibiotica kuren en pijn een spoed operatie gehad

1 borst is gespoeld en toch weer terug geplaatst 

dat is bijna 4 weken terug, 3 weken terug sprong Mn litteken open en loop vanaf die tijd met open wondje

 

het blijf afwachten of het dicht gaat en niet gaat ontsteken

 

ik hoop dat je wondje nu snel geneest en daarna je borst goed hersteld en de Prothese erin mag!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het helemaal. Je kijkt er waarschijnlijk lang naar uit, dan heb je ze en denkt er al van alles omheen, wat je wil kopen, wat je dan of dan mooi kunt aantrekken enz en ineens is alles weg, tenminste zo voelt het denk ik..

maar bedenk dat het zo gevaarlijk voor je was en dat is nog veel erger!! Nu is het kloote en moet je weer wachten maar het komt vast goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Ik snap het helemaal. Je kijkt er waarschijnlijk lang naar uit, dan heb je ze en denkt er al van alles omheen, wat je wil kopen, wat je dan of dan mooi kunt aantrekken enz en ineens is alles weg, tenminste zo voelt het denk ik..

maar bedenk dat het zo gevaarlijk voor je was en dat is nog veel erger!! Nu is het kloote en moet je weer wachten maar het komt vast goed!!

 

Klopt helemaal, was erg gevaarlijk en had slecht kunnen aflopen. Ik ben alleen zo verdrietig en kom daar niet goed uit. Zo lang wachten en dan de angst of het dan weer verkeerd zal gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Missml84:

 

Klopt helemaal, was erg gevaarlijk en had slecht kunnen aflopen. Ik ben alleen zo verdrietig en kom daar niet goed uit. Zo lang wachten en dan de angst of het dan weer verkeerd zal gaan. 

Snap het hoor. Je mag ook best even in de war zijn en jezelf gewoon alleen maar zielig vinden, het is ook gewoon kut!! Maar onthoud dat het erger had kunnen aflopen!! En over korte tijd kun je alsnog opnieuw voor een operatie toch! En gelukkig komt de herfst eraan dus lekker nog even truien aan en niemand die het ziet!! Knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig! Ocharm ik vind het super erg voor je. Maar probeer het een klein beetje positief te bekijken, ze waren er snel bij en hebben je meteen geholpen in tegenstelling met andere meisjes hier.... Het had veel erger kunnen aflopen. 

Ik weet dat het makkelijk praten is, maar nu kan alles genezen en daarna kan alles mooi hersteld worden. 

Ik wens je nog een goed herstel en kop op meisje het komt allemaal goed!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.