Ga naar inhoud
Borsten Forum

Mtvo

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG

Aanbevolen berichten

Ja, inderdaad gek hè die verschillende adviezen. Wij hebben vanmiddag een verjaardag, ik doe de band dan wel af, je ziet hem wel door de kleding die ik vandaag aan heb. En zoals jullie weten, weet bijna niemand het in mijn omgeving, dus zien ze iig dat niet😋

Mijn beha mag ik ook al in de nacht uit. Vanaf week drie. Nou, dat heb ik ook nog niet gedaan hoor🤣🙈. Het voelt gewoon nog zo veilig. Deze week is ook weer goed verlopen. Hoewel ik nu links weer wat meer gevoeligheid heb.🤷🏼‍♀️ Ik denk omdat ik rechts meer ontwijk, dus eigen schuld. Moet even een middenweg vinden🙃

Nu las ik op mijn adviezen app van de Bergman, dat ik vanaf dinsdag zelfs ook al een andere bh mag gaan dragen😳 Durf ik nog niet hoor, haha. Ik denk dat ik eerst maar begin met de borstband af doen.

@Adnil jij bent bijna de 6 weken🎉 

@Mtvo in het begin had ik wel last vd band, idd ook nadat ik hem even had afgehad. Bij de controle bleek dat ik 'm te strak had zitten. 🤦🏼‍♀️ Sinds ik hem losser heb, hoe de pc het had voorgedaan, doet het dus geen pijn meer en mis ik het als ik 'm niet aan heb...

Hopelijk verdwijnt je dikkere buik ook snel. Maar komt vanzelf, lijkt mij dat dat vocht niet eeuwig blijft zitten toch😬 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden, Mtvo zei:

Kan mij heel goed voorstellen dat jij blij bent dat je de band nog maar een aantal dagen hoeft te dragen! Grappig dat iedereen een ander advies van hun pc krijgt omtrent de borstband en weer anderen hoeven helemaal geen band te dragen. Is het bh advies van jouw pc ook 6 week, of anders? 

Bh dag en nacht zes weken.  En dan daarna ineens niets meer. Dat vind ik dan ook wel weer bijzonder😊

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, MenM zei:

Ja, inderdaad gek hè die verschillende adviezen. Wij hebben vanmiddag een verjaardag, ik doe de band dan wel af, je ziet hem wel door de kleding die ik vandaag aan heb. En zoals jullie weten, weet bijna niemand het in mijn omgeving, dus zien ze iig dat niet😋

Mijn beha mag ik ook al in de nacht uit. Vanaf week drie. Nou, dat heb ik ook nog niet gedaan hoor🤣🙈. Het voelt gewoon nog zo veilig. Deze week is ook weer goed verlopen. Hoewel ik nu links weer wat meer gevoeligheid heb.🤷🏼‍♀️ Ik denk omdat ik rechts meer ontwijk, dus eigen schuld. Moet even een middenweg vinden🙃

Nu las ik op mijn adviezen app van de Bergman, dat ik vanaf dinsdag zelfs ook al een andere bh mag gaan dragen😳 Durf ik nog niet hoor, haha. Ik denk dat ik eerst maar begin met de borstband af doen.

@Adnil jij bent bijna de 6 weken🎉 

@Mtvo in het begin had ik wel last vd band, idd ook nadat ik hem even had afgehad. Bij de controle bleek dat ik 'm te strak had zitten. 🤦🏼‍♀️ Sinds ik hem losser heb, hoe de pc het had voorgedaan, doet het dus geen pijn meer en mis ik het als ik 'm niet aan heb...

Hopelijk verdwijnt je dikkere buik ook snel. Maar komt vanzelf, lijkt mij dat dat vocht niet eeuwig blijft zitten toch😬 

Heel vreemd al die verschillen idd, maar kan mij voorstellen dat jij het een eng idee vond om na 3 week de bh 's nachts al af te hebben, denk dat ik hem ook had aangehouden :P. De borstband heb ik niet meer heel stak zitten, want dat is idd pijnlijk. Hoop dat ik het na volgende week niet meer hoef te dragen, al kan ik mij indenken dat er momenten komen dat ik hem "veiligheidshalve" nog ff zal omdoen. Mag toch hopen dat die dikke buik niet blijvende is, anders ben ik toch genoodzaakt om ff een babbeltje met mijn pc te maken ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Adnil zei:

Bh dag en nacht zes weken.  En dan daarna ineens niets meer. Dat vind ik dan ook wel weer bijzonder😊

Snap wat je bedoelt, van 100% naar 0% euh… ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uur geleden, Adnil zei:

Ja dat vind ik ook een beetje gek. Je bouwt niks af. Hier ook. Zeggen ze draag ‘m nog maar een week.... 

