Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Simplyflat:

Ik ben ook super benieuwd naar jouw resultaten straks! 

Het advies is 14 dagen met drukverband. 

Mijn uitzicht is voorlopig nog hetzelfde:blush:

Ik ben qua gevoel erg blij met deze keuze. Dat zetje van Verdonck heeft geholpen. Ik hoef iig niet bang te zijn voor zwaartekracht de komende jaren:4:

Bij jou is het dus nog een beetje alsof je al een pakje ziet liggen onder de kerstboom maar het nog niet hebt mogen uitpakken :12: nog even geduld dus ;) 

Van zo'n drukverband had ik nog niet gehoord, weet wel dat ik zelf al een borstband zal moeten dragen want dat hebben ze me al verteld. Hoop dat ik er niet te veel last van zal hebben. Is dat drukverband heel lastig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Jd_94:

Hoe gaat het met je herstelling? Kan je wat slapen ‘s nachts?

 

Ik voel met de dag de pijn minder worden. Vanmiddag heeft Verdonck nog gebeld om te vragen hoe het gaat. 

Slapen gaat nog niet subliem.. hazeslaapjes op mn rug. :6: vlag gaat uit als ik weer op.mijn zij mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

Bij jou is het dus nog een beetje alsof je al een pakje ziet liggen onder de kerstboom maar het nog niet hebt mogen uitpakken :12: nog even geduld dus ;) 

Van zo'n drukverband had ik nog niet gehoord, weet wel dat ik zelf al een borstband zal moeten dragen want dat hebben ze me al verteld. Hoop dat ik er niet te veel last van zal hebben. Is dat drukverband heel lastig?

Haha.. ja die vergelijking klopt wel aardig. Ik zat als kind aan alle cadeautjes te voelen om erachter te komen wat er in zat... Dus je snapt wel hoe ik mijn dagen doorbreng:4:

Die borstband zit mij nu niet lekker meer Vanmiddag heb ik dit besproken en er mag een knipje in bij mn oksels om de druk wat te verminderen. Het is een ruwe band en het jeukt nu ook blegh. Ff doorbijten dus xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Simplyflat:

Dag 4 po.

Helaas verkouden en hoesten. Dit vindt mn borstspier niet zo tof:wacko:

Ik voel ook borreltjes.. en steekjes bij de borstplooi.. ik hoop maar dat dit bij de genezing hoort. Voelt zo apart:huh:

 

Oh jee verkouden en hoesten, lijkt me echt niet relaxed, nee......

Wat ik gelezen heb, zijn die borreltjes en steekjes normaal. Niet dat ik al ervaring heb.....haha....

Ik ben pas over 8 weken aan de beurt. Dan zal ik waarschijnlijk dezelfde vragen stellen, als mijn borsten een eigen leven beginnen te leiden....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 dat het erbij hoort heb ik ook gelezen. Haha.. het is idd alsof ze een eigen leven hebben en ik alleen maar kan roepen aan ze of alles lekker gaat daar beneden:141:

Heb je al een topic? Dan ga ik je verhaal even volgen. 8 weken lijkt lang maar ineens ben je aan de beurt. Voor jou dus ook fresh kerst boobs:13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Simplyflat:

@Alice 0509 dat het erbij hoort heb ik ook gelezen. Haha.. het is idd alsof ze een eigen leven hebben en ik alleen maar kan roepen aan ze of alles lekker gaat daar beneden:141:

Heb je al een topic? Dan ga ik je verhaal even volgen. 8 weken lijkt lang maar ineens ben je aan de beurt. Voor jou dus ook fresh kerst boobs:13:

Haha, ik praat nu al met mijn boobs.....dat ze lief voor de prothesen moeten zijn :D

 

Ben ook ontzettend benieuwd hoe het mij zal afgaan over 8 weken. Kan me er nog geen voorstelling van maken, daarom dat ik het meelezen op het forum zo fijn vind. Krijg je er toch een beetje een indruk van....

 

Ik heb inderdaad een topic, weet ff niet hoe ik je een linkje daarvan kan sturen. Het staat in ieder geval tussen de operatieverslagen: Mooi Kliniek, Dr. Meesters. Nu nog met een datum van december, maar wordt aangepast naar 28 november. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen dat het ook met planten werkt dus waarom niet met je borstenB) haha

Dit forum heeft mij ook heel erg geholpen. Zelfs hele oude topics door neuzen. Staat hier zoveel info, echt fantastisch :35:

Je topic heb ik gevonden, en volg ik nu xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Dag 4 po.

Helaas verkouden en hoesten. Dit vindt mn borstspier niet zo tof:wacko:

Ik voel ook borreltjes.. en steekjes bij de borstplooi.. ik hoop maar dat dit bij de genezing hoort. Voelt zo apart:huh:

 

 

Ik had dat met niezen, verschrikkelijk. Deed gewoon écht pijn. Was dan een nies en dan hoorde je: " AU ! ". Achteraf hilarische momenten, als andere moet geloven ;)...

