Ga naar inhoud

Mtvo : 28 februari 2019 : Dr. Stenekes : UMCG


Aanbevolen berichten

23 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ja echt, ben zooooooo blij, eindelijk een datum en kunnen aftellen! :D 

Jij bent over 3,5 week aan de beurt, help jou ook graag mee met aftellen! :36:

Heb je al een beetje de kriebeltjes, of valt het nog mee? 

 

 

 

@Mtvo....leuk om samen af te tellen... hihi....

Ik heb nu nog geen last van kriebels, zal vast nog komen. Ik ben nu vooral bezig om de laatste voorbereidingen te treffen. Ramen wassen, opruimen, extra poetsen...en de week van te voren weer al het beddengoed....dat soort dingen...haha!

Ik ken mezelf en mijn poetswoede.....die wil nu namelijk voor zijn....

Lijkt wel nesteldrang:blush:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Desert-Rose zei:

 

Ja dat is wel waar, dan lijkt het net of de tijd niet snel genoeg gaat, maar nu kun je idd lekker van de Kerstdagen genieten, en dan daarna een super cadeau :P

 

xx

 

Nogal ja, haha. Start het nieuwe jaar iig goed ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Mtvo....leuk om samen af te tellen... hihi....

Ik heb nu nog geen last van kriebels, zal vast nog komen. Ik ben nu vooral bezig om de laatste voorbereidingen te treffen. Ramen wassen, opruimen, extra poetsen...en de week van te voren weer al het beddengoed....dat soort dingen...haha!

Ik ken mezelf en mijn poetswoede.....die wil nu namelijk voor zijn....

Lijkt wel nesteldrang:blush:

 

Ja vind ik ook! :) 

Haha, herkenbaar, ben zelf ook iemand die alles aan kant wil hebben, maar jij voor nu suc6 met je opruim en schoonmaak "woede" ;) 

Ik wil mij nu een beetje gaan oriënteren op wat ik moet aanschaffen voor na de bv qua kleding etc.

Jij nog tips?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo Ik heb je topic eventjes gelezen. Spannend :D Jij gaat wel heel bijzonder het nieuwe jaar in!

Op je vraag over kleding na je bv: vooral makkelijke dingen, die het liefst niet over je hoofd moeten. Dus vesten met een rits. Ik had zelf ook een hemdje aan dat ik gewoon over mn benen omhoog trok, en dan een vest daar over heen aan. Ben nu 1 week po en kan inmiddels ook gewoon zelf weer shirtjes en truien aantrekken, dus het valt allemaal wel mee. Maar de eerste 3/4 dagen was dat vest mijn lifesaver! 

 

Veel plezier met aftellen :43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Marg23 zei:

@Mtvo Ik heb je topic eventjes gelezen. Spannend :D Jij gaat wel heel bijzonder het nieuwe jaar in!

Op je vraag over kleding na je bv: vooral makkelijke dingen, die het liefst niet over je hoofd moeten. Dus vesten met een rits. Ik had zelf ook een hemdje aan dat ik gewoon over mn benen omhoog trok, en dan een vest daar over heen aan. Ben nu 1 week po en kan inmiddels ook gewoon zelf weer shirtjes en truien aantrekken, dus het valt allemaal wel mee. Maar de eerste 3/4 dagen was dat vest mijn lifesaver! 

 

Veel plezier met aftellen :43:

 

Dat gaat snel bij jou, wat fijn voor je! :)Hoe voel jij je verder nu je een week verder bent? Ook qua pijn e.d.

Heel spannend en idd op een bijzondere manier het nieuwe jaar in :43: had ik niet zien aankomen op die manier, haha. Zat zelf ook aan vesten te denken (heb er al 2 aangeschaft), maar een wijd hemdje is wel een goed idee, had ik zelf nog niet over nagedacht, dus thx voor je tip! :D 

Heb jij trouwens ook een extra BH gekocht (voor wanneer de ander gewassen wordt)?

Lees veel positieve reacties over sport bh's van de hema, maar vind het lastig, daar de speciale bh natuurlijk volledig is afgesteld op je cc's (ik zal wel weer te moeilijk denken).

Aftellen doe ik zeker, morgen op de kop af nog 9 week wachten :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo ja volgens mij heb ik wel veel geluk hoor! Maar ik voel me verder heel goed! Nagenoeg geen pijn (behalve bij verkeerde bewegingen), ik kan inmiddels alweer redelijk op mn zij slapen en gebruik helemaal geen pijnstillers meer! 

