Ga naar inhoud
Borsten Forum

Mtvo

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG

Aanbevolen berichten

Op ‎10‎-‎10‎-‎2018 om 07:18 zei Alice 0509:

Ik houd je graag op de hoogte.

Gisteravond bij iemand op bezoek geweest die tien maanden geleden een borstvergroting heeft laten doen bij de Wellness kliniek. Zag er heel mooi uit.

Even bijgekletst......en besproken hoe lang het bij haar duurde, voordat ze zich weer een beetje mens voelde. Bij haar duurde het zes dagen, daarna werd de pijn minder.

Ik ben dan ook echt benieuwd hoe lang ik nodig zal hebben.....daar ben ik ook echt nieuwsgierig naar en hoe me dat bevalt in één keer borsten....haha

Super, zal iig voor je duimen wanneer het zo ver is.

6 dagen zou prettig zijn, niet iedereen heeft dat, maar ja, dat is afwachten :) 

Wel fijn dat jij iemand in je omgeving hebt die zelf deze ervaring heeft, ik ken alleen mensen die een verkleining hebben onder gaan, ook wel heftig wat ik soms hoor.

Ik ben nog steeds op een brief aan het wachten, duurt lang! haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei Denca:

Hey @Mtvo ,

Misschien dat ik er overheen gelezen heb hoor, dat kan! 

Waarom moet jij zo lang wachten op een datum? Ga je via een speciaal iets, ziekenhuis ofzo?

Lijkt me echt super vervelend :(.

Hahaha, hier wilde ik ook nog even op reageren! Het is de eerste keer super vreemd ( bij mij ook emotioneel... ) om borsten te hebben, ik heb ze nu 5 weken en vind het FAN-TAS-TISCH. Het is echt geweldig, niets vreemds meer aan. Ze horen bij mij, ik vind ze mooi, of eigenlijk prachtig.... Het zonder bh lopen en er nog vrouwelijk uit zien, zo interpreteer ik jouw zin, is ook heel erg fijn. Je hebt gewoon borsten, je shirtjes/jurkjes/alles staan leuk, zelfs als je geen bh aan hebt...

Succes met het wachten & naar het moment toe leven!

Houd ons op de hoogte!

Liefs!

Hey Denca,

Ik word idd geholpen in het ziekenhuis (onderdeel van het UMCG) en de wachtlijsten zijn vrij lang :( alleen vind het nu wel erg lang duren, men had aangegeven dat ik van november moest uit gaan, maar dat is al op korte termijn, dus zou fijn zijn als ik iets zou horen. Heb mij iig voorgenomen dat ik a.s. week ff ga bellen of zij mij niet per ongeluk vergeten zijn (je weet maar nooit of de post verkeerd bezorgd is).

Wat fijn dat jouw ervaring zou goed is en dat al na 5 week! :) 

Hoe is jouw herstel gegaan? Viel het mee, of viel het tegen?

Welke soort en volume heb jij gekozen?

Ik kan bijna niet meer wachten, ik wil dit al zo lang, wil mij idd ook vrouw voelen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, M

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een datum!! 02-01-2019 ben ik aan de beurt! :D Spannend!!!! :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mtvo

Oh fijn dat je eindelijk een datum hebt, kun je lekker af gaan tellen.

Ik heb gelijk de titel aangepast, nu is het hier ook officieel :D

xx 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden, Desert-Rose zei:

@Mtvo

Oh fijn dat je eindelijk een datum hebt, kun je lekker af gaan tellen.

Ik heb gelijk de titel aangepast, nu is het hier ook officieel :D

xx 

Eindelijk een datum idd! :D Kan bijna niet wachten, haha.

Dank je voor de aanpassing! 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Mtvo zei:

Eindelijk een datum idd! :D Kan bijna niet wachten, haha.

Dank je voor de aanpassing! 

xx

Graag gedaan meis, en nog heel eventjes geduld, maar je zult zien, tijd gaat best wel snel.

x

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Mtvo zei:

Ik heb een datum!! 02-01-2019 ben ik aan de beurt! :D Spannend!!!! :D 

@Mtvo..... jippie, eindelijk een datum!!!!:43:kun je echt gaan aftellen. En voordat je het weet is het zover. Ik tel graag samen met je af!:68:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Mtvo..... jippie, eindelijk een datum!!!!:43:kun je echt gaan aftellen. En voordat je het weet is het zover. Ik tel graag samen met je af!:68:

Ja echt, ben zooooooo blij, eindelijk een datum en kunnen aftellen! :D 

Jij bent over 3,5 week aan de beurt, help jou ook graag mee met aftellen! :36:

Heb je al een beetje de kriebeltjes, of valt het nog mee? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Desert-Rose zei:

Graag gedaan meis, en nog heel eventjes geduld, maar je zult zien, tijd gaat best wel snel.

x

De tijd gaat altijd snel, behalve als je ergens op wacht, haha.

