Ga naar inhoud

Elinetjeh: BV Oriëntatiefase


Elinetjeh

Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Al sinds m'n 14de kijk ik er naar uit om wat grotere borsten te hebben, telkens dacht ik dat m'n tijd wel zou komen maar nu ben ik 23 en zit ik nog steeds met die kleine borsten... Mijn vriend steunt me heel erg en zegt dat hij mij graag ziet zoals ik ben maar ik zou mij toch graag wat vrouwelijker voelen. Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt: ik wil m'n A(A) cup laten omtoveren tot een volle B of C zodat ik net zoals m'n vriendinnen eens een decolleté kan showen :-)

Ik heb al enkele topics en verhalen gelezen waardoor ik al heel wat wijzer geworden ben over een aantal zaken.

Ik zoek een goede dokter/kliniek in de regio rond Gent, kan iemand mij een PC aanbevelen?

Groetjes

Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk welkom op het forum.

Ik wens je het allerbeste om een goede keuze van pc te maken en te zoeken.

Ik ga zelf naar Overijse Dr Plovier. Kan ik aanraden aan iedereen het Gentse weet ik niet.

Der zullen er ook wel zijn.

Maar is iets verder voor mij dan Overijse.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom op het forum,

Fijn dat je die stap hebt gezet om te gaan informeren naar een Bv. En ook erg prettig dat je wordt gesteund door je vriend.

Als je in de omgeving van Gent woont, zou ik zeker een consult aanvragen bij dr de Meyere van de Artemdis kliniek. Hij is een heel bekwaam man en geeft je hele mooie borsten.

Hier op het forum zijn een aantal vrouwen heel enthousiast over hem. Ik ook trouwens. Ik kom uit Nederland en ben zelfs voor hem naar gent gereden.

Zou je gewoon even lekker in lezen op het forum en 2 of 3 consulten aan gaan bij verschillende artsen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elinetjeh,

Welkom! :D

Ben ook een tevreden patiënt van dr. De Meyere, en kan hem zeker met een gerust hart aanbevelen, heel fijne en bekwame dokter en fijn team in de Artemedis-kliniek.

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met je eventuele consulten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.