Mij heb bij de kliniek 1 compressie bh gekregen (carefix Bonnie) en heb daar nog zo’n zelfde van gekocht zodat ik kan afwisselen inderdaad. Ik heb m gewoon bij de kliniek gekocht, wel zo handig. Die bevalt prima dus heb me niet verdiept in andere exemplaren..

9 weken vliegen voorbij! Zeker met alle feestdagen er tussendoor! 

Ik heb je trouwens toegevoegd aan mn album :) kun je een kijkje nemen als je wilt! Zoveel dames met ‘kleine’ cc’s zijn er namelijk niet.

 

groetjes, Margot

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi....heb je topic even bijgelezen. En begrepen dat jij ook zo lekker lang mag wachten op de operatie. Ik ben zelf 14 januari aan de beurt.

 

Krijg ronde mentor implantaten 275 of 300 cc achter de spier. Grootte twijfel ik nog een beetje in, dus ze bestellen ze allebei en ik heb het er dan op de dag nog even met de PC over.

 

Ik vind het ook echt lang aftellen. heb ze het liefst morgen al... Maar zakelijk gezien was voor mij ook na kerst beter en hadden ze niet eerder dan half jan.

 

Ik leef met je mee....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎11‎-‎2018 om 09:50, Marg23 zei:

@Mtvo ja volgens mij heb ik wel veel geluk hoor! Maar ik voel me verder heel goed! Nagenoeg geen pijn (behalve bij verkeerde bewegingen), ik kan inmiddels alweer redelijk op mn zij slapen en gebruik helemaal geen pijnstillers meer! 

Mij heb bij de kliniek 1 compressie bh gekregen (carefix Bonnie) en heb daar nog zo’n zelfde van gekocht zodat ik kan afwisselen inderdaad. Ik heb m gewoon bij de kliniek gekocht, wel zo handig. Die bevalt prima dus heb me niet verdiept in andere exemplaren..

9 weken vliegen voorbij! Zeker met alle feestdagen er tussendoor! 

Ik heb je trouwens toegevoegd aan mn album :) kun je een kijkje nemen als je wilt! Zoveel dames met ‘kleine’ cc’s zijn er namelijk niet.

 

groetjes, Margot

 

Hi :)

 

Wat lief van je, ik ga zeker kijken, er zijn idd niet veel dames met "kleine" cc's en dan is "inbeelden" lastig.

Maar wat fijn dat je zelfs al weer redelijk op je zij kunt slapen! Hoop dat dat bij mij t.z.t. ook zo zal zijn (ben een zijslaper). Een extra bh vanuit de kliniek (in mijn geval het ziekenhuis) is ook een goed idee.

 

Groetjes,

Martina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Boobmom zei:

Hoi hoi....heb je topic even bijgelezen. En begrepen dat jij ook zo lekker lang mag wachten op de operatie. Ik ben zelf 14 januari aan de beurt.

 

Krijg ronde mentor implantaten 275 of 300 cc achter de spier. Grootte twijfel ik nog een beetje in, dus ze bestellen ze allebei en ik heb het er dan op de dag nog even met de PC over.

 

Ik vind het ook echt lang aftellen. heb ze het liefst morgen al... Maar zakelijk gezien was voor mij ook na kerst beter en hadden ze niet eerder dan half jan.

 

Ik leef met je mee....

 

Hoi,

 

Klopt, ik heb ook lang moeten wachten op een datum, nu nog 9 week wachten, duurt lang haha, maar qua timing komt het goed uit.

 

Ben jij 12 dagen later als ik aan de beurt (mooi na alle drukte), ik zal proberen om tegen die tijd ook een soort van verslag te geven, misschien dat jij daar dan ook wat aan hebt.

Maar "het duurt lang gevoel" herken ik volledig.

 

Twijfel is vervelend, dus wel fijn dat jij op de dag zelf nog ff kunt kijken wat jij precies wilt en dat men daar rekening mee gaat houden.

 

Heel veel suc6 met wachten en als je even wilt kletsen, dat mag altijd :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Hoi,

 

Klopt, ik heb ook lang moeten wachten op een datum, nu nog 9 week wachten, duurt lang haha, maar qua timing komt het goed uit.

 

Ben jij 12 dagen later als ik aan de beurt (mooi na alle drukte), ik zal proberen om tegen die tijd ook een soort van verslag te geven, misschien dat jij daar dan ook wat aan hebt.

