Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

Op ‎17‎-‎4‎-‎2019 om 13:00, Boobmom zei:

Ik denk idd dat het de prothese rand is door het zakken! Ik heb zelf de laatste weken namelijk dat gevoel ook steeds meer! En ik zie ze ook zakken, litteken gaat steeds meer in de plooi vallen!

 

Hier nu 13, 3 weken PO.... en ook ik heb nog steeds af en toe een gespannen gevoel, of ineens weer een dof gevoel onderin. Ook zo nu en dan een steek bij de tepel. ik dank dat het er gewoon allemaal bij hoort! Ze hebben het altijd over, dat je na een jaar pas uiteindelijke resultaat ziet...ik denk dan ook dat je al die tijd toch nog in een soort van herstel zit! 

 

Voor jou ook herkenbaar dus! Ga er vanuit dat het er idd bij hoort, maar altijd fijn als je een klankbord hebt :). Ben heel benieuwd hoe het zich de komende tijd verder zal ontwikkelen, was vandaag 7 week PO, dus heb nog wel ff voor de boeg, haha.Maar jij bent gewoon al weer 13 1/2 week, time flies! Kun jij alles weer? Zonder ongemakjes? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag (gisteren...) was ik al weer 7 week Po. Eindelijk weer de "echte" werkvloer opgegaan, zo prettig, tevens ook echt ff wennen, ben gewoon bekaf na deze week, haha, nu een extra lang weekend voor de boeg, heerlijk! Merkte wel dat ik met bepaalde dingen nog een beetje moest oppassen, ik wou te snel, teveel en daardoor (vrij) zware dingen gedaan zoals tillen en dat heb ik vooral de eerste dag geweten... Gelukkig heb ik geweldige collega's die mij "terugfloten" als zij vonden dat het nodig was, haha. 

 

Waar ik zelf een klein beetje tegenaan loop zijn mijn rug oefeningen, ik weet niet hoeveel kracht ik op mijn borstspieren "mag" zetten, want die worden met deze oefeningen aardig aangespannen en dat voelt nog niet heel erg fijn, dus ben nog een beetje voorzichtig...

 

Misschien een stomme vraag, ik, als niet sportief persoon (het typje, sport, wat is dat?) merk dat mijn conditie erg omlaag is gegaan de afgelopen periode. Nu wil ik hier toch wat aan doen. Welke sport/oefeningen zijn realistisch voor iemand die 7 week PO is en die nooit sport? Hoop dat iemand hier tips voor heeft. Wil het volgende week ook ff navragen bij mijn pc als ik mijn 2e controle heb.

 

Voor nu wens ik iedereen (die vrij is) een fijn paasweekend toe, geniet van elkaar en van het mooie weer! :beach: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎4‎-‎2019 om 00:37, Mtvo zei:

 

Voor jou ook herkenbaar dus! Ga er vanuit dat het er idd bij hoort, maar altijd fijn als je een klankbord hebt . Ben heel benieuwd hoe het zich de komende tijd verder zal ontwikkelen, was vandaag 7 week PO, dus heb nog wel ff voor de boeg, haha.Maar jij bent gewoon al weer 13 1/2 week, time flies! Kun jij alles weer? Zonder ongemakjes? 

 

Ik kan echt alles weer...je voelt met sporten wel soms je implantaat zitten, maar ook dat went!

 

Afgelopen weekend in bikini op strand gelegen...hoe fijn is dat....en het valt me op dat die van mijn zo natuurlijk ogen. Zag een vrouw op haar rug liggen met twee ballen recht overeind. Die van mij vallen toch nog een beetje naar zijkant....of meer alsof mijn ronde implantaat zich platter verdeeld over mijn borstkas....dus je ziet wel een borstwelving, maar geen bal die overeind blijft staan! Ik denk zelfs dat heel veel mensen twijfelen bij mij...Op zich vind ik dat wel heel fijn hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2019 om 01:01, Mtvo zei:

Zo, vandaag (gisteren...) was ik al weer 7 week Po. Eindelijk weer de "echte" werkvloer opgegaan, zo prettig, tevens ook echt ff wennen, ben gewoon bekaf na deze week, haha, nu een extra lang weekend voor de boeg, heerlijk! Merkte wel dat ik met bepaalde dingen nog een beetje moest oppassen, ik wou te snel, teveel en daardoor (vrij) zware dingen gedaan zoals tillen en dat heb ik vooral de eerste dag geweten... Gelukkig heb ik geweldige collega's die mij "terugfloten" als zij vonden dat het nodig was, haha. 