Dan is die week voorbij en ik zie geen verschil, minimaal, vandaar dat ik ‘m nog even doordraag. 

Gistermiddag had ik ‘m niet om. Voelde trouwens wel goed. Had verwacht dat ik het vervelender zou vinden zonder. Denk dat ik vannacht ook een keer zonder gaat slapen. Zonder band. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, MenM zei:

Ja dat vind ik ook een beetje gek. Je bouwt niks af. Hier ook. Zeggen ze draag ‘m nog maar een week.... 

Dan is die week voorbij en ik zie geen verschil, minimaal, vandaar dat ik ‘m nog even doordraag. 

Gistermiddag had ik ‘m niet om. Voelde trouwens wel goed. Had verwacht dat ik het vervelender zou vinden zonder. Denk dat ik vannacht ook een keer zonder gaat slapen. Zonder band. 

True, dat gevoel heb ik ook een beetje qua afbouw. Lijkt mij heel bevrijdend het niet langer dragen van een band, suc6 met slapen vannacht! :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

14 dagen PO.

Vanmorgen mijn eerste controle gehad, eindelijk mocht het verbandje eraf en kon ik eindelijk een blik werpen op de wondjes. De sterisstrips heeft men laten zitten, opdat deze tijdens het douchen wel zullen losweken. Mocht dit over 2 week niet zo zijn dan moet ik ze zelf verwijderen met behulp van een pincet... Zien we dan wel weer. Voor de rest was mijn pc erg tevreden. De borsten moeten de komende tijd zachter gaan worden en minder "bol" gaan staan. Ook zei hij dat ik niet direct een kast vol bh's moest gaan kopen, ik zei dat dat wel goed zou komen daar ik geen vrachtwagen rijd ;) al moet ik wel zeggen, dat ik al heel stiekem.... bh's aan het bekijken ben, maar kopen, daar wacht ik nog wel ff een week of 4 mee! Wel vond hij dat ik er erg moe uitzag, uitleg was simpel, ik slaap max 1,5 uur p/d en dat is bijna 1,5 uur minder als normaal, komt vanzelf weer goed. Anyway, ik mag op mijn zij slapen als ik dat wil, maar ondanks ik graag weer op mijn zij wil liggen, ben ik daar wat huiverig voor en daarnaast doet dat pijn, al zou mijn rug daar ook erg blij mee zijn. Gevraagd wanneer ik weer mag fietsen en mijn rug-oefeningen weer mag doen, fietsen mag v.a. 2 week (normaal fietsen) dus dat ga ik deze week ff proberen, wat mijn rug-oefeningen betreft, hier moet ik eigenlijk nog een poosje mee wachten, omdat de meeste oefeningen teveel druk op de borsten zullen gaan geven. Over 6 week moet ik weer op controle komen.

Verder gaat het herstel vrij voorspoedig, heb al een paar kleine wasjes gedraaid en wasjes opgevouwen, deze week ook ff een vers groentesoepje gemaakt (zo lekker met dit gure weer). Wel merk ik dat ik bepaalde bewegingen nog niet kan maken, maar is misschien ook wel een handig in mijn geval zo'n "rem". Ook ben ik (net als iedereen) toe aan beter weer, het lokt niet om een lange wandeling te maken, wel ga ik dagelijks ff een blokje om of ga ik mee met
boodschappen doen. Uit bed komen gaat steeds wat soepeler, al voel ik dat nog wel ff bij omhoog komen. Neem sinds vorige week eigenlijk ook geen pijnstilling meer voor de boobs, alleen als de rugpijn niet te houden is dan moet ik soms wat innemen. 

Ennnnn, sinds vandaag hoef ik de "martelband" niet meer te dragen!! Yeah :D En dat voelt zooooo fijn! Afijn, ik ben nu nog 2,5 week vrij en hoop dat ik daarna weer fris en fruitig aan het werk zal kunnen, al moet ik dan nog steeds erg oppassen met mijn werk :) 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat je herstel zo goed gaat! 😘

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uur geleden, Sf1992 zei:

Leuk om te lezen dat je herstel zo goed gaat! 😘

Ben ik zelf ook erg blij mee :)