Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat ja ik kan je helemaal volgen. Persoonlijk denk ik dat wanneer je niet extreem groot gaat en je zet ze dual plane dat je geen angst moet hebben voor hele sterke ronding. Als je heel groot gaat en de afstand tussen je borst en hals is heel klein dan denk ik dat je er meer kans op hebt om van die hele hoge en afgeronde bolling te hebben vanboven. Jij bent net zoals ik heel groot dus denk niet dat je dit zal hebben na een bv. 

En met die "meer hanging" na verloop van tijd was ik ook bezig. Dus daarmee denk ik wel dat ik uiteindelijk met ronde dual plane wel goed zal zitten. Je ziet het echt pas als het gebeurd is ook al weeg je nog zoveel af. Op een gegeven moment moet je keuze maken, loslaten en vertrouwen. Niet evident ik weet het!

@Kelly_E, mooi gezegd! Denk er ook zo over, maar het is idd niet makkelijk omdat je het resultaat bij jezelf niet zo goed kunt voorstellen, je kan wel een beeld vormen maar zeker hoe het er gaat uitzien ben je niet eh. 

Ikzelf heb ook zitten piekeren omdat ik naar dr. Verdonck ging met de ergonomix in Mn gedacht. Op Mn 2de consult zei hij dat ik niet echt een decolté ging krijgen met de ergo. Omdat ik ook plat was vanboven. Toen was Mn keuze snel gemaakt naar de progressieve plus en nog steeds geen spijt van! 

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve @Kelly_E en @Mom1980

Jullie argumentatie neem ik zeker mee. Klinkt ook heel logisch als ik het zo lees. Ik neig steeds meer naar de rond en full. Inderdaad door de dual plane die wellicht niet zo mooi uitkomt met de ergo en de rond die meer afplat door de borstspier. Dat jullie meedenken stelt wel gerust.

Morgen de doorslaggevende beslissing. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Simplyflat:

Lieve @Kelly_E en @Mom1980

Jullie argumentatie neem ik zeker mee. Klinkt ook heel logisch als ik het zo lees. Ik neig steeds meer naar de rond en full. Inderdaad door de dual plane die wellicht niet zo mooi uitkomt met de ergo en de rond die meer afplat door de borstspier. Dat jullie meedenken stelt wel gerust.

Morgen de doorslaggevende beslissing. Xxx

Veel succes morgen! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Simplyflat:

Lieve @Kelly_E en @Mom1980

Jullie argumentatie neem ik zeker mee. Klinkt ook heel logisch als ik het zo lees. Ik neig steeds meer naar de rond en full. Inderdaad door de dual plane die wellicht niet zo mooi uitkomt met de ergo en de rond die meer afplat door de borstspier. Dat jullie meedenken stelt wel gerust.

Morgen de doorslaggevende beslissing. Xxx

@Simplyflat succes meid! Vertrouw op je intuitie, komt helemaal goed en laat ons weten hoe het geweest is ;) Toi Toi Toi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, daar ben ik dan. Krijg het nu een beetje voor elkaar om normaal de telefoon vast te houden. Ben enorm suf van de pijnstillers.

 

Vanmorgen ben ik om 10.15 geopereerd en om 11u zijn mijn Progressive Full boobs een feit.

 

In overleg met dr Verdonck (wat een prettige man is dat toch)

 

Hebben we gekozen voor 375 cc

 

Vanaf het prikken van het infuus tot het wakker worden ging alles heel soepel. Maar toen ik wakker werd, was ik redelijk van de kaart. Alleen maar pijn voelde ik. Brandende stekende en beurse pijn die zelfs naar mijn bovenarmen uitstraalde. Ik heb echt wat tranen gelaten. Dr Verdonck en zijn hele team zijn een paar keer komen kijken en kreeg meteen een flinke pijnstillers in mn infuus. Langzaam voelde ik de borstspier wat  ontspannen en nam de ergste pijn af. Ik wilde bij mijn vriend zijn, en ben mij gaan voorbereiden op vertrek. Ik moest wat gaan lopen en plassen om te laten zien dat het goed ging. Helaas werd ik weer lijkwit en moest ik nog even liggen.

 

Zijn vrouw Stephanie heb ik ook ontmoet, zij was zo lief mij te helpen aankleden toen ik weer wat kleur kreeg.

 

De rit naar huis die normaal 1.5 u is duurde nu 1 uur langer ivm file rond Antwerpen. Zelfs om 14 u smiddags blehhfgg

 

Ik ben nu lekker thuis en zit enorm te knikkebollen van de slaap. Pijn is nog wel aanwezig maar wel te doen icm met medicatie.