Ach ik bekijk het maar zo, de kerstdagen staan voor de deur en dat is mijn favoriete tijd van het jaar en als de kerst voorbij is krijg ik een fantastisch "kerstcadeau" :D  

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uur geleden, Mtvo zei:

De tijd gaat altijd snel, behalve als je ergens op wacht, haha.

Ach ik bekijk het maar zo, de kerstdagen staan voor de deur en dat is mijn favoriete tijd van het jaar en als de kerst voorbij is krijg ik een fantastisch "kerstcadeau" :D  

xx

Ja dat is wel waar, dan lijkt het net of de tijd niet snel genoeg gaat, maar nu kun je idd lekker van de Kerstdagen genieten, en dan daarna een super cadeau :P

xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uur geleden, Mtvo zei:

Ja echt, ben zooooooo blij, eindelijk een datum en kunnen aftellen! :D 

Jij bent over 3,5 week aan de beurt, help jou ook graag mee met aftellen! :36:

Heb je al een beetje de kriebeltjes, of valt het nog mee? 

@Mtvo....leuk om samen af te tellen... hihi....

Ik heb nu nog geen last van kriebels, zal vast nog komen. Ik ben nu vooral bezig om de laatste voorbereidingen te treffen. Ramen wassen, opruimen, extra poetsen...en de week van te voren weer al het beddengoed....dat soort dingen...haha!

Ik ken mezelf en mijn poetswoede.....die wil nu namelijk voor zijn....

Lijkt wel nesteldrang:blush:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden, Desert-Rose zei:

Ja dat is wel waar, dan lijkt het net of de tijd niet snel genoeg gaat, maar nu kun je idd lekker van de Kerstdagen genieten, en dan daarna een super cadeau :P

xx

Nogal ja, haha. Start het nieuwe jaar iig goed ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Mtvo....leuk om samen af te tellen... hihi....

Ik heb nu nog geen last van kriebels, zal vast nog komen. Ik ben nu vooral bezig om de laatste voorbereidingen te treffen. Ramen wassen, opruimen, extra poetsen...en de week van te voren weer al het beddengoed....dat soort dingen...haha!

Ik ken mezelf en mijn poetswoede.....die wil nu namelijk voor zijn....

Lijkt wel nesteldrang:blush:

Ja vind ik ook! :) 

Haha, herkenbaar, ben zelf ook iemand die alles aan kant wil hebben, maar jij voor nu suc6 met je opruim en schoonmaak "woede" ;) 

Ik wil mij nu een beetje gaan oriënteren op wat ik moet aanschaffen voor na de bv qua kleding etc.

Jij nog tips?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mtvo Ik heb je topic eventjes gelezen. Spannend :D Jij gaat wel heel bijzonder het nieuwe jaar in!

Op je vraag over kleding na je bv: vooral makkelijke dingen, die het liefst niet over je hoofd moeten. Dus vesten met een rits. Ik had zelf ook een hemdje aan dat ik gewoon over mn benen omhoog trok, en dan een vest daar over heen aan. Ben nu 1 week po en kan inmiddels ook gewoon zelf weer shirtjes en truien aantrekken, dus het valt allemaal wel mee. Maar de eerste 3/4 dagen was dat vest mijn lifesaver! 

Veel plezier met aftellen :43:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden, Marg23 zei:

@Mtvo Ik heb je topic eventjes gelezen. Spannend :D Jij gaat wel heel bijzonder het nieuwe jaar in!

Op je vraag over kleding na je bv: vooral makkelijke dingen, die het liefst niet over je hoofd moeten. Dus vesten met een rits. Ik had zelf ook een hemdje aan dat ik gewoon over mn benen omhoog trok, en dan een vest daar over heen aan. Ben nu 1 week po en kan inmiddels ook gewoon zelf weer shirtjes en truien aantrekken, dus het valt allemaal wel mee. Maar de eerste 3/4 dagen was dat vest mijn lifesaver! 

Veel plezier met aftellen :43:

Dat gaat snel bij jou, wat fijn voor je! :)Hoe voel jij je verder nu je een week verder bent? Ook qua pijn e.d.

Heel spannend en idd op een bijzondere manier het nieuwe jaar in :43: had ik niet zien aankomen op die manier, haha. Zat zelf ook aan vesten te denken (heb er al 2 aangeschaft), maar een wijd hemdje is wel een goed idee, had ik zelf nog niet over nagedacht, dus thx voor je tip! :D 

Heb jij trouwens ook een extra BH gekocht (voor wanneer de ander gewassen wordt)?

Lees veel positieve reacties over sport bh's van de hema, maar vind het lastig, daar de speciale bh natuurlijk volledig is afgesteld op je cc's (ik zal wel weer te moeilijk denken).

Aftellen doe ik zeker, morgen op de kop af nog 9 week wachten :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...