 

Waar ik zelf een klein beetje tegenaan loop zijn mijn rug oefeningen, ik weet niet hoeveel kracht ik op mijn borstspieren "mag" zetten, want die worden met deze oefeningen aardig aangespannen en dat voelt nog niet heel erg fijn, dus ben nog een beetje voorzichtig...

 

Misschien een stomme vraag, ik, als niet sportief persoon (het typje, sport, wat is dat?) merk dat mijn conditie erg omlaag is gegaan de afgelopen periode. Nu wil ik hier toch wat aan doen. Welke sport/oefeningen zijn realistisch voor iemand die 7 week PO is en die nooit sport? Hoop dat iemand hier tips voor heeft. Wil het volgende week ook ff navragen bij mijn pc als ik mijn 2e controle heb.

 

Voor nu wens ik iedereen (die vrij is) een fijn paasweekend toe, geniet van elkaar en van het mooie weer! :beach: 

 

 

Whaaaaat??? Heb jij nu dat vieze woord in de mond genomen? :45: 

Mijn hemel, heeft ze nieuwe borsten, is ze niet meer helemaal lekker van boven :45: 

 

Wandelen en fietsen is misschien iets wat wel een goed begin is? ;)

Vooral dat soort dingen kunnen je conditie opbouwen, als je net dat tandje harder loopt en net die km verder dan normaal :)

 

Of zat je te denken aan de sportschool? :kez_11:

 

Ik kwam eigenlijk alleen ff kijken hoe ver we waren met tellen, maar jeetje, schrok me een hoedje van je verhaal :45: 

 

xxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo...ik zou idd gewoon eens rustig beginnen..... 7wk PO mag je gewoon alles weer....en als beginnende sporter moet je sowieso alles opbouwen wat je doet en ga je echt niet te ver! Dus idd wandelen, fietsen...of in sportschool, loopband, crosstrainer. evt wat apparaten gebruiken, maar met lage gewichten beginnen. Er kan nu echt niet meer veel fout gaan met je borsten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎4‎-‎2019 om 13:18, Boobmom zei:

Ik kan echt alles weer...je voelt met sporten wel soms je implantaat zitten, maar ook dat went!

 

Afgelopen weekend in bikini op strand gelegen...hoe fijn is dat....en het valt me op dat die van mijn zo natuurlijk ogen. Zag een vrouw op haar rug liggen met twee ballen recht overeind. Die van mij vallen toch nog een beetje naar zijkant....of meer alsof mijn ronde implantaat zich platter verdeeld over mijn borstkas....dus je ziet wel een borstwelving, maar geen bal die overeind blijft staan! Ik denk zelfs dat heel veel mensen twijfelen bij mij...Op zich vind ik dat wel heel fijn hoor!

 

Fijn dat je alles weer kan doen en geen hinder meer hebt! 

 

Leuk om te lezen dat je zo hebt kunnen genieten op het strand! Dat zal idd een hele fijne gewaarwording zijn geweest! Prettig dat het zo natuurlijk lijkt, kan mij voorstellen dat jij dat als heel prettig ervaart. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎4‎-‎2019 om 21:08, best_boobie zei:

Whaaaaat??? Heb jij nu dat vieze woord in de mond genomen? :45: 

Mijn hemel, heeft ze nieuwe borsten, is ze niet meer helemaal lekker van boven :45: 

 

Wandelen en fietsen is misschien iets wat wel een goed begin is?

Vooral dat soort dingen kunnen je conditie opbouwen, als je net dat tandje harder loopt en net die km verder dan normaal

 

Of zat je te denken aan de sportschool? 

 

Ik kwam eigenlijk alleen ff kijken hoe ver we waren met tellen, maar jeetje, schrok me een hoedje van je verhaal :45: 

 

xxxx

 

 

 

Speciaal voor jou ---------------> Vandaag ........... 56 dagen PO  :153:

 

Het S woord is idd een heeeeeel vies woord, dat kan nooit goed zijn :45:

Maar helder in de bovenkamer...... dat is een heel ander verhaal......

Hoop dat je niet gevallen bent toen jij je een hoedje schrok, dat is dan ook weer zo vervelend :kez_11: haha.

 

Ben idd al begonnen met wandelen en fietsen en nu ik weer volledig aan het werk ben fiets ik iig weer elke dag. 

Dat sportschool gebeuren, das doodeng, straks krijg ik nachtmerries... haha. ?

Maar is wel iets wat mijn fysio graag wil... snif snif… Wil deze week beginnen met de zwaardere rug oefeningen, merk dat mijn rug dat echt nodig heeft.