 

Hopelijk slaap ik vanacht goed

 

Morgen weer een update.. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Simplyflat

proficiat met je boobies!

Je hebt sowieso een goede keuze gemaakt! 

Neem goed op tijd je pijnstillers dan blijf je de pijn wat voor. Ipv 4u tussen te laten nam ik ze altijd iets vroeger in. 

Als het slapen niet goed lukt, probeer wat schuin gaan te liggen met een berg kussens, zo deed ik het omdat rechtkomen als je plat ligt geen lachertje is de eerste dagen.

Rust maar goed en laat je maar lekker verwennen.

Dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Joepie het is achter de rug voor jou!

Ben ook al 1 keer onder narcose geweest en was net als jij hele dag suf en hele dag geslapen. Nou is niets mis mee, rust maar goed uit en dan hopelijk morgen wat frisser.

 

Zo je hebt dus ook 375cc gekregen, die krijg ik ook :D

Ben je nu voor ronde of anatomische gegaan? Of van die ergonomix of die met met iets meer bolling zoals mom1980?

 

Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Simplyflat:

Hey meiden, daar ben ik dan. Krijg het nu een beetje voor elkaar om normaal de telefoon vast te houden. Ben enorm suf van de pijnstillers.

 

Vanmorgen ben ik om 10.15 geopereerd en om 11u zijn mijn Progressive Full boobs een feit.

 

In overleg met dr Verdonck (wat een prettige man is dat toch)

 

Hebben we gekozen voor 375 cc

 

Vanaf het prikken van het infuus tot het wakker worden ging alles heel soepel. Maar toen ik wakker werd, was ik redelijk van de kaart. Alleen maar pijn voelde ik. Brandende stekende en beurse pijn die zelfs naar mijn bovenarmen uitstraalde. Ik heb echt wat tranen gelaten. Dr Verdonck en zijn hele team zijn een paar keer komen kijken en kreeg meteen een flinke pijnstillers in mn infuus. Langzaam voelde ik de borstspier wat  ontspannen en nam de ergste pijn af. Ik wilde bij mijn vriend zijn, en ben mij gaan voorbereiden op vertrek. Ik moest wat gaan lopen en plassen om te laten zien dat het goed ging. Helaas werd ik weer lijkwit en moest ik nog even liggen.

 

Zijn vrouw Stephanie heb ik ook ontmoet, zij was zo lief mij te helpen aankleden toen ik weer wat kleur kreeg.

 

De rit naar huis die normaal 1.5 u is duurde nu 1 uur langer ivm file rond Antwerpen. Zelfs om 14 u smiddags blehhfgg

 

Ik ben nu lekker thuis en zit enorm te knikkebollen van de slaap. Pijn is nog wel aanwezig maar wel te doen icm met medicatie.

 

Hopelijk slaap ik vanacht goed

 

Morgen weer een update.. xxxx

Je bent er vanaf!

Dan toch gegaan voor de progressive, ben echt benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen! Ben ook heel benieuwd naar het vervolg en het resultaat. Je geeft aan voor motiva full te zijn gegaan. Is dat de een met iets meer bolling ad bovenkant? Hij liet mij tijdens het consult twee versies zien van de motiva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mom1980 dank je wel lieverd! Goede tip van die kussens. Ik heb ons bed omgetoverd tot 1 groot kussen gebied. Manlief slaapt op een matras op de grond. Idd omhoog komen vanuit ligpositie... Zo niet grappig. 

Slapen kost me wel moeite, werd zowat ieder uur wakker vanacht en keek uit naar de medicatie. Hopelijk vanacht meer succes. 

@Kelly_E het zijn toch de rond en full geworden idd het zelfde type als @Mom1980

Jij krijgt denk ik ook dit type maar dan van Mentor.

@DWH dank je wel^_^ ja klopt deze heeft iets meer bolling bovenop. De verwachting is icm dual plane dit een mooi en subtiele push up effect zal geven. 

Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar je ging toch ook nog naar een andere kliniek op consult?

@Jesssi ze hebben hun best gedaan met inpakken.. kan niet echt spieken. ^_^

 

Wanneer het verband eraf mag maak ik foto's voor mn album.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Simplyflat:

@Mom1980 dank je wel lieverd! Goede tip van die kussens. Ik heb ons bed omgetoverd tot 1 groot kussen gebied. Manlief slaapt op een matras op de grond. Idd omhoog komen vanuit ligpositie... Zo niet grappig. 

Slapen kost me wel moeite, werd zowat ieder uur wakker vanacht en keek uit naar de medicatie. Hopelijk vanacht meer succes. 