Maar "het duurt lang gevoel" herken ik volledig.

 

Twijfel is vervelend, dus wel fijn dat jij op de dag zelf nog ff kunt kijken wat jij precies wilt en dat men daar rekening mee gaat houden.

 

Heel veel suc6 met wachten en als je even wilt kletsen, dat mag altijd :) 

 

 

Oh ja…..ik neem me steeds voor om nog niet echt af te tellen, maar kan t toch niet laten. En ben idd 12 dagen na jou...dus ga je topic ook zeker volgen. En straks je verslag lezen.

 

En idd....lekker na de drukte is ook fijn. Het is zo kerst en dan is het ook zo januari...ben jij fijn meteen aan de beurt....en dan vliegt t voor mij ook naar de 14e toe.

 

Ja stom dat je zo blijft twijfelen tussen cc's. Terwijl het zo minimaal verschil is. En zag al in mentor-implantaten-tabel dat beiden een projectie van 3,7 hebben....dat het 3 mm verschil is in diameter van de implantaat. Dus ze gaan niet verder naar voren komen. Het is puur dat de ene ietsje breder en hoger is, maar dat is rondom dan maar 1,5 mm. En lees hier veel dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan. Dus ben er eigenlijk al uit, maar vind t toch prettig om ze allebei daar klaar te hebben liggen en toch nog even met PC door te spreken....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎11‎-‎2018 om 12:16, Boobmom zei:

Oh ja…..ik neem me steeds voor om nog niet echt af te tellen, maar kan t toch niet laten. En ben idd 12 dagen na jou...dus ga je topic ook zeker volgen. En straks je verslag lezen.

 

En idd....lekker na de drukte is ook fijn. Het is zo kerst en dan is het ook zo januari...ben jij fijn meteen aan de beurt....en dan vliegt t voor mij ook naar de 14e toe.

 

Ja stom dat je zo blijft twijfelen tussen cc's. Terwijl het zo minimaal verschil is. En zag al in mentor-implantaten-tabel dat beiden een projectie van 3,7 hebben....dat het 3 mm verschil is in diameter van de implantaat. Dus ze gaan niet verder naar voren komen. Het is puur dat de ene ietsje breder en hoger is, maar dat is rondom dan maar 1,5 mm. En lees hier veel dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan. Dus ben er eigenlijk al uit, maar vind t toch prettig om ze allebei daar klaar te hebben liggen en toch nog even met PC door te spreken....

 

Ik snap wat je bedoelt met niet aftellen, maar "onbewust" doe je dat toch, omdat je er zo naar uitkijkt. 

Datum is een mooi kerstcadeau, luidt het nieuwe jaar iig goed in, datzelfde geldt voor jou :) 

 

Het verschil is idd niet zo groot, maar kan wel voor vertwijfeling zorgen, dus dan is het fijn dat je arts hier op in wil spelen voor jou, door jou de dag zelf de keuze te geven.

 

Ik ga nu aan het shoppen voor vestjes en hemdjes en ga ff kijken voor een kartoenen sport bh om te kunnen dragen wanneer de speciale bh in de was zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo Ik lees hier heel veel dat de carefix ava echt een heel erg fijne bh is voor na de operatie. Veel vinden de bh van de kliniek niet zo prettig zitten en kopen deze erbij en dragen die dan zelfs meer! Maar er wordt ook gezegd dat deze in sommige gevallen te weinig compressie geeft.

 

Ik heb hem wel besteld al en ga m vooral alleen dragen als de kliniek bh idd gewassen wordt en nat is. Maar ga m na die 6 weken gebruiken bij sporten zoals hardlopen. Zodat ze dan goed stevig ingepakt zijn ook.

 

En moet idd ook nog op pad voor wat vestjes voor die eerste week. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom

Ga ik daar even naar kijken :) Wil idd puur een wissel bh voor tussendoor.

Voor jou en sporten is dat dan een goede manier de bh te blijven gebruiken.

Ga ff kijken of ik wat "wijde" vestjes op de kop kan tikken.

Suc6 met shoppen, haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 carefix ava’s, ze werden geadviseerd door mijn pc ..