Anyway, vandaag 8 week PO en controle gehad bij mijn pc en die was erg tevreden, dus dat is prettig. Volgend jaar (bij 1 jaar PO pas weer langs komen, tel je mee? :P 

 

 

xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Boobmom zei:

@Mtvo...ik zou idd gewoon eens rustig beginnen..... 7wk PO mag je gewoon alles weer....en als beginnende sporter moet je sowieso alles opbouwen wat je doet en ga je echt niet te ver! Dus idd wandelen, fietsen...of in sportschool, loopband, crosstrainer. evt wat apparaten gebruiken, maar met lage gewichten beginnen. Er kan nu echt niet meer veel fout gaan met je borsten hoor.

 

Heb v.a. de 3e week PO kleine stukjes gefietst en af en toe een wandeling gemaakt. Sinds 6 week PO maak ik 2x p/w langere wandelingen en fiets ik elke dag heen en weer naar mijn werk. 

 

Dat wilde ik idd weten, wat je als beginnende sporter mag in combi met prothesen, maar zoals ik lees kan het geen kwaad, moet er iig opletten dat ik het rustig ga opbouwen. Ben nu 8 week PO en ben ook niet heel bang meer, maar zo'n stok achter de deur is wel fijn, vooral omdat ik niet van sport houd. Wat ik het liefst zou doen qua sporten is zwemmen, dat is het enige op sport gebied wat ik in het verleden leuk vond om te doen. Binnenkort eerst maar eens pootje baden, kijken hoe dat aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik "een eeuwigheid" moeten wachten en nu ben ik vandaag gewoon 8 week PO, jeetje, dat is echt snel gegaan! Ik voel mij goed, ben heeeeeel blij met mijn "dames" ik vind ze prachtig, mensen die het weten geven aan dat als zij het niet wisten, het hun niet zou opvallen en aan anderen heb ik niets gemerkt :) 

 

Heb al een aantal bh's geshopt, 1 prijzige van het merk Marie Jo bij een speciaalzaak, 2 bij de Livera, 2 bij Perry sport en 5 bij de Hunkemöller. Tot nu toe ben ik over alle bh's heel tevreden, ben benieuwd of ik over een tijdje hier verschil in zal merken. Ook heb ik wat leuke boven kleding gekocht en het staat prachtig, ik vind het nu echt leuk om bovenkleding te shoppen, haha.

 

Langzaam maar zeker kan ik steeds wat beter op mijn zij slapen, vind het draaien alleen nog niet heel fijn. Op de buik liggen vind ik nog steeds niet prettig (mag ik blij zijn dat ik GEEN buikslaper ben) nee @best_boobie ik ben ook geen buikspreker :P.

 

Op nu en dan wat steekjes/prikkels na heb ik eigenlijk geen last/pijn, wel doe ik aan het eind van de dag graag de beugel bh uit. Effe een aantal uur zonder bh, zo lekker. Wel slaap ik nog met mijn PO bh of een sport bh, maar ik denk dat als ik weer volledig op mijn zij kan slapen, die bh steeds meer naar de achtergrond zal verdwijnen. :P 

 

Zo, weer genoeg gel.... :P 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dat het goed gaat he @Mtvo en @Boobmom. Ik alweer 10,3 weken po? Gaat zooooooo snel. Het sporten nog steeds niet opgepakt. Lui en geen zin? MAAR maandag eindelijk weer aan de slag. Kijk er een klein beetje tegen op met fitness omdat mijn linkerborstspier nog steeds niet is wat het moet zijn, maar qua cardio (spinning) kijk ik er wel naar uit. Eindelijk een goeie sportbeha aangeschaft en nieuwe sportshirts, want mijn oude passen niet over mijn nieuwe sportbeha heen?

Ik doe verder ook weer alles. Zo fijn! 

Ben blij te lezen dat jet bij jullie ook goed gaat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hier ook met een schema vd sportschool. En advies?

 

Oja @Mtvo Hier vannacht eindelijk! zonder bh geslapen?? Voor het eerst zonder er wakker van te worden en ‘m slaapdronken weer aan te trekken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎4‎-‎2019 om 10:24, MenM zei:

Heerlijk dat het goed gaat he @Mtvo en @Boobmom. Ik alweer 10,3 weken po? Gaat zooooooo snel. Het sporten nog steeds niet opgepakt. Lui en geen zin? MAAR maandag eindelijk weer aan de slag. Kijk er een klein beetje tegen op met fitness omdat mijn linkerborstspier nog steeds niet is wat het moet zijn, maar qua cardio (spinning) kijk ik er wel naar uit. Eindelijk een goeie sportbeha aangeschaft en nieuwe sportshirts, want mijn oude passen niet over mijn nieuwe sportbeha heen?