@Kelly_E het zijn toch de rond en full geworden idd het zelfde type als @Mom1980

Jij krijgt denk ik ook dit type maar dan van Mentor.

@DWH dank je wel^_^ ja klopt deze heeft iets meer bolling bovenop. De verwachting is icm dual plane dit een mooi en subtiele push up effect zal geven. 

Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar je ging toch ook nog naar een andere kliniek op consult?

@Jesssi ze hebben hun best gedaan met inpakken.. kan niet echt spieken. ^_^

 

Wanneer het verband eraf mag maak ik foto's voor mn album.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Onwijs spannend zeg! Leef helemaal met je mee. Hoe voel je je nu? Ik was inderdaad nog van plan om op consult te gaan bij twee andere. Maar vind het maar lastig om daarin een selectie te maken haha. Kans is groot dat ik toch weer bij Verdonck eindig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Simplyflat:

@Mom1980 dank je wel lieverd! Goede tip van die kussens. Ik heb ons bed omgetoverd tot 1 groot kussen gebied. Manlief slaapt op een matras op de grond. Idd omhoog komen vanuit ligpositie... Zo niet grappig. 

Slapen kost me wel moeite, werd zowat ieder uur wakker vanacht en keek uit naar de medicatie. Hopelijk vanacht meer succes. 

@Kelly_E het zijn toch de rond en full geworden idd het zelfde type als @Mom1980

Jij krijgt denk ik ook dit type maar dan van Mentor.

@DWH dank je wel^_^ ja klopt deze heeft iets meer bolling bovenop. De verwachting is icm dual plane dit een mooi en subtiele push up effect zal geven. 

Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar je ging toch ook nog naar een andere kliniek op consult?

@Jesssi ze hebben hun best gedaan met inpakken.. kan niet echt spieken. ^_^

 

Wanneer het verband eraf mag maak ik foto's voor mn album.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

ziet er goed uit ;) Fijn herstel gewenst! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei DWH:

 

Onwijs spannend zeg! Leef helemaal met je mee. Hoe voel je je nu? Ik was inderdaad nog van plan om op consult te gaan bij twee andere. Maar vind het maar lastig om daarin een selectie te maken haha. Kans is groot dat ik toch weer bij Verdonck eindig. 

Ik voel me best wel goed. Beetje kortademig en stijf. Slapen gaat alleen echt but, pijn in mn rug van de slaaphouding. 

Ik had ook het idee om naar meerdere klinieken te gaan, maar toen ik bij Verdonck wegging wist ik eigenlijk al dat dit goed zat en had zoiets waarom verder kijken.. goed is goed. 

Het enige wat ik jammer vond maar wel kan begrijpen is dat je alleen bent in de verkoeverruimte. Ik had het prettig gevonden om mijn partner bij me te hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat wat goed dat alles vlot verlopen is! 

Denk dat je heel blij zal zijn met de keuze die je uiteindelijk gemaakt hebt van implantaten. Mijn implantaten zullen inderdaad de ronde van mentor zijn maar die blijven ook niet helemaal naar voor staan, die vallen inderdaad ook vanboven zo wat in maar niet zo veel als de anatomische en met de spier erover gaat gaat dat heel mooi aflopen. 

Hoe lang moet je nog ingepakt zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat wat goed dat alles vlot verlopen is! 

Denk dat je heel blij zal zijn met de keuze die je uiteindelijk gemaakt hebt van implantaten. Mijn implantaten zullen inderdaad de ronde van mentor zijn maar die blijven ook niet helemaal naar voor staan, die vallen inderdaad ook vanboven zo wat in maar niet zo veel als de anatomische en met de spier erover gaat gaat dat heel mooi aflopen. 

Hoe lang moet je nog ingepakt zitten? 

Ik ben ook super benieuwd naar jouw resultaten straks! 

Het advies is 14 dagen met drukverband. 

Mijn uitzicht is voorlopig nog hetzelfde:blush:

Ik ben qua gevoel erg blij met deze keuze. Dat zetje van Verdonck heeft geholpen. Ik hoef iig niet bang te zijn voor zwaartekracht de komende jaren:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Simplyflat:

Ik ben ook super benieuwd naar jouw resultaten straks! 

Het advies is 14 dagen met drukverband. 

Mijn uitzicht is voorlopig nog hetzelfde:blush:

Ik ben qua gevoel erg blij met deze keuze. Dat zetje van Verdonck heeft geholpen. Ik hoef iig niet bang te zijn voor zwaartekracht de komende jaren:4:

Hoe gaat het met je herstelling? Kan je wat slapen ‘s nachts?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.