Ga naar inhoud

Channepan : 14 augustus 2018 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

ik ben Chantal en ik ben 14 augustus geopereerd door dr koopmann.

ik kwam van een kleine B85 af en ben erg benieuwd wat ik nu voor maat zal hebben.

dr koopmann had 2 maten voor me en we zouden voor de 640 cc gaan.

helaas heeft die de 580 moeten gebruiken omdat ik hele stevige borstspieren had en hij anders teveel moest snijden ook zou het anders onder m’n borst erg strak staan.

ik ben heel blij met m’n nieuwe boobies en zou het zo weer bij koopmann laten doen.

moet zeggen dat ik best grotere had willen hebben maar dat lees en hoor ik vaker hahah.

ik heb nu een sport bh maat 90 d aan en ben heel benieuwd Watvoor maat bh ik ga krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er 550 in en ik ben bang dat het te weinig is. De bh die ik draag is 70 c :(

de pc zei dat ik gerust tot 750 kon gaan maar ik durfde niet. Ik denk dat ik mijndatbga beklagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2018 om 19:51 zei Rebexterke:

Bij mij is er 550 in en ik ben bang dat het te weinig is. De bh die ik draag is 70 c :(

de pc zei dat ik gerust tot 750 kon gaan maar ik durfde niet. Ik denk dat ik mijndatbga beklagen

O echt ja bij mij kon er dus echt niet meer cc bij had ze graag iets groter gehad maar wat niet gaat gaat niet.

zijn wel heel mooi geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Channepan:

O echt ja bij mij kon er dus echt niet meer cc bij had ze graag iets groter gehad maar wat niet gaat gaat niet.

zijn wel heel mooi geplaatst  heb je een foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.