Ga naar inhoud

Twijfel aantal CC dokter nio


Aanbevolen berichten

Hoi!

Onlangs een afspraak gehad bij nio en 400 500 en 600 cc gepast. Zoiezo viel mijn keuze op de middelste soort ik meen dat jullie dat 85% gevulde noemen.
Ik ben 1,68 en weeg 68 kilo. Ik draag nu een 75b bh maar deze is na mijn kindjes niet meer gevuld. Denk dus dat ik op een 75 a zit.
De 400 vond ik weinig verschil maken met hoe ik er in een t-shirt met mijn bh uitzie. 600 vond ik te groot. Blijft dus de 500 over, alleen klinkt dit zoveel!
Ik wil gewoon een mooie boezem. Niet extreem grote waarvan je eigenlijk gelijk ziet dat ze nep zijn.
Vind het zo moeilijk kiezen.

Is er misschien iemand op het forum die met 75a en ong mijn kilo's voor 450 of 500 cc is gegaan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Ik heb 480cc Monobloc Hydrogel (diameter 133 en projectie 45) gekregen van Dr. Nio. Ik kwam ook van een 75A af en ik heb nu 75E. Maar ik ben 2 weken po dus het kan nog wat veranderen. Ik was ook bang dat het groot zou zijn, door het aantal cc, maar het valt echt mee. Ik ben wel 1.78m en 66 kg. Mijn advies is om niet alleen te kijken naar het aantal cc, dit is ook per prothese zo verschillend. Beslis vooral aan de hand van je passessie.

 

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Blouple:

Hoi

 

Ik heb 480cc Monobloc Hydrogel (diameter 133 en projectie 45) gekregen van Dr. Nio. Ik kwam ook van een 75A af en ik heb nu 75E. Maar ik ben 2 weken po dus het kan nog wat veranderen. Ik was ook bang dat het groot zou zijn, door het aantal cc, maar het valt echt mee. Ik ben wel 1.78m en 66 kg. Mijn advies is om niet alleen te kijken naar het aantal cc, dit is ook per prothese zo verschillend. Beslis vooral aan de hand van je passessie.

 

Succes met je keuze.

Ik heb geen idee welk merk ik gepast heb. Hij had 3 types liggen. Rond, ronde druppel en druppel. De middelste vond ik het mooist.


Heb even bij jouw foto's gekeken. Mooi geworden zeg. Dan vind ik de 480 inderdaad niet te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jewel88:

Hoi!

Onlangs een afspraak gehad bij nio en 400 500 en 600 cc gepast. Zoiezo viel mijn keuze op de middelste soort ik meen dat jullie dat 85% gevulde noemen.
Ik ben 1,68 en weeg 68 kilo. Ik draag nu een 75b bh maar deze is na mijn kindjes niet meer gevuld. Denk dus dat ik op een 75 a zit.
De 400 vond ik weinig verschil maken met hoe ik er in een t-shirt met mijn bh uitzie. 600 vond ik te groot. Blijft dus de 500 over, alleen klinkt dit zoveel!
Ik wil gewoon een mooie boezem. Niet extreem grote waarvan je eigenlijk gelijk ziet dat ze nep zijn.
Vind het zo moeilijk kiezen.

Is er misschien iemand op het forum die met 75a en ong mijn kilo's voor 450 of 500 cc is gegaan.
 

wat zegt de pc? bij mij zit er 550 cc in en lijkt ook niet veel... de pc had gezegd dat 750 cc zelf niet ter veel zou zijn bij mij; nu ben ik bang dat zelf de 550 cc toch te weinig gaat zijn, de mensen, zeggen me ook dat het niet opvalt... ( die wat het weten ) mssn ook omdat ik de sport bh nog draag en alles daar ingespannen inzit, je pc weet het best het antwoord,

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Blouple:

Hoi

 

Ik heb 480cc Monobloc Hydrogel (diameter 133 en projectie 45) gekregen van Dr. Nio. Ik kwam ook van een 75A af en ik heb nu 75E. Maar ik ben 2 weken po dus het kan nog wat veranderen. Ik was ook bang dat het groot zou zijn, door het aantal cc, maar het valt echt mee. Ik ben wel 1.78m en 66 kg. Mijn advies is om niet alleen te kijken naar het aantal cc, dit is ook per prothese zo verschillend. Beslis vooral aan de hand van je passessie.

 

Succes met je keuze.

hoe weet jij al dat je op een e uitkomt? in mijn sportbh staat 75 c ... ik heb 550 cc gekregen achter de spier en een halve maanlift

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Rebexterke:

wat zegt de pc? bij mij zit er 550 cc in en lijkt ook niet veel... de pc had gezegd dat 750 cc zelf niet ter veel zou zijn bij mij; nu ben ik bang dat zelf de 550 cc toch te weinig gaat zijn, de mensen, zeggen me ook dat het niet opvalt... ( die wat het weten ) mssn ook omdat ik de sport bh nog draag en alles daar ingespannen inzit, je pc weet het best het antwoord,

Die heeft me 400 500 en 600 laten passen. Ik gaf van tevoren aan dat ik ze niet te groot wilde hebben. 600 kon ook prima zei hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Rebexterke:

hoe weet jij al dat je op een e uitkomt? in mijn sportbh staat 75 c ... ik heb 550 cc gekregen achter de spier en een halve maanlift

 

Ik heb mijn bh-maat berekend door de onderwijdte en bovenwijdte op te meten. Maar goed, dat kan nog veranderen als de protheses zijn ingedaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Buttercup2.0
Op 30-8-2018 om 13:18 zei Rebexterke:

hoe weet jij al dat je op een e uitkomt? in mijn sportbh staat 75 c ... ik heb 550 cc gekregen achter de spier en een halve maanlift

Hey @Rebexterke, ik ga ook voor een halve maanlift combi met bv. Hoe vallen de littekens mee? Daar ben ik best wel bang voor... Zou ik eens in je album mogen spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's staan bij about me op mijn profielpagina

Mijn littekens zijn zo fijn in vergelijking met wat ik zie op andere foto's...ook onder mijn borst. Knap werk van mijn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.