Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

Op ‎8‎-‎2‎-‎2019 om 09:10, M&M&m zei:

Jazeker, ik mag mij om 7.15 uur melden dinsdagochtend... Lekker vroeg, whaha. Het is een klein uurtje rijden, maar wil zeker weten op tijd zijn, dus we gaan om 6 uur de deur uit. Arme man, is die een keertje vrij moet hij nog vroeger wakker worden, haha.

ik hoop dat je snel ook je tijd heb. Datum staat wel al een tijdje vast toch? Ik weet even niet meer waarom het niet doorging toen.... Ik zal is terug lezen. Maar lijkt me echt klote. Je bereid je psychisch en practisch zo goed voor..... Ik ben nu ook bang om ziek te worden. Dacht vd week even ik word verkouden, maar gelukkig zet het niet door.  Lichtelijk verkouden, maar dat geeft gelukkig niet.

Succes met bellen vandaag! Ik kreeg gister ook de brief binnen, dan voelt het echt echt.

liefs

 

Hoi hoi,

 

In de tussentijd ben jij (als het goed is) geopereerd, hoe is het gegaan en hoe voel jij je? Doe rustig aan en denk om jezelf!!

 

Was idd wel ff dikke piep dat de operatie toen niet doorging, alles voorbereidt etc. en dan dat, zucht, afijn, dat is geweest. Ik heb gister online een tijdstip ontvangen, ik word donderdag 28 feb om 7:30 geopereerd! :D Spannenddddd.

 

Jij heeeeeeeeel veel sterkte en suc6 met je herstel!

 

Liefs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mtvo zei:

 

Hoi hoi,

 

In de tussentijd ben jij (als het goed is) geopereerd, hoe is het gegaan en hoe voel jij je? Doe rustig aan en denk om jezelf!!

 

Was idd wel ff dikke piep dat de operatie toen niet doorging, alles voorbereidt etc. en dan dat, zucht, afijn, dat is geweest. Ik heb gister online een tijdstip ontvangen, ik word donderdag 28 feb om 7:30 geopereerd! :D Spannenddddd.

 

Jij heeeeeeeeel veel sterkte en suc6 met je herstel!

 

Liefs.

 

Yeahhhh. Het staat nu eindelijk echt vast bij je. Gefeliciteerd met je datum en tijd! Even vroeg opstaan, maar dat is niet zo erg. Ben je ook lekker op tijd weer thuis. Ik moest ook om 7.15 melden. Was om 15.15 weer thuis en bij mij duurde het wat langer doordat die narcose me nog in de weg zat? Meiden die ongeveer even laat als ik ad beurt waren (andere chirurgen) waren allang weer weg. 

Nu fijn aftellen. Voor je het weet is het zover. 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mtvo zei:

 

Dat is echt super zo'n herstel! Ik zou daar direct voor tekenen! :D. Geduld beoefenen dus, lijkt mij ook wel een lastige idd. Ondertussen al wezen shoppen voor bh's? ;) 

 

Waar ik benieuwd naar ben, hoelang het duurt voor je je haren weer in model kunt brengen? Daar je je armen niet omhoog mag doen e.d. Ik heb van mijzelf echt verschrikkelijk haar waar je niets mee kan (dunner dan dun) dus heb permanent tot op de schouder, zo lijkt het iig nog ergens op. 

Ik kon pas na 4 weken mijn haren weer fohnen...durfde het eerder niet, omdat dat toch wel intensief is....maar beetje voorover hangen om bv een knot te maken, deed ik wel al na een week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, M&M&m zei:

Yeahhhh. Het staat nu eindelijk echt vast bij je. Gefeliciteerd met je datum en tijd! Even vroeg opstaan, maar dat is niet zo erg. Ben je ook lekker op tijd weer thuis. Ik moest ook om 7.15 melden. Was om 15.15 weer thuis en bij mij duurde het wat langer doordat die narcose me nog in de weg zat? Meiden die ongeveer even laat als ik ad beurt waren (andere chirurgen) waren allang weer weg. 

Nu fijn aftellen. Voor je het weet is het zover. 

Liefs 

 

Eindelijk idd, ben helemaal blij, nu hopen dat er geen andere rare dingen gebeuren en dat ik over 2 week de operatie achter de rug heb! :D 

 

Hoe voelde jij je vandaag?

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Boobmom zei:

Ik kon pas na 4 weken mijn haren weer fohnen...durfde het eerder niet, omdat dat toch wel intensief is....maar beetje voorover hangen om bv een knot te maken, deed ik wel al na een week!

 

Oké, zal ik daar iig rekening mee houden, maar fijn dat jij iig je haar na een week weer kon vastmaken, geeft hoop ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Mtvo zei:

 

Eindelijk idd, ben helemaal blij, nu hopen dat er geen andere rare dingen gebeuren en dat ik over 2 week de operatie achter de rug heb! :D 

 

Hoe voelde jij je vandaag?

 

Liefs.

Ja je kan lekker aftellen. ?

Ik heb gister een redelijk goede dag gehad. Was veel alleen maar heb niks gedaan en alleen maar tv gekeken. Viel me niet tegen iig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, M&M&m zei:

Ja je kan lekker aftellen. ?

Ik heb gister een redelijk goede dag gehad. Was veel alleen maar heb niks gedaan en alleen maar tv gekeken. Viel me niet tegen iig? 

 

Yeah :D 

 

Haha, fijn en gelijk heb je, lekker rustig aan doen! Hoe gaat het met slapen e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mtvo zei:

 

Yeah :D 

 

Haha, fijn en gelijk heb je, lekker rustig aan doen! Hoe gaat het met slapen e.d.?

Afgelopen nacht heb ik 6,5 uur aan een stuk geslapen. Maar ik slaap overdag niet. En ik ben gewend om op mijn rug te slapen. Ik Werd om 6 uur vanmorgen wakker, wel met een zwaar gevoel op de borst, maar dat zakte weer na de PCM. Vandaag ook weer rustig gedaan. Ik probeer dat ook echt vol te houden voor een goeie genezing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎2‎-‎2019 om 20:25, M&M&m zei:

Afgelopen nacht heb ik 6,5 uur aan een stuk geslapen. Maar ik slaap overdag niet. En ik ben gewend om op mijn rug te slapen. Ik Werd om 6 uur vanmorgen wakker, wel met een zwaar gevoel op de borst, maar dat zakte weer na de PCM. Vandaag ook weer rustig gedaan. Ik probeer dat ook echt vol te houden voor een goeie genezing. 

 

Dat scheelt wel dat jij het rug slapen gewend bent, wel fijn dat het aaneen slapen al wat beter wordt! Idd rustig aan doen, goede genezing is het belangrijkste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, M&M&m zei:

Hihaaaaaa:1bouncingboobs:? Die dagen gaan zo voorbij. Let maar op!

x

 

Haha, gelukkig wel ja :43:, heb nu lang genoeg gewacht :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.