Ik doe verder ook weer alles. Zo fijn! 

Ben blij te lezen dat jet bij jullie ook goed gaat?? 

 

Ja, heel fijn dat alles goed gaat en dat wij er zo blij mee zijn! :D En idd, de tijd is omgevlogen. Moet ook zeggen dat het al heel eigen voelt en dat het iets minder op de voorgrond komt te staan bij mij, ben nu meer aan het genieten van... :) al heb ik soms her en der ff een steekje/prikkeling.  Heb jij dat ook? @MenM Ik heb tot nog toe geen last gehad met "oudere" kledingstukken, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, heb mijn walk in closet nog niet doorgespit :P. Goed van je dat jij het sporten v.a. maandag weer wil oppakken, heb ik alleen maar respect voor, daar ik zelf totaal niet sportief ben aangelegd, maar eigenlijk toch iets van sport "moet" gaan doen... Snap best dat jij er wat tegenop ziet, vooral omdat de linkerborstspier nog niet volledig "klaar" is. Misschien dat iemand van de sportschool jou tips kan geven? Ik zou zeggen geniet van het weekend en voor maandag alvast heel veel suc6!  ?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎4‎-‎2019 om 10:25, best_boobie zei:

:43: 

time flies!!!

En wat een verandering kan een mens doormaken met zo een bv hè @Mtvo

 

?? Zet hem op. Rustig aan opbouwen. 

Je zou, als je naar een sportschool gaat, een op jou aangemeten schema kunnen laten maken door een trainer. Dat werkt mijns inziens het beste

 

xxx

 

Dat kun je wel stellen idd! Kan er nu ook echt van genieten, zit beter in mijn vel, heb meer zelfvertrouwen en shoppen is ineens een stuk leuker ;) al met al, ik voel mij veel meer vrouw en vind het achteraf gezien jammer dat ik dit niet eerder heb gedaan, maar hé, ik heb ze! :D 

 

Het gaat waarschijnlijk idd een sportschool worden, ben nu aan het oriënteren waar, er zitten er hier veel te veel, haha. Maar dat van een schema laten maken door een trainer is een goed idee, thx voor de tip! :) 

 

Ik wens jou een goed weekend toe!

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎4‎-‎2019 om 10:28, MenM zei:

@best_boobie hier ook met een schema vd sportschool. En advies?

 

Oja @Mtvo Hier vannacht eindelijk! zonder bh geslapen?? Voor het eerst zonder er wakker van te worden en ‘m slaapdronken weer aan te trekken?

 

@MenM Wat heerlijk voor je :), kun je eindelijk slapen zonder een nachtelijke kleedsessie is te moeten lassen :45:.

Hoop dat ik dat binnenkort ook heb! Heb jij ook dat jij het heerlijk vindt om ff "BH-loos" te zijn? Ik heb (meestal, 's avonds) een aantal bh loze uurtjes, zo lekker om na een hele dag (en ook 's nachts) een bh te hebben aangehad, haha.:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
Op 17-9-2019 om 22:17, best_boobie zei:

Joehoe @Mtvo
Hoe gaat het ondertussen?? En hoeveel dagen po ben je ondertussen eigenlijk? ? 

 

xxx BB

Hahah, lolz, speciaal voor jou, ff heeeeeeel diep nadenken..... morgen ben ik 224 dagen PO ? 

Ben nog steeds elke dag blij met mijn boobies :D op her en der nog een "steekje" na voelt het volledig "normaal" 

Waar ik het meest aan moet "wennen" is dat bepaalde kledingstukken nu WEL kunnen, dat vergeet ik soms nog wel eens ;) 

Hoe gaat ie verder met jou?

 

Liefs xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Mtvo zei:

Hahah, lolz, speciaal voor jou, ff heeeeeeel diep nadenken..... morgen ben ik 224 dagen PO ? 

Ben nog steeds elke dag blij met mijn boobies :D op her en der nog een "steekje" na voelt het volledig "normaal" 

Waar ik het meest aan moet "wennen" is dat bepaalde kledingstukken nu WEL kunnen, dat vergeet ik soms nog wel eens ;) 

Hoe gaat ie verder met jou?

 

Liefs xx

:45: top!! 
Schiet al lekker op zo hè Hihi. 

 

Met mij goed! Druk, maar goed :D

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.