Hij zit perfect en heeft daar waar sommige vrouwen een borstband moeten dragen een druk zone, om de borsten heen een druk zone en rondom ook nog eens wat toch wel heel prettig is doordat er de eerste dagen toch flink vocht gaat vormen .. Ze zijn niet mooi maar wel erg comfortabel ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Sjuul zei:

Ik heb 2 carefix ava’s, ze werden geadviseerd door mijn pc ..

Hij zit perfect en heeft daar waar sommige vrouwen een borstband moeten dragen een druk zone, om de borsten heen een druk zone en rondom ook nog eens wat toch wel heel prettig is doordat er de eerste dagen toch flink vocht gaat vormen .. Ze zijn niet mooi maar wel erg comfortabel ..

Inderdaad...ik heb m al binnen....en zit zonder mijn nieuwe Bobbies al heerlijk. En begrijp wat je bedoeld met de druk die de bh al geeft....zit echt heerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Boobmom zei:

Inderdaad...ik heb m al binnen....en zit zonder mijn nieuwe Bobbies al heerlijk. En begrijp wat je bedoeld met de druk die de bh al geeft....zit echt heerlijk. 

 

Ik had m van te voren ook al eens naar de sportschool aangehad, ook daar was het een optimale bh voor ..

Maatje is na mijn wissel wat groter maar zit nog steeds perfect, ben 4 dagen po nu ..

Wassen, even laten drogen en weer aan, echt ideaal ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ik had m van te voren ook al eens naar de sportschool aangehad, ook daar was het een optimale bh voor ..

Maatje is na mijn wissel wat groter maar zit nog steeds perfect, ben 4 dagen po nu ..

Wassen, even laten drogen en weer aan, echt ideaal ..

Hoe gaat het met je? Want volgens mij ben jij pas afgelopen maandag geopereerd he? Wat heb je erbij gekregen...? En duel plane of voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Boobmom zei:

Hoe gaat het met je? Want volgens mij ben jij pas afgelopen maandag geopereerd he? Wat heb je erbij gekregen...? En duel plane of voor de spier?

 

Het gaat goed hier, maandag inderdaad geopereerd, oude protheses  voor spier waren 260 cc, die zijn eruit inclusief kapsel .. Nieuwe zijn 310 en zitten dual plane .. Geen pijn en de borsten jeuken goed dus ik denk dat het allemaal wel voorspoedig geneest .. 

Wel flink misselijk geweest van de narcose maar ik mag absoluut niet klagen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:

Ik heb 2 carefix ava’s, ze werden geadviseerd door mijn pc ..

Hij zit perfect en heeft daar waar sommige vrouwen een borstband moeten dragen een druk zone, om de borsten heen een druk zone en rondom ook nog eens wat toch wel heel prettig is doordat er de eerste dagen toch flink vocht gaat vormen .. Ze zijn niet mooi maar wel erg comfortabel ..

 

Oké, fijn om een ervaring mee te krijgen.

De bh hoeft niet mooi te zijn, comfort en goed herstel zijn belangrijker, mooie bh's komen later wel.

Waar kun je deze bh's bestellen on/of kopen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het gaat goed hier, maandag inderdaad geopereerd, oude protheses  voor spier waren 260 cc, die zijn eruit inclusief kapsel .. Nieuwe zijn 310 en zitten dual plane .. Geen pijn en de borsten jeuken goed dus ik denk dat het allemaal wel voorspoedig geneest .. 

Wel flink misselijk geweest van de narcose maar ik mag absoluut niet klagen ..

 

Wat fijn dat het al zo snel, zo goed met je gaat. Gaat het slapen e.d. een beetje?

Hoop dat je misselijkheid verdwenen is, sommigen kunnen daar meerder dagen last van houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het gaat goed hier, maandag inderdaad geopereerd, oude protheses  voor spier waren 260 cc, die zijn eruit inclusief kapsel .. Nieuwe zijn 310 en zitten dual plane .. Geen pijn en de borsten jeuken goed dus ik denk dat het allemaal wel voorspoedig geneest .. 

Wel flink misselijk geweest van de narcose maar ik mag absoluut niet klagen ..

OMG had je last van kapselvorming...hoe lang zaten ze er al in de oude protheses? Ik krijg 300 dual plane...nagenoeg zelfde dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Oké, fijn om een ervaring mee te krijgen.

De bh hoeft niet mooi te zijn, comfort en goed herstel zijn belangrijker, mooie bh's komen later wel.

Waar kun je deze bh's bestellen on/of kopen?

 

volgens mij had ik m besteld om www.emdacare.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.