 

Die borreltjes herken ik! Heel raar om te horen/voelen.. Was al weer bang voor 100 verschillende dingen, maar gelukkig; hoort erbij! 

 

Wanneer mag je verband eraf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Denca:

 

Ik had dat met niezen, verschrikkelijk. Deed gewoon écht pijn. Was dan een nies en dan hoorde je: " AU ! ". Achteraf hilarische momenten, als andere moet geloven ;)...

 

Die borreltjes herken ik! Heel raar om te horen/voelen.. Was al weer bang voor 100 verschillende dingen, maar gelukkig; hoort erbij! 

 

Wanneer mag je verband eraf?

Haha ja ergens heel grappig maar rete au, mijn puberzoon roept steeds.. Mam, kijk nou uit anders ligt je prothese op de grond:141:

 

Ik mag met 14dagen mn verband eraf dus nog 10 hele lange dagen te gaan:rolleyes: aftellen naar de operatie ging sneller, hihi

Fijn dat jij het ook herkent die borreltjes, herkenning stelt gerust xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Dag 4 po.

Helaas verkouden en hoesten. Dit vindt mn borstspier niet zo tof:wacko:

Ik voel ook borreltjes.. en steekjes bij de borstplooi.. ik hoop maar dat dit bij de genezing hoort. Voelt zo apart:huh:

 

Oh nee.. beterschap meis! Misschien helpt stomen en neusspray? Sterkte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen boobydinnetjes, 

Dag 6 po

Herkent iemand dit? 

Mijn linkerborst is zichtbaar aan het zakken. Borrelt lekker^_^ Voelt redelijk ontspannen wel kriebels en steekjes bij de plooi Ik ga ervan uit dat dit gewoon prima is. Rechts is daarentegen harder, zit hoger is pijnlijker. Met name ook bij het borstbeen. 

Vraag me toch af of dit erbij hoort. Als ik een beetje druk bovenop merkt ik echt verschil qua pijn tov links. Rechts heeft nog niet geborreld. Moet ik gewoon meer geduld hebben of is dit toch vreemd? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het wel normaal is hoor dat je ene borst een andere tijdsspanne heeft met het genezingsproces, dat lees ik hier overal en dat zegt de pc ook. 

Nog een dik weekje te gaan vooraleer je het pakje mag uitpakken! Zo benieuwd! Jij bent voor mij de beste vergelijking wat in zowat kan verwachten, even groot op een paar centimeters na en evenveel cc dual plane ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is volgens mij wel normaal inderdaad @Simplyflat......

Het heeft er ook vaak mee te maken welke arm je dominante arm is, oftewel welke je het meeste gebruikt? Dan zul je vaker aan die kant meer ongemak merken, omdat die kant meer belast wordt. Althans dat heb ik gelezen..... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @littlepony @Kelly_E @Alice 0509 ik ben alleen van nature niet zo geduldig, haha

Het blijft lastig omdat ik ook niets kan zien en mij dan afvraag of die ene borst meer pijn is gaan doen of de andere juist minder. 

Het zal dan ook wel een combi zijn van zowel hersteltijd en belasting. Ik had mn borstband even omgedraaid en waarschijnlijk te strak terug geplaatst. Rechterborst is nog steeds pijnlijk maar wel minder nu ik de band een tikje losser heb vastgemaakt. 

Ik zal straks een foto maken en proberen vast te leggen dat rechts hoger zit en dikker is. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 20:07 zei Simplyflat:

Bedankt @littlepony @Kelly_E @Alice 0509 ik ben alleen van nature niet zo geduldig, haha

Het blijft lastig omdat ik ook niets kan zien en mij dan afvraag of die ene borst meer pijn is gaan doen of de andere juist minder. 

Het zal dan ook wel een combi zijn van zowel hersteltijd en belasting. Ik had mn borstband even omgedraaid en waarschijnlijk te strak terug geplaatst. Rechterborst is nog steeds pijnlijk maar wel minder nu ik de band een tikje losser heb vastgemaakt. 

Ik zal straks een foto maken en proberen vast te leggen dat rechts hoger zit en dikker is. 

 

 

 

Heb je een album? Mag ik meekijken? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

Ik zag een nieuwe profielfoto voorbij komen en ik dacht: AHA pakje is uitgepakt! Wat zien ze er al naturel uit meid! Echt een mooie maat, nu heb ik echt ook iets om te vergelijken. ;)

Welke diameter had jij nu weer?

Jaaaaaa... Ik was bezig met de foto's en wilde nog een verslagje tikken... Toen ding dong, visite:D

Zal vanavond even toelichten. In ieder geval blij dat ik mn album kan